پارس ناز پورتال

راز جذابیت پوست ستاره های زیبایی هالیوودی

راز جذابیت پوست ستاره های زیبایی هالیوودی

راز جذابیت پوست ستاره های زیبایی هالیوودی 

ستاره هاي زن هالیوودی همیشه زیبا و جذاب ودر اوج هستند و بعنوان الهه هاي زیبایی در عصر حاضر شناخته می‌شوند. هیدراته نگه‌داشتن پوست، به خصوص در روزهای سرد سال، کار ساده اي نیست. هوای خشک، پوست را نیز خشک و چروک کرده، بنابر این دراین دوره از سال باید به فکر راهی برای مرطوب کردن آن باشیم.

 

گرچه روشهای متنوعی برای مراقب از پوست وجوددارد اما اینبار می‌خواهیم به سراغ روشهای مراقبتی اکثراً طبیعی سلبریتی ها برویم. همان روش هایي که باعث شده ستارگان هالییود پوست همیشه شفاف و مطلوبی داشته باشند و بدرخشند. دراین پست از ستاره هاي هالیوود خواستیم تا راز زیبایی پوست شان رابا ما در بین بگذارند.

 

کیم کارداشیان: جلبک دریایی

راز جذابیت پوست ستاره های زیبایی هالیوودیسوشی غذای لذیذ اي است، اما آیا میدانید که می‌توانید ازآن بعنوان مرطوب کننده پوست نیز استفاده کنید؟ کیم کارداشیان در یکی از پست هایش اعتراف کرد که راز زیبایی و نرمی پوست اش، جلبک دریایی است. او معتقد است که ویتامین ب این ماده خاصیت ضد التهاب دارد و تعداد زیادی از قرمزی ها و جوش هاي پوست را از بین می‌برد.

 

اسکارلت جوهانسون: سرکه

راز جذابیت پوست ستاره های زیبایی هالیوودیشنیده بودیم که تعداد زیادی از ستاره ها از سرکه سیب برای شستن و حالت دادن موهای شان استفاده می‌کنند اما برای پوست شان نه. اسکارلت جوهانسون جزو ستاره هایي است که برای از بین بردن لک ها و آکنه هاي صورت اش از این ماده استفاده می‌کند. به گفته او: «من به دنبال ماده اي طبیعی برای صورتم بودم که سرکه سیب را پیدا کردم. این ماده تاثیر فوق العاده اي روی صورت من گذاشت.»

 

هلی بری: دانه قهوه

راز جذابیت پوست ستاره های زیبایی هالیوودیبرای داشتن پوستی نرم، هلی بری دانه هاي قهوه رابا شامپو بدن اش ترکیب میکند ودر حمام به بدن اش میزند. او معتقد است که دانه هاي قهوه به علت کافئین طبیعی خود، جریان خون را بالا برده و پوست را نرم می‌کند.

 

جولیا رابرتس: روغن زیتون

راز جذابیت پوست ستاره های زیبایی هالیوودیجولیا رابرتس برای این‌که ناخن، مو و پاهایش را نرم کند، از روغن زیتون استفاده میکند. او در گفت و گو اي با مجله «Vogue» گفت: «روغن زیتون رابا آب مخلوط میکنم و موها و ناخن هایم رابا آن ماساژ می‌دهم، برای پاهایم نیز، شبها روغن زیتون رابه پاهایم می مالم، روی آن جوراب می‌پوشم و می‌خوابم. زمانی که از خوب بیدار می‌شوم، پوست ام مثل ابریشم نرم است.»

 

ویکتوریا بکهام: مدفوع پرنده

راز جذابیت پوست ستاره های زیبایی هالیوودیراز زیبایی پوست ویکتوریا بکهام، مدفوع پرنده است. این خواننده سابق گروه «Spice Girl» و همسرش از روشهای ژاپنی برای پاک کردن چرک هاي صورت شان استفاده میکنند. ویکتوریا در گفتگو اي گفت که آن قدر از این ماده راضی ست که هرروز صورت اش رابا کرم شامل مدفوع پرنده می‌شوید.

 

آنجلینا جولی: تخم ماهی

راز جذابیت پوست ستاره های زیبایی هالیوودیحتماً برایتان جالب است که راز زیبایی پوست آنجلینا جولی را بدانید. آنجلینا به تخم ماهی علاقه زیادی دارد به طوریکه علاوه بر مصرف غذایی آن، آن رابه پوست صورت اش نیز می مالد. به گفته او این ماده پوست را سفت کرده و از چین و چروک نیز پیش گیری می‌کند.

 

سیندی کرافورد: شیر

راز جذابیت پوست ستاره های زیبایی هالیوودیپوست نرم و صاف سیندی کرافورد، سوپرمدل مشهور، نتیجه استفاده از شیر است. او شیر رابا آب معدنی ترکیب میکند و به پوست اش می‌زند. از آنجایی که این ماده شامل کلسیم، پروتئین و موادمعدنی است، برای سلامت پوست بسیار مفید بوده و آنرا نرم و صاف میکند.

 

دبرا مسینگ: زهر مار

راز جذابیت پوست ستاره های زیبایی هالیوودیدبرا مسینگ برای از بین بردن چین و چروک هاي صورت اش، به خصوص در ناحیه زیر چشم، از زهر مار استفاده می‌کند. این ماده مثل بوتاکس عمل کرده و ماهیچه هاي صورت را آرام و صاف می سازد.

 

اسنوکی: خاک گربه

راز جذابیت پوست ستاره های زیبایی هالیوودیآیا به دنبال یک ماسک صورت فوق العاده میگردید؟ اسنوکی می‌تواند راز زیبایی خودرا با شما در بین بگذارد. در واقع انچه پوست وی را جوان ساخته است، خاک گربه است. او این ماده رابا آب مخلوط می‌کند و مثل ماسک به صورت اش می‌زند.

 

اوا لونگوریا: جفت جنین

راز جذابیت پوست ستاره های زیبایی هالیوودیاوا لونگوریا از کرم هاي شامل جفت جنین برای مرطوب کردن صورت اش استفاده می‌کند. این جفت از حیوان هایي چون گوسفند، آماده می‌شود که به علت کلاژن فراوان موجود در آن، نه تنها پوست را نرم و مرطوب کرده بلکه از چین و چروک نیز پیشگیری میکند.