پارس ناز پورتال

دستگاه کره گیر | لیست قیمت دستگاه کره گیری و انواع آن در بکردانه

دستگاه کره گیر | لیست قیمت دستگاه کره گیری و انواع آن در بکردانه

دستگاه کره گیر چرا مورد توجه قرار گرفت؟ در سال‌های اخیر تغذیه سالم و تهیه انواع روغن و کره‌ بدون پالم مورد توجه مردم قرار گرفته است و فروشگاه‌های عرضه کننده مواد غذایی ارگانیک این چنینی افزایش چشمگیری داشته است.

 

گروه صنعتی بکردانه با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه تولید انواع دستگاه‌های کره گیری، روغن گیری، آسیاب و دستگاه‌های میوه خشک‌کن، در نظر دارد علاوه بر کارآفرینی، نقش قابل توجهی در تغذیه سالم ایفا کند. از متنوع‌ترین ماشین آلات ساخت گروه صنعتی بکردانه می‌توان به دستگاه کره گیر اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با دستگاه‌های کره گیر بکردانه از تمامی دانه‌های روغنی نظیر پسته، بادام درختی و بادام زمینی کره تهیه کنید.

 

لیست قیمت دستگاه کره گیری و انواع آن در بکردانه

دستگاه‌های کره گیری بکردانه از تنوع قابل توجهی برخوردار هستند. قیمت این ماشین آلات تخصصی براساس عوامل گوناگونی نظیر اندازه، جنس بدنه، قدرت موتور و موارد دیگر تعیین می‌گردد. به طور کلی، دستگاه‌های کره ساز بکردانه در انواع مختلف کره گیر دستی، کره گیر برقی، کره گیر بالازن و کره گیر پایین زن دسته‌بندی می‌شوند. از ویژگی‌ دستگاه‌های کره گیری بکردانه می‌توان به قابلیت کار ۲۴ ساعته و بدون توقف، ظرفیت تولید بسیار بالا و ضمانت یکساله اشاره کرد.

 

* دستگاه کره ساز فروشگاهی بکردانه BP30: این دستگاه کره گیری از محصولات بکردانه به شمار می‌رود که تحت استاندارد تحت استاندارد ISO 9001 و CE اروپا تولید می‌گردد. از ویژگی‌های دستگاه کره ساز BP30 می‌توان به طراحی جذاب، عملکرد بی‌صدا و قابلیت کره گیری از تمامی دانه‌های روغنی نظیر پسته، بادام زمینی و فندق اشاره کرد.

 

علاوه بر موارد ذکر شده، این دستگاه تخصصی کره سازی دارای تیغه‌های تمام استیل است که به راحتی جدا می‌شود و شستشوی دستگاه را تسهیل می‌بخشد. قیمت کنونی دستگاه کره ساز فروشگاهی بکردانه BP30 در سایت بکردانه ۲۸میلیون تومان است. کار با دستگاه کره گیر BP30 بسیار ساده است و می‌توان از آن در منازل و فروشگاه‌های مواد غذایی ارگانیگ استفاده کرد.

دستگاه کره گیر | لیست قیمت دستگاه کره گیری و انواع آن در بکردانه

* دستگاه کره ساز فروشگاهی لاکچری بکردانه BP30: این دستگاه یکی از برترین دستگاه‌های کره گیری بکردانه است که طراحی بسیار شیک و لاکچری آن فضای فروشگاه را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. از ویژگی‌های این دستگاه کره گیری می‌توان به عملکرد بی‌صدا، ظرفیت تولید ۳۰ کیلوگرم در ساعت، دارای فن خنک کننده، مجهز به اینورتر، قیف شفاف و قطعات تمام استیل اشاره کرد.

 

لازم به ذکر است که تمامی قطعات سیلندر دستگاه کره سازی فروشگاهی لاکچری بکردانه BP30 از استیل درجه یک ساخته شده است. اینورتر به کار رفته در این دستگاه کره گیری توانسته است میزان مصرف برق را با کنترل دور موتور تا ۷۰٪ کاهش دهد. قیمت کنونی این دستگاه کره گیری در سایت بکردانه ۳۱میلیون تومان است.

 

* دستگاه کره ساز هایپرمارکت (توربو) بکردانـه: این دستگاه کره ساز لاکچری با ظرفیت تولید ۳۰ کیلوگرم در ساعت، کارکرد کم‌ صدا، برق مصرفی 2.2 کیلو وات در ساعت، مجهز به اهرم تنظیم نرمی و زبری کره، مجهز به اینورتر و فن خنک کننده،‌ انتخابی مناسب برای هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها است. دستگاه کره ساز هایپرمارکت (توربو) بکردانـه در دو مـدل کاور تمـام اسـتیل و کاور رنگی براساس سفارش مشتری ساخته می‌شود. قیمت کنونی این دستگاه کره گیر در بکردانه ۳۴میلیون تومان است.

 

* دستگاه کره ساز فروشگاهی لاکچری (توربو) بکردانـه Turbo bp 30: این دستگاه کره گیری یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های کره سازی بکردانه محسوب می‌شود. از ویژگی‌های این دستگاه پیشرفته می‌توان به طراحی بسیار شیک و جذاب، ظرفیت تولید ۳۰ کیلوگرم در ساعت، توانایی تولید کره از تمامی دانه‌های روغنی نظیر پسته و کنجد، قدرت بالای موتور، عملکرد بی‌صدا و کاربرد بسیار ساده اشاره کرد.

 

دستگاه کره ساز فروشگاهی لاکچری (توربو) بکردانـه Turbo bp 30 با ظرفیت تولید ۱۰۰ کیلوگرم در ساعت انتخابی مناسب برای فروشگاه‌های بزرگ است. قیمت این دستگاه کره ساز فروشگاهی در حال حاضر ۳۶ میلیون تومان است.

دستگاه کره گیر | لیست قیمت دستگاه کره گیری و انواع آن در بکردانه

بکردانه برترین تولید کننده انواع دستگاه کره گیری

گروه صنعتی بکردانه از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه تولید و طراحی انواع دستگاه روغن گیری و دستگاه‌ کره گیری آغاز کرده است. از دستاوردهای بکردانه می‌توان افزایش تنوع دستگاه‌های پیشرفته صنایع غذایی، پشتیبانی فنی کم‌نظیر در ایران، گردآوری تیمی از متخصصان فروش مجرب و مهندسان درجه یک کشور، ارائه خدمات پس از فروش حرفه‌ای و اعطای نمایندگی اشاره کرد.

 

اگر کسب و کار خانگی خود را راه‌اندازی کرده‌اید و به دنبال یک دستگاه کره گیری اقتصادی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت بکردانه مراجعه کنید و در خصوص سایز و نوع دستگاه کره گیری‌ و همچنین قیمت دقیق آن از تیم متخصص بکردانه مشاوره بخواهید.