پارس ناز پورتال

دلیل ریجکتی ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

دلیل ریجکتی ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

درخواست برای اقامت دائم کانادا تحت ویزای استارت آپ شامل چندین مرحله است و مدارک مستند کاملی از قابلیت اقتصادی یک سرمایه‌گذاری احتمالی استارت‌آپی لازم است. همه رده‌ها از جمله کاندیداهای کارآفرین و دارای سرمایه باارزش خالص بالا می‌توانند درخواست خود را تحت این دسته ثبت کنند.

 

بااین‌حال، اگر درخواست ارسال شده برای ویزای کارآفرینی کانادا ناقص باشد، اطلاعات نادرست یا قدیمی داشته باشد، یا بررسی سوابق جزئیات دیگری را نشان دهد، منجر به تأخیر یا رد ویزا می‌شود.

 

ریجکتی ویزای استارتاپ کانادا به چه معناست؟

 

هنگامی که برای ویزای استارتاپی کانادا درخواست می‌کنید، اداره مهاجرت فدرال کانادا بررسی می‌کند که تمام فرم‌های درخواست به‌درستی پر و امضا شده‌اند، هزینه‌های پردازش، پرداخت شده‌اند و مدارک موردنیاز ارسال شده باشند.

 

بااین‌حال، اگر فراموش کردید که حتی یک فرم موردنیاز را به همراه مدارک ارسال کنید، درخواست شما پردازش نخواهد شد. در عوض، درخواست به شما برگردانده می‌شود و می‌توانید خطاها را برطرف کرده و مجدداً ارسال کنید.تصمیم‌گیری در مورد درخواست بر اساس معیارهای واجد شرایط بودن ویزای استارت‌اپ کانادا گرفته می‌شود.

 

از جمله شرایط استارتاپ ویزا کانادا ، داشتن یک کسب‌وکار واجد شرایط، ارائه نامه پشتیبانی از یک سازمان تعیین شده، برآورده کردن الزامات مهارت زبان، نشان‌دادن بودجه کافی برای اقامت در کانادا و همچنین معاینه پزشکی و گواهینامه عدم سوئ پیشینه توسط پلیس است.

 

اگر دلیلی برای عدم صلاحیت تشخیص داده شود، تصمیم به نفع شما نخواهد بود. شما باید افسر ویزا را در مورد اعتبار، منحصربه‌فرد بودن و مقیاس‌پذیری ایده استارتاپی خود متقاعد کنید.

دلیل ریجکتی ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

دلایل رایج رد ویزای استارتاپی کانادا

 

تکمیل درخواست برای ویزای استارت‌آپ در کانادا شامل چندین مرحله است. یک اشتباه در هر یک از این مراحل می‌تواند در برنامه شما تأثیر منفی بگذارد. برخی از مهم‌ترین علل ریجکتی ویزای استارتاپی کانادا به شرح زیر است:

 

* عدم ارائه تمام مدارک موردنیاز: مهم است که متقاضیان کارآفرین به‌دقت از چک‌لیست اسناد ارائه شده در شرایط لازم برای درخواست پیروی کنند تا از هرگونه اتلاف وقت جلوگیری کنند. بسیاری از برنامه‌ها ممکن است به دلیل عدم ارائه تمام اسناد پشتیبانی لازم همراه با برنامه رد یا به تأخیر بیفتند. علاوه بر این، وکیل مهاجرت شما باید بررسی کند که سایر اسنادی که در چک‌لیست دولت ذکر نشده است ممکن است درخواست شما را پشتیبانی کند و آن اسناد را نیز در نظر بگیرد.

 

* عدم ارائه اسناد مالی دقیقمتقاضیان باید مدارکی مبنی بر امور مالی ارائه دهند و توانایی مالی لازم برای حفظ یک تجارت و هزینه زندگی در کانادا حداقل به مدت 6 ماه را داشته باشند.

 

* عدم رعایت استانداردهای امنیت بین‌المللی: فرم‌ها و گواهی عدم سوءپیشینه از سمت پلیس باید آماده باشد و یک بررسی سوابق برای متقاضی باید انجام شود. قبل از اینکه به شما اجازه ورود به کانادا را بدهند، باید ثابت کنید که در صورت‌پذیرش در کانادا، خطر امنیتی ایجاد نخواهید کرد.

 

* عدم رعایت الزامات بهداشتی: شما باید ثابت کنید که خطری برای ایمنی عمومی، خطری برای سلامت عمومی یا تقاضای بیش از حد برای خدمات اجتماعی یا بهداشتی موجود ندارید. این به‌طورکلی نیاز به انجام یک معاینه پزشکی مهاجرت با نتایج همراه با درخواست شما دارد.

 

* عدم اثبات مهارت کافی در زبان: معیار زبان کانادایی (CLB) صلاحیت زبان انگلیسی یا فرانسوی را تعیین می‌کند. نمرات امتحان باید قابل‌قبول باشد و همراه با درخواست ارائه شود.

 

* عدم ارائه شواهد کافی: شواهد دقیقی را برای حمایت از پرونده خود ارائه دهید، از جمله کپی مجوزهای تجاری، قراردادها و سایر اسناد مرتبط. در صورت لزوم، یک وکیل برای کمک به روند درخواست استخدام کنید.

 

* جعل مدارک یا معرفی نادرست از خود: در نهایت، یکی از مطمئن‌ترین دلایل برای رد درخواست شما، ارائه نادرست، جعل اسناد یا موارد دیگر است. مطمئن شوید که اطلاعات دقیقی در مورد تجربه و مدارک خود برای پشتیبانی از درخواست خود دارید. جعل یا اغراق اطلاعات می‌تواند منجر به رد ویزا شود که این مورد می‌تواند شما را از راه‌اندازی کسب‌وکار خود در کانادا باز دارد.

 

* عدم صداقت در ارائه وضعیت استارتاپی: اگر مطمئن نیستید که شرکت شما واقعاً یک استارتاپ است یا خیر، صادق باشید. اگر ‌نتوانید ثابت کنید که شرکت شما یک استارتاپ است، ممکن است واجد شرایط دریافت ویزا نباشید.

 

یکی از اشتباهات رایج در درخواست ویزای استارتاپی به تعویق انداختن فرایند است. برای درخواست ویزای استارتاپ تا آخرین لحظه منتظر نمانید. ممکن است پردازش درخواست تا شش ماه طول بکشد. قبل از انجام مراحل درخواست ویزا، برنامه‌ریزی را زود شروع کنید تا همه چیز درست پیش برود.

 

در صورتی که تمایل دارید که با کمترین ریسک ممکن در مسیر مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ گام بردارید، می تواند با بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در ارتباط باشید.

 

چگونه از رد شدن درخواست ویزای استارتاپی خود جلوگیری کنیم؟

 

دستورالعمل‌های برنامه را دنبال کنید: متقاضیان می‌توانند با پیروی دقیق دستورالعمل‌ها، استفاده از چک‌لیست مدارک موردنیاز ارائه شده در هر برنامه و اطمینان از کامل بودن تمامی الزامات درخواست قبل از ارسال، از رد شدن درخواست ویزا جلوگیری کنند.

 

از همکاری با مشاوران مهاجرتی غیرقانونی یا نمایندگان ویزا خودداری کنید: همچنین مهم است که از مشاوره توسط شرکت‌های مشاوره‌ای غیرقانونی که ارزیابی رایگان ویزا یا فرصت‌های شغلی تضمین شده را ارائه می‌دهند، خودداری کنید. فعالیت‌های کلاهبرداری توسط این سازمان‌ها اغلب منجر به رد درخواست و سرقت اطلاعات هویتی، بانکی و کارت اعتباری می‌شود.

 

به دنبال کمک حرفه‌ای باشید: جستجوی کمک حرفه‌ای هنگام درخواست ویزای استارت‌آپ کانادا برای جلوگیری از هرگونه اشتباهی که ممکن است منجر به رد شدن ویزا شود ضروری است. عامل تعیین‌کننده در اجتناب از اشتباهات رایج و افزایش شانس شما برای تأیید ویزای استارت‌آپ اغلب ممکن است استخدام یک وکیل باتجربه باشد.

 

تیم ما می‌تواند به شما کمک کند تا از اشتباهات جلوگیری کنید، از رعایت همه الزامات اطمینان حاصل کند، به شما کمک کند تا با سرمایه‌گذاران بالقوه برای حمایت از طرح کسب‌وکارتان ارتباط برقرار کنید و شما را در هر مرحله از فرآیند درخواست راهنمایی کند. همچنین به شما در رفع ریجکتی ویزای کانادا کمک می کند.

دلیل ریجکتی ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

سخن آخر

 

اگر می‌خواهید برای ویزای استارتاپ کانادا اقدام کنید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. ابتدا مطمئن شوید که کسب‌وکار شما واقعاً چیزی جدید و متفاوت است. ایده‌های کسب‌وکارهای دیگر را نباید کپی نکنید؛ این کار احتمالاً منجر به رد درخواست شما می‌شود.

 

دوم، آماده باشید تا یک کار تیمی را جلو ببرید. شما باید از نزدیک با شریک یا هم بنیان‌گذار خود کار کنید و به طور منظم در طول فرآیند با هم تیمی خود ارتباط برقرار کنید.مؤسسه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس با مدیریت آقای مهیار حلاج پور به‌عنوان مشاور حقوقی و وکیل ICCRC مهاجرت کانادا در تورنتو، امکان ارائه تمام خدمات مهاجرتی در کانادا از جمله مؤسسه اعزام دانشجو به کانادا، مؤسسه کاریابی و تمامی ویزاهای موقت و دائم کانادا را دارد.