پارس ناز پورتال

راهنمای خرید دستبند طلا با بهترین قیمت

راهنمای خرید دستبند طلا با بهترین قیمت

دستبند طلا یکی از اکسسوری های پرطرفدار در میان خانم ها و البته آقایان است که از آن به صورت دائم یا برای مهمانی و مجالس خاص استفاده می شود. دستبند طلا که روی مچ دست قرار می گیرد و زیبایی دست ها را چندین برابر می کند، عمدتا با توجه به سلائق و استایل هر فرد انتخاب می شود.

 

اما آیا تا به حال شده که برای خرید دستبند طلا به طلا فروشی مراجعه کنید و دچار سردرگمی بشوید که کدام مدل برای شما مناسب تر است و به دست تان بیشتر می آید؟ پس در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی راهنمای خرید دستبند طلا بپردازیم.

راهنمای خرید دستبند طلا با بهترین قیمت

­­­دستبند طلا بچگانه کارتیه جواهری برادران غفاری

انواع دستبند طلا

شاید بهتر باشد قبل از این که بخواهید برای خرید دستبند طلا اقدام کنید، با انواع این اکسسوری بیشتر آشنا شوید.

 

دستبند طلا زنجیری

مدل زنجیری، یکی از مدل های دستبند طلا است که هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل استفاده می باشد. مدل زنجیری همان طور که از نامش پیداست، از قطعاتی تشکیل شده که در کنار هم به شکل زنجیر در می آیند که در بیشتر موارد، ساده هستند اما می توانند از سنگ یا نگین هم در ساخت آن ها استفاده کرد.

 

دستبند طلا تنیسی

دستبند طلا تنیسی از یک ردیف الماس یا دیگر سنگ های با ارزش به صورت نواری در کنار هم تشکیل شده و یکی از گران قیمت ترین دستبندهای طلا به حساب می آید.

 

دستبند طلا کاف

مدل کاف نیز از جمله مدل های دستبند طلا است که هر دو خانم ها و آقایان از آن استفاده می کنند. این مدل دستنبد به این صورت است که از یک حلقه ساده طلا تشکیل شده که می تواند انتهای آن باز یا بسته باشد. خیلی از افرادی که به دنبال یک دستبند طلا ساده هستند، این مدل را انتخاب می کنند.

 

دستبند طلا النگویی

مدل النگویی، عمدتا برای خانم ها مناسب است و مدل آن این گونه است که هیچ قفلی ندارد و با جمع کردن انشگت ها، به داخل مچ دست کشیده می شود. خیلی از خانم ها از این مدل دستبند، کنار ساعت مچی استفاده می کنند.

 

نکات مهم خرید دستبند طلا

برای خرید دستبند طلا باید دنبال چه چیزی باشیم؟ در این جا، نکات مهمی که هنگام خرید دستبند باید در نظر داشته باشید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید را خدمت تان ارائه می دهیم.

 

سبک و مدل دستبند طلا

زمانی که صحبت از انتخاب سبک و مدل دستبند طلا می شود، حتما باید استایل تان را نیز در نظر بگیرید. اگر استایل شما اسپرت است و می خواهید از دستبند استفاده روزمره داشته باشید، بهتر است سراغ مدل های ساده تر که بدون سنگ و الماس هستند بروید. در مقابل، اگر قصد دارید دستبند طلا را برای مراسم خاصی خریداری کنید، می توانید مدل هایی را انتخاب کنید که سنگ های قیمتی یا الماس در آن ها به کار رفته است. برخی از مدل های النگویی یا کلاسیک نیز به راحتی با هر نوع تیپ و استایلی ست می شوند.

 

اندازه دستبند طلا

یکی از مهم ترین پارامترهایی که هنگام خرید باید در نظر داشته باشید این است دستبند اندازه دست شما باشد و روی استخوان مچ تان قرار بگیرد. گشا یا تنگ بودن دستبند می تواند زیبایی ظاهری آن را از بین ببرد. حتی اگر قصد خرید اینترنتی دارید، حتما قبل از سفارش، مچ دست را با استفاده از متر اندازه بگیرید و اندازه دستبند را چهار تا پنج میلی متر بیشتر انتخاب کنید.

 

عیار دستبند طلا

عیار طلاهایی که این روزها در ایران به فروش می رسند، 18 عیار است که بیشتر از طلا ساخته شده اند و حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند و زمانی که برای مصرف روزانه خریداری می شوند، به راحتی خط و خش بر نمی دارند. پس، حتما قبل از خرید در خصوص عیار طلا از فروشنده سوال کنید و قیمت لحظه ای طلا را نیز چک کنید.

راهنمای خرید دستبند طلا با بهترین قیمت

دستبند طلا تیفانی لخت برادران جواهری غفاری

 

اما مهم ترین نکاتی که باید مد نظر قرار دهید 

در کنار موارد گفته شده که به سلیقه و استایل هر فرد نیز مربوط می شود، یک سری نکات کلی تر هستند و حتما باید به آن ها توجه شود. از جمله این که:

 

قفل دستبند طلا حتما باید بررسی شود، خراب بودن قفل یا وجود ساییدگی در این قسمت می تواند نشانه ای باشد از دست دوم بودن طلا. به علاوه این که قفل باید به گونه ای طراحی شده باشد که در کنار محکم و ایمن بودن آن، به راحتی باز و بسته شود.

 

اگر دستبند طلا که انتخاب می کنید از الماس یا سنگ قیمتی ساخته شده، حتما باید از اصل بودن و کیفیت سنگ ها اطمینان حاصل کنید.

 

دستبند طلا باید استحکام بالایی داشته باشد، به خصوص اگر قرار باشد برای استفاده روزمره خریداری شود.

 

اگر بودجه کمتری را برای خرید دستبند طلا کنار گذاشته اید، می توانید سراغ مدل های ساده تری که اجرت ساخت پایین تری دارند، بروید.

 

شما با رعایت نکاتی که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم، می توانید دستبند طلا مورد نظرتان را به راحتی خریداری کنید و از انتخاب تان پشیمان نشوید. هم چنین می توانید برای خرید دستبند طلا با مراجعه به سایت جواهری برادارن غفاری، انواعی از طرح ها و مدل ها را مشاهده کرده و خرید امنی را داشته باشید. هدف ما ارائه بهترین خدمات و محصولات به مشتریان مان می باشد.