پارس ناز پورتال

دانلود فیلم و بهترین سریال های جدید روز دنیا در سایت نیکی دیلی

دانلود فیلم و بهترین سریال های جدید روز دنیا در سایت نیکی دیلی

سریال ها برنامه های تلویزیونی هستند که به صورت تداومی از داستان های به هم پیوسته ساخته می شوند، این سریال ها معمولاً از دو یا چند فصل تشکیل می شوند. سریال ها اساساً برمبنای پنهان کردن داستان ساخته می شوند، تا بتوانند با این کار مخاطبان خود را  که به صورت فصلی و دوره ای این مجموعه را تماشا می کنند ،حفظ کنند.

 

برخی سریال ها، در پایان هر قسمت پخش شده خود، خلاصه ای از قسمت بعد را نشان می دهند و کارگردان نیز نقاط مرموز و تاریکی را در سریال باقی می گذارد و بیننده می تواند خواستهٔ خود را در این خلاصه ببیند و همچنین  این خود به نوعی قابلیت تحریک کردن بیننده را برای دیدن ادامه سریال دارد و با ندیدن نقاط مرموز، بیننده همچنان به عنوان مخاطب اصلیِ سریال باقی می ماند.سایت نیکی دیلی سریال های خارجی، ایرانی و … را برای کاربران خود فراهم کرده است تا به راحتی بتوانند آن ها را تماشا کنند و لذت ببرند.

دانلود فیلم و بهترین سریال های جدید روز دنیا در سایت نیکی دیلی

سریال آخرین بازمانده از ما

سریال آخرین بازمانده از ما یا لست آو آس (The Last of Us) یک مجموعه اکشن، ماجراجویی، درام، علمی تخیلی، ترسناک، هیجان انگیز و رازآلود محصول کشورهای آمریکا و کانادا به کارگردانی مشترک جرمی وب، علی عباسی، کانتمیر بالاگوف و نیل دراکمن است که کانتمیر  بلاگوف کارگردانی قسمت ابتدایی فصل اول سریال «آخرین بازمانده از ما» را برعهده داشته است.

 

در ابتدا، یوهان رنک  برای کارگردانی قسمت ابتدایی مد نظر بود اما در نهایت، به دلیل اختلافات در برنامه‌های زمانی خود، از این کار کناره‌گیری کرد تا کانتمیر بالاگوف، روی صندلی کارگردانی بنشیند.این سریال محصول سال 2023   که توسط سه کمپانی Naughty Dog و PlayStation Productions و Sony Pictures Television تولید و در یک فصل به تعداد 10قسمت منتشرمی شود.

 

با توجه به صحبت‌های مدیر ارشد محتوای سریال The Last of Us این سریال همچنان در کانادا درحال فیلمبرداری است و حداقل تا سال 2023 نباید انتظار عرضه آن را داشت.او همچنین گفته است که چند قسمت اول سریال را دیده و فوق‌العاده به نظر می‌رسیدند و همچنین ناتی‌داگ و اچ‌بی‌اُ با انتشار یک پوستر از این سریال، تاریخ پخش 15 ژانویه 2023 یعنی 25 دی 1401 را تایید کردند.

 

ناتی داگ در توییتی که این تاریخ را تایید می‌کند نوشته است(تو چه می‌دانی که از دست دادن یعنی چه).فیلمبرداری این سریال به دلیل همه گیری ویروس کرونا یک هفته دیرتر از زمان برنامه ریزی شده در تاریخ 12 جولای سال 2021 در شهر «کلگری» واقع در «کانادا» آغاز شد.

دانلود فیلم و بهترین سریال های جدید روز دنیا در سایت نیکی دیلی

فیلمنامه این سریال را نیز نیل دراکمن و کریگ مازین با همکاری یکدیگر به رشته تحریر درآورده و  پدرو پاسکال در نقش جوئل ، بلا رمزی در نقش الی، گابریل لونا در نقش تامی، مرل دندریج درنقش مارلین،  جفری  در نقش پری ، آنا تورو در  تس موری بارتلت در نقش فرانک، نیک آفرمن، اشلی جانسون، مارلی گریس بکر، ملانی لینسکی بازیگرانی هستند که در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. گوستاوو سانتائولایا (Gustavo Santaolalla)، موزیسین آرژانتینی  مسئولیت خلق موسیقی متن سریال را  برعهده دارد.

 

سریال آخرین بازمانده اولین بار از تاریخ 15 ژانویه سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم اچ‌بی‌او مکس HBO Max در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد، هلند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود.

 

مجموعه آخرین بازمانده براساس یک بازی ویدیویی به همین نام محصول سال 2013 میلادی که توسط کمپانی Naughty Dog منتشر گردید، ساخته شده است. دانلود سریال the last of us را به علاقمندان به ژانر اکشن و ماجراجویی پیشنهاد میکنیم.

 

آخرین بازمانده از ما اولین سریال HBO است و محصول مشترک سونی پیکچرز و پلی استیشن می‌باشد.کریگ مازین (Craig Mazin)، نویسنده و تهیه‌کننده سریال «آخرین بازمانده از ما» در یکی از مصاحبه‌های خود تاکید کرده بود که سریال، موبه‌موی اتفاقات بازی را بازگو نخواهد کرد. بلکه، آن‌ها قصد دارند تا در سریال، داستان را گسترش بدهند.

 

او همچنین اظهار داشت که سریال، برخی از صحنه‌های مشخص یا اتفاقات مهم بازی‌ها را به شکلی گسترده‌تر به تصویر خواهد کشید اما تاکید کرد که آن‌ها قصدی برای تغییر رویدادها ندارند. علاوه بر این، از داستان دی‌ال‌سی  Left Behind نیز برای داستان سریال استفاده می‌شود.

دانلود فیلم و بهترین سریال های جدید روز دنیا در سایت نیکی دیلی

اگر فصل اول سریال لست آف آس مورد استقبال قرار بگیرد، احتمال دارد HBO این سریال را که در ابتدا قرار بود تنها یک فیلم سینمایی باشد، برای فصل‌های دوم و سوم نیز تمدید کند. بنابراین هرچند تاکنون دستور ساخت یک فصل آن صادر شده ولی شبکه HBO به سریال The Last of Us به چشم یک مینی‌سریال نگاه نمی‌کند.

 

با توجه به تیم نویسندگان، داستان تا جای ممکن به سری بازی The Last of Us مشابه است ولی در عین حال ممکن است در برخی جاها، مقداری تغییر ایجاد شود و یا جزئیات بیشتری به داستان اضافه شود. با دانلود سریال خارجی آخرین بازمانده از ما میتوانید داستان مهیج و بی نظیر آن را دنبال کنید.

 

خلاصه این سریال از این قرار است که ،قارچی ویرانگر به نام کوردیسپس، تقریبا کل جهان را نابود کرده و بسیاری از انسان‌ها را کشته یا آن‌ها را به موجوداتی جهش‌یافته و بدون مغز تبدیل کرده است.  در هر دو بازی و سریال «آخرین بازمانده از ما»، داستان جوئل و الی دنبال می‌شود که در سال 2023 میلادی در ایالت متحده آمریکا سفر می‌کنند.

 

در ابتدا، آن‌ها اعتماد چندانی نسبت به یکدیگر ندارند اما در ادامه، رابطه‌ای صمیمانه و پدر-دختری بین آن‌ها شکل می‌گیرد؛ این در حالی است که آن‌ها به دنبال پیدا کردن درمانی برای این قارچ‌های ویرانگر هستند…