پارس ناز پورتال

خیانت برد پیت به آنجلینا جولی واقعیت دارد +عکس

مجموعه : اخبار سینما
خیانت برد پیت به آنجلینا جولی واقعیت دارد +عکس

خیانت برد پیت به آنجلینا جولی واقعیت دارد +عکس

اکنون که آنجلینا جولی در دادگاه درخواست طلاق کرده است اخبار مربوط به رابطه زن و شوهری او با برد پیت واقعا داغ است. بازیگر فرانسوی، ماریون کوتیلارد برای اولین بار پس از اعلام طلاق آنجلینا جولی و برد پیت سکوتش را شکست و اظهار داشت که هیچ نقشی در جدایی این زوج نداشته است.

 

کوتیلارد در یک پست اینستاگرامی به شایعات پیرامونش مبنی بر رابطه با برد پیت و دلیل اصلی طلاق آنجلینا جولی اشاره کرد.
خیانت برد پیت به آنجلینا جولی واقعیت دارد +عکسواکنش ماریون کوتیلارد(راست) نسبت به شایعات مربوط به ارتباطش با برد پیت و طلاق آنجلینا جولیا

 

او نوشت:”سال ها پیش من مرد زندگی ام را ملاقات کردم. او عشق من ، بهترین دوست من و تنها کسی است که به او نیاز دارم.”ماریون کوتیلارد در بین صحبت هایش افشا کرد که او و هسرش گیولامه کانت در انتظار دومین فرزندشان هستند.
خیانت برد پیت به آنجلینا جولی واقعیت دارد +عکسماریون کوتیلارد، بازیگر فرانسوی که در جدیدترین فیلم برد پیت ، نقش مقابل او را بازی می کند

 

این ستاره 40 ساله که پس از روز دوشنبه و پرکردن برگه های طلاق از سوی آنجلینا جولی، زندگی خصوصیش مورد توجه همه قرار گرفته است، در پیامش نوشت: ” این اولین و تنها واکنش من نسبت به اخبار 24 ساعت گذشته است که مرا درگیر آن کرده اند.

 

من نه عادت به اظهارنظر درمورد این مسائل دارم و نه آن را جدی می گیرم ولی این وضعیت موجب تاثیر گذاشتن روی افراد مورد علاقه من شده است، بنابراین مجبور به حرف زدن شده ام.
خیانت برد پیت به آنجلینا جولی واقعیت دارد +عکسماریون کوتیلارد ، همسر و فرزندش

 

اول آنکه سال ها پیش ، من با مرد زندگی ام، پدر پسرمان و کودکی که در انتظارش هستیم آشنا شدم. او عشق من، بهترین دوستم و تنها کسی است که به او نیاز دارم.دوم به همه کسانی که اظهار داشتند من بسیار متاثر و شوک زده هستم، بگویم که من خیلی هم خوبم، متشکرم. این مکالمه ساختگی آنچنان پریشان آور نیست.

 

و به همه رسانه ها و غیرهواداران که همه را بسیار سریع مورد قضاوت قرار می دهند، امیدوارم هر چه زودتر شفا پیدا کنید.در آخر، بسیار آرزومندم آنجلینا و برد که برای هر دو آنها عمیقا احترام قائلم، در این برهه پرآشوب زندگی شان به صلح برسند. ارادتمند شما، ماریون.”

 

برد پیت نیز روز چهارشنبه به مجله people گفت از این که ازدواجشان به جدایی رسیده، بسیار ناراحت است ولی چیزی که اکنون مهم است، سلامت فرزندانشان است.
خیانت برد پیت به آنجلینا جولی واقعیت دارد +عکسآنجلینا جولی و برد پیت و شش فرزندشان