پارس ناز پورتال

در سفر به بیرجند چطوری و از کجا غذای آنلاین سفارش دهیم؟

در سفر به بیرجند چطوری و از کجا غذای آنلاین سفارش دهیم؟

اگر به شهر بیرجند سفر کرده‌اید و دوست دارید غذاهای خوشمزه این شهر را امتحان کنید می‌توانید سری به کافه ها و رستوران های بیرجند بزنید. اما اگر فرصت کافی برای رفتن به این رستوران‌ها را ندارید و دوست دارید از زمان خود در طول سفرتان بیشتر استفاده کنید.

 

به راحتی می‌توانید از طریق سفارش آنلاین با تخفیف مناسب در سایت اسنپ فود در کوتاه‌ترین زمان ممکن غذای مورد علاقه خود را درب منزل یا هر جای دیگر از شهر که هستید تحویل بگیرید. در ادامه با برخی از بهترین رستوران‌ها برای سفارش غذای بیرجند بیشتر آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

 

فست فود علی بابا

 

اگر در سفر خود به شهر بیرجند دوست داشتید فست فودهای خوشمزه و باکیفیت میل کنید بهتر است به سراغ فست فود علی بابا بروید. در این فست فود انواع همبرگر از جمله قارچ برگر و چیز برگر، انواع ساندویچ مثل ساندویچ مرغ، ساندویچ استیک و ساندویچ خوراک بندری قابل سفارش هستند.

 

رستوران و غذا آماده وثوق نوین

 

از رستوران وثوق نوین در هر ساعت از شبانه‌روز هر وعده غذایی که بخواهید را می‌توانید سفارش دهید. در بخش صبحانه گزینه‌هایی مثل املت، خاگینه، سوسیس و تخم مرغ، خوراک جگر و خوراک بندری وجود دارد.

 

برای وعده‌های شام و ناهار هم می‌توانید انواع کباب، قورمه چدنی، چلو کباب دیگی، لوبیا پلو، کته گوجه، قورمه سبزی و زرشک پلو با مرغ سرخ شده را سفارش دهید. کیفیت و طعم عالی غذاهای رستوران وثوق نوین در کنار بسته‌بندی‌های جذاب آن از دلایل اصلی جهت سفارش غذا بیرجند از این رستوران است.

 

کی اف سی بیرجند

 

طرفداران فست فود در سفر به بیرجند می‌توانند غذاهای مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت از KFC بیرجند سفارش دهند. در منو این رستوران لیست بلند بالایی از انواع پیتزا وجود دارد که از آن جمله می‌توان به پپرونی، یونانی، رست بیف و گوشت و قارچ اشاره کرد.

در سفر به بیرجند چطوری و از کجا غذای آنلاین سفارش دهیم؟

پیتزاهای کی اف سی بیرجند همگی در سه سایز مینی، تک نفره و دو نفره آماده می‌شوند. همچنین انواع ساندویچ مثل اسپایسی برگر، زینگر، زاپاتا، هات داگ و کباب ترکی وجود دارد. در بخش سوخاری نیز کنتاکی مرغ و میگو با طعم‌های نرمال و اسپایسی به چشم می‌خورد. تنوعی عالی از انواع فست فود برای طرفداران این غذاها.

 

کافه الف

 

اگر در طول گشت و گذار خود در شهر بیرجند هوس یک نوشیدنی یا غذا کردید به راحتی می‌توانید از طریق سفارش آنلاین با تخفیف مناسب غذا و نوشیدنی خود را در هر کجای شهر که هستید در کمترین زمان ممکن از کافه الف تحویل بگیرید.

 

انواع نوشیدنی مثل هات چاکلت، چای ماسالا، شیر عسل و شیر شکلات از این کافه به صورت آنلاین قابل سفارش هستند. همچنین در بخش غذاها نیز گزینه‌های جذابی مثل بشقاب داغ مرغ، بشقاب داغ گوشت، انواع برگر، پاستا و اسپاگتی و انواع پنینی وجود دارند.

 

کافه رستوران لاویز

 

برای سفارش غذا بیرجند آن هم با تخفیف عالی و کیفیت مناسب کافه رستوران لاویز یکی از بهترین گزینه‌ها است. در این کافه رستوران می‌توانید انواع پیتزا، برگر، پاستا، و همچنین نوشیدنی‌های گرم و سرد مثل کاپوچینو، آمریکانو، لاته، شیر نسکافه و انواع اسموتی را سفارش دهید.

در سفر به بیرجند چطوری و از کجا غذای آنلاین سفارش دهیم؟

در ضمن شما در سفارش اول خود از کافه رستوران لاویز در سایت اسنپ فود می‌توانید ۲۰٪ تخفیف دریافت کنید.

 

عمارت دربار

 

مسافران بیرجند می‌توانند انواع غذاهای اصیل ایرانی و برخی از غذاهای سنتی بیرجند را به صورت آنلاین از رستوران دربار سفارش دهند. در منو این رستوران گزینه‌هایی همچون سینی همایونی دربار، سینی کباب سلطنتی دربار، چلو سوری، چلو کباب بختیاری، چلو کباب وزیری، چلو کباب قفقازی، خوراک پاچین، گوشت داغ (قرمه چدنی)، کاسه کباب اردبیلی، قروت بادمجان بیرجندی و دیزی سنگی دیده می‌شود. برای یک سفارش آنلاین با تخفیف مناسب می‌توانید در سایت اسنپ فود به سراغ رستوران عمارت دربار بروید.

 

غذای آماده کندیک

 

در رستوران کندیک امکان سفارش آنلاین انواع غذاهای سنتی ایرانی وجود دارد. بنابراین اگر به سفارش غذای بیرجند آن هم به ساده‌ترین روش ممکن علاقه دارید به راحتی می‌توانید از منو رستوران کندیک غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن در هر کجای شهر که هستید سفارش خود را تحویل بگیرید.

 

استامبولی، زرشک‌پلو با مرغ، اکبرجوجه، چلو کباب شاه عباسی، خوراک بال کبابی، خورشت قیمه و خورشت قورمه سبزی از جمله غذاهایی هستند که می‌توانید از غذای آماده کندیک سفارش دهید.

 

رستوران ایتالیایی دنیا

 

اگر از آن دسته افراد علاقمند به غذاهای ایتالیایی هستید می‌توانید از رستوران ایتالیایی دنیا در بیرجند انواع غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهید. پیتزا یونانی، پیتزا بلونز و پیتزا آمریکایی در بین پرطرفدارترین غذاهای این رستوران ایتالیایی هستند.

در سفر به بیرجند چطوری و از کجا غذای آنلاین سفارش دهیم؟

علاوه‌بر این‌ها در منو این رستوران گزینه‌های دیگری مثل پیتزا سیر و استیک، پیتزا مکزیکانو، پیتزا پولوفونگی، انواع برگر، انواع استیک، بیف و چیکن استراگانف و چند مدل پاستا نیز وجود دارد.

 

ساندویچ سرای دایی بهنام

 

برای علاقمندان به ساندویچ در شهر بیرجند ساندویچ سرای دایی بهنام نام آشنایی است. شما می‌توانید انواع مختلف ساندویچ‌های خوشمزه و باکیفیت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تخفیف مناسب از این ساندویچ فروشی سفارش دهید.

 

ساندویچ هات داگ پنیری، ساندویچ خوراک همبرگر، ساندویچ استیک، ساندویچ سوسیس بندری و ساندویچ فلافل بخشی از انواع مختلف ساندویچ هستند که در ساندویچ سرای دایی بهنام جهت سفارش آنلاین وجود دارند.

 

سفارش غذا بیرجند با اسنپ فود

 

اگر به بیرجند سفر کردید و دوست داشتید غذای خود را به صورت آنلاین سفارش دهید می‌توانید سفارش خود را به راحتی در سایت اسنپ فود ثبت کنید. اسنپ فود به شما کمک می‌کند در هر کجای شهر که باشید و در هر ساعت از روز، بهترین رستوران‌ها را در اطراف خود پیدا کنید و غذا و نوشیدنی‌های موردعلاقه خود را به راحتی سفارش دهید.

 

با سفارش غذا بیرجند از طریق سایت و اپلیکیشن اسنپ فود اغلب می‌توانید تخفیف‌هایی بسیار عالی دریافت کنید. علاوه‌بر این‌ها سفارش خود را نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بسته‌بندی مناسب تحویل بگیرید.