پارس ناز پورتال

دانلود قسمت نوزدهم یاغی کامل

دانلود قسمت نوزدهم یاغی کامل

قسمت نوزدهم یاغی قسمت 19 کامل و رایگان با لینک مستقیم است. قسمت 19 نوزدهم یاغی که یکی از بهترین قسمت های این سریال زیبا حساب می شود، از فیلیمو، آپارات، تلگرام، وایدائو لینک های دانلود قرار گرفت.

 

یاغی که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است بی شک بهترین اثر نمایش خانگی حساب می شود. کارگردانی حرفه ای، بازیگران کاربلد و محبوب از شاخصه های اصلی سریال به حساب می آیند. داستان جذاب سریال نمیتوان گذشت، چون دو سال برای فیلمبرداری آن برنامه ریزی شده است.

 

خلاصه داستان سریال تا قسمت نوزدهم یاغی

روایان این سریال تلاش کردند چالش‌های مختلف در تار و پود شخصیت‌های سریال به طوری چیده شود که با پایان یک اتفاق، رخداد دیگری رقم بخورد. چیدمان سینوسی اتفاق‌ها از تلخی به شادی و از شادی به تلخی به نحوی است که می‌توان هر لحظه منتظر یک رویداد جدید در روند کلی داستان بود.

 

جاوید که تا قسمت‌های قبل تا نزدیکی‌های تباهی قدم برداشته بود در یک ضیافت ناهار که به دعوت بهمن انجام شد فهمید به تیم ملی کشتی آزاد ایران معرفی شده است.

 

طراح صحنه: حجت اشتری

طراح لباس: محمد کارت

مدیر صدابرداری: سعید زند

مدیر تولید: مسعود زمانی، جانشین مدیر تولید: میلاد مولازاده

آهنگساز: بامداد افشار

طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی

 

برای دانلود تمامی قسمت های سریال یاغی کلیک کنید

برای دانلود سریال تا قسمت بیستم وارد سایت زردفیلم شوید : Zardfilm.in

دانلود قسمت نوزدهم یاغی کامل

معرفی پوست شیر

سریال پوشت شیر یکی از بهترین و جدیدترین سریال های نمایش خانگی است. پوست شیر با بازیگری بی نظیر شهاب حسینی و هادی حجازی فر در ژانر درام، اجتماعی جایگزین مناسبی برای سریال یاغی به حساب می آید.

 

جمشید محمودی این کارگردان ۳۸ ساله با ساختن فیلم چند متر مکعب عشق توانسته است در هفدهمین جشن سینمای ایران برنده تندیس و دیپلم افتخاری بهترین کارگردانی و همجنین بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین تدوین و بهترین نقش مکمل مرد شود.

 

بازیگران سریال پوست شیر

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی فر، پانته آ بهرام، بابک کریمی، بانیپال شومون، مهرداد صدیقیان، نیلوفر کوخانی، علیرضا کمالی، علی اوسیوند، احسان امانی، بهزاد خلج، آناهیتا افشار، ژیلا شاهی در سریال پوست شیر ایفای نقش کرده اند.

 

نویسنده: رضا بهاروند

کارگردان: جمشید محمودی

تهیه کننده: نوید محمودی

طراح صحنه: مهدی موسوی

 

برای دانلود سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال پوست شیر

*

دانلود قسمت نوزدهم یاغی کامل

معرفی سریال خون سرد

مجموعه خون سرد درباره قاتلی است که قصد کشتن افرادی را دارد که زنان را آزار داده‌اند. یک قاتل سریالی پیدا شده و نیروهای پلیس را درگیر خود کرده است. با زیاد شدن قتل‌ها پلیس پی می‌برد که هدف قاتل، کشتن عاملین پرونده آزار زنان است.

 

لیست بازیگران کامل

سارا رسول زاده، سارا بهرامی، لیندا کیانی، پریوش نظریه، علیرضا ثانی فر، امیر آقایی، شهرام حقیقت دوست

 

خلاصه داستان سریال

سریالی که درباره‌ی یک سلسه قتل زنجیره‌ای بوده که پلیس میانسالی مامور پیگیری و بررسی آن‌ها می‌شود. این پلیس دوستی در پزشکی قانونی دارد که مسؤول کالبد شکافی اجساد است و برای بخش جنایی پلیس به‌عنوان کارشناس کار می‌کند. با پیشروی قصه مشخص می‌شود که…

 

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود سریال خون سرد

دانلود قسمت نوزدهم یاغی کامل

معرفی سریال آفتاب پرست

کارگردان: برزو نیک نژاد

تهیه کننده: سید مصطفی احمدی

شروع پخش: ۲۷ تیر ۱۴۰۱

نویسندگی: امیر برادران

سریال کمدی آفتاب پرست به کارگردانی برزو نیک نژاد در حال حاضر بهترین سریال کمدی موجود در نمایش خانگی است. آفتاب پرست با موضوع جذاب و طنز خود توانسته در همین قسمت های آغازین مخاطبان زیادی را جذب کند.

 

خلاصه داستان قسمت نهم آفتاب پرست

اما ماجرای اصلی‌تر مربوط به دو رفیق خلافکار و عشق لات‌بازی به نام‌های جمال (پژمان جمشیدی) و منوچ (حمیدرضا آذرنگ) است که تصمیم گرفته‌اند سطح خفت‌گیری‌شان را بالاتر ببرند و فقط سراغ آدم‌های خیلی پولدار بروند.

 

به همین خاطر منوچ لباس زنانه می‌پوشد و کنار خیابان می‌ایستد. برنامۀ آن‌ها در ابتدا خوب پیش می‌رود و یک پورشه منوچ را سوار می‌کند. جمال هم با موتور دنبال آن‌ها راه می‌افتد تا در فرصت مناسب خفت‌گیریشان را انجام بدهند. اما پلیس سر می‌رسد و این دو نفر دستگیر می‌شوند.

 

لیست بازیگران کامل

آتیلا پسیانی، امیرحسین رستمی، باران کوثری، پژمان جمشیدی، حسن پورشیرازی، حمیدرضا آذرنگ، شبنم قربانی، غلامرضا نیکخواه، گوهر خیراندیش، روشنک گرامی، سولماز غنی، سیاوش چراغی‌ پور، گلاره عباسی و الهام اخوان به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

لینک سریال آفتاب پرست

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود سریال آفتاب پرست

دانلود قسمت نوزدهم یاغی کامل