پارس ناز پورتال

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان

دستگاه ذخیره موبایل مشتری یکی از دستگاه هایی است که به رونق کسب و کار شما، کمک خیلی زیادی می کند. مسلما همه فروشگاه ها دوست دارند تا یک مشتری برای چند بار از آنها خرید کند. فرقی ندارد که شما صاحب چه کسب و کاری هستید.

 

در هر صورت، اگر شما قصد دارید تا از یک سیستم تبلیغاتی خوب، مفید، کارآمد و نسبتا ارزان قیمت استفاده کنید، ادامه مقاله امروز ما را از دست ندهید. امروز ما قصد داریم تا دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان را به شما معرفی کنیم.

 

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری چیست؟

 

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری چیست و چه کاربرد هایی می تواند داشته باشد؟ در خیلی از مراکز عرضه کننده و فروشنده، دریافت شماره موبایل مشتری و ارسال اعلان های جدید یک امر ضروری به حساب می آید. فرض کنیم که شما یک تخفیف بزرگ را در پیش رو دارید و دوست ندارید که هزینه زیادی را صرف چاپ بنر بکنید.

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان

 دستگاه شماره موبایل مشتری

 در یک موقعیت به این صورت، استفاده از دستگاه ذخیره موبایل مشتری می تواند به شدت برای شما مناسب باشد. استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان mimi-plus، به شما کمک می کند تا خدمات مورد نظر خود را در بهترین حالت و شرایط ممکن به دست بیاورید.

 

جالب بدانید که این دستگاه قدرت بالایی داشته و در برابر قدرتش، ارزش زیادی هم خواهد داشت. با استفاده از این دستگاه شما می تواند کسب و کار خود را تا حد بسیار زیادی رونق ببخشید. دستگاه ذخیره موبایل مشتری بدنه مشکی مات دارد. این دستگاه می تواند به شدت جذاب باشد و کار با پنل فارسی آن هم خیلی راحت است.

 

خداحافظی با هزینه های سنگین چاپ کارت ویزیت!

دیگر همه صاحبان کسب و کار با هزینه های سنگین و نامناسب چاپ انواع بنر و کارت ویزیت آشنا هستند. چاپ کارت ویزیت می تواند یک امر پر هزینه و پر دردسر باشد. گاهی اوقات هم مردم هیچ اهمیتی به آن نمی دهند. یعنی شما مبلغ زیادی را برای خدماتی که خیلی خوب نمی توانید از آنها استفاده کنید پرداخت می نمایید.

 

این امر می تواند معایب خیلی زیادی برای شما در موقعیت های مختلف داشته باشد. فقط کافی است که کمی به آن فکر کنید. چرا شما باید کارت ویزیتی را مورد استفاده قرار دهید که کیفیت بالایی نداشته و خیلی راحت هم توسط مردم نادیده گرفته می شود؟

 

در عوض، شما می توانید از دستگاه ذخیره موبایل مشتری استفاده کنید. با استفاده از این دستگاه، یک بار برای همیشه خود را از شر کارت های ویزیت و کارت های چاپی راحت می کنید. این دستگاه ها می توانند به صورت تخصصی فعالیت های مربوط به تبلیغ فروشگاه شما را به اتمام برسانند.

 

جالب است بدانید که انواع دستگاه ذخیره موبایل مشتری به گونه ای طراحی شده است که حتی بتواند عکس های مورد نظر را درون گالری مشتری قرار دهد. این امر به شما کمک می کند تا بدون هیچگونه مشکل یا دردسر خاصی بتوانید تبلیغات فروشگاه خود در آینده را انجام دهید.

 

یکی از مزیت های استفاده از دستگاه ذخیره موبایل مشتری، وزن مناسب آن است. افراد دوست ندارند تا از یک دستگاه نامناسب و شکننده استفاده نمایند. به همین علت، دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان به گونه ای طراحی شده است تا ضخامت قابل توجهی داشته باشد و وزن آن هم برای استفاده در موقعیت های مختلف مناسب است. در نتیجه، به جای پرداخت هزینه های زیاد برای چاپ و پخش کارت ویزیت، شما می توانید از دستگاه ذخیره موبایل مشتری استفاده کنید.

 

ویژگی های کلیدی دستگاه ذخیره شماره موبایل حضوری

دستگاه ذخیره شماره موبایل حضوری، یک سری ویژگی های کلیدی دارد. همین ویژگی های کلیدی باعث شده اند تا استفاده از آن در موقعیت های مختلف رایج شود. این دستگاه ارزان قیمت، می تواند یک بار برای همیشه کار شما را راه بیندازد.

 

با استفاده از این دستگاه، دیگر نیازی نیست که برای تبلیغ فروشگاه یا تخفیف های ویژه خود از بنر ها و روش های گران قیمت سنتی استفاده کنید.چرا که این دستگاه به گونه ای طراحی شده است تا به تعداد زیادی از افراد پیامک های تبلیغاتی ارسال کند. شما می توانید یک پیام را انتخاب کنید و آن را به صورت گروهی برای همه مشتریان خود ارسال کنید. 

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان

این ویژگی خاص، می تواند باعث شود تا در وقت خود تا حد بسیار زیادی صرفه جویی کنید. خدمات لایت پنل، به شما کمک می کنند تا بتوانید خیلی راحت تبلیغات مورد نظر را برای فروشگاه خود انجام دهید.دستگاه شماره موبایل مشتری لایت پنل از ویژگی های آنالیزی هم استفاده می کند.

 

این ویژگی ها باعث شده اند تا این دستگاه ها به شدت پر بازده باشند و در صورت استفاده از آنها، شما با خیال راحت می توانید وضعیت خرید مشتریان را بررسی کنید. مثلا، شما می توانید دستگاه را بررسی کنید و متوجه شوید که هر مشتری چند بار از شما خرید کرده است و کدام مشتری به فروشگاه شما علاقه بیشتری نشان داده است. این ویژگی آنالیزی باعث می شود تا شما بتوانید خیلی راحت کسب و کار خود را مدیریت کنید.

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان

دستگاه شماره موبایل مشتری

 

پنل پیامک

ابزار که همیشه به کمک صاحبان کسب و کارها می آید  و مثل همیشه با قدرت فروش را چند برابر می کند باید اشاره کرد در حساب کاربری مدیریت دستگاه یک پنل پیامک با امکانات پیشرفته در اختیار شما قرار میگرد تا بتوانید تبلیغات پیامکی را به صورت منظم انجام دهید.

 

نحوه کار با این دستگاه

شاید با خودتان فکر کنید که یک دستگاه که به این اندازه قوی است، باید پنل اختصاصی و پیچیده ای داشته باشد. دستگاه ذخیره موبایل مشتری تولید شده توسط لایت پنل، قدرت بالایی دارد ولی، پنل کاربری آن به شدت ساده بوده و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند.

 

یعنی شما به هیچ دانش فنی و دانش قبلی نیاز ندارید. برای دریافت موبایل مشتریان، خیلی راحت می توانید شماره موبایل مشتری را درون دستگاه قرار دهید. به همین سادگی شما دستگاه را از اطلاعات پر می کنید. سپس از طریق منو های اصلی، شما می توانید انواع تبلیغات، انواع آفر های آخر هفته و انواع اعلان های مرتبط را برای مشتری خود ارسال کنید.

 

برای کار با این دستگاه شما حتی به برق و اینترنت هم نیاز ندارید! دستگاه ذخیره موبایل مشتری کاملا قابل حمل بوده و یک باتری اولیه درون آن قرار گرفته است. این باتری اولیه تا 14 ساعت انرژی را برای شما به همراه خواهد داشت. در نتیجه، شما با خیال راحت می توانید این محصول را با خودتان حمل کنید.

 

جدا از استفاده از یک سیستم باتری قوی، یک عدد آداپتور هم بر روی دستگاه ذخیره موبایل مشتری قرار گرفته است. این آداپتور به شما کمک می کند تا برنامه های مدیریت مشتری کامپیوتر یا برنامه های حسابداری کامپیوتر را به دستگاه ذخیره موبایل مشتری متصل نمایید.

 

این دستگاه فقط پیام های متنی به شما ارسال نمی کند. این دستگاه می تواند برای ارسال پیامک های متنی، پیام واتس اپ، پیامک صوتی و … به شدت مناسب باشد. در نتیجه، شما با خیال راحت می توانید از این دستگاه استفاده نمایید.جهت اطلاع از مدل دستگاه ویژه کسب و کار شما با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

 

شماره هوشمند

09107654805