پارس ناز پورتال

راهنمای ست کردن لباس برای مردان کوتاه قد

مجموعه : مدل لباس جدید
راهنمای ست کردن لباس برای مردان کوتاه قد

راهنمای ست کردن لباس برای مردان کوتاه قد 

آقایانی که کوتاه قد هستند باید نسبت به ست نمودن لباس طوری که قد آن ها را بلند تر نشان دهد متوجه باشند و به بهترین نحو تیپ بزنند. قد بلند و اندام کشیده و ورزیده، آرزوی هر مردی است اما واقعیت چیز دیگریست، اگر شما جزو افرادی هستید که متاسفانه قد بلندی ندارند، می توانید با راه کارهایی در لباس پوشیدن، خودتان را در چشم مخاطب، بلندتر جلوه دهید.

 

پیشنهاد اول این است که سراغ لباس‌های اندامی و تنگ بروید، ظاهر شما هرچه باریک و کشیده باشد در چشم دیگران قدبلندتر خواهید بود، در عوض لباس‌های گشاد و بگی شما را کوتاه‌تر از قد واقعی‌تان نشان می‌دهد.راهکار دیگر برای بلند به نظر رسیدن تا زدن پاچه شلوار است، بله شاید عجیب باشد، اما این کار کمک می‌کند

 

تا در تصور دیگران پاهای بلندتری داشته باشید. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این کار شلوار جین است. شلوار لی و چکمه، از بهترین انتخاب های یک مرد کوتاه قد خواهد بود، به خصوص اگر چکمه اش کمی پاشنه هم داشته باشد.حواستان باشد که از لباس‌هایی با چاپ‌های رنگی رنگی و گسترده بپرهیزید.

 

برای افرادی که از حد متوسط هم کوتاه تراین افراد بهتر است از ترکیب‌های تک رنگ و یا ترکیبی در یک طیف رنگی هم خانواده استفاده کنند. گروه رنگ‌های خنثی گزینه‌ای مناسب برای آن‌هایی است که می‌خواهند بلندتر دیده شوند. هستند شلوغ و رنگی لباس پوشیدن بر این ویژگی‌شان بیشتر تاکید می‌کند، این افراد بهتر است از ترکیب‌های تک رنگ

 

و یا ترکیبی در یک طیف رنگی هم خانواده استفاده کنند. گروه رنگ‌های خنثی گزینه‌ای مناسب برای آن‌هایی است که می‌خواهند بلندتر دیده شوند. اما در استایل رسمی، مهمترین نکته درباره انتخاب کت و شلوار مناسب، همان بحث اندازه و اندامی بودن است، کمی گشادی در کت یا شلوار باعث می‌شود علاوه بر شلختگی

 

کوتاه به نظر برسید، فقط فراموش نکنید که اندامی بودن با تنگ بودن فرق می‌کند شما باید بتوانید با این لباس به راحتی فعالیت کنید. احتمالا تا زدن پایین یک شلوار پارچه‌ای رسمی چندان جذاب نیست پس بهتر است قد شلوار را کوتاه کنید، آنقدر که دقیقا تا لبه کفش شما برسد و یا اگر مایل بودید تا حدی کوتاه کنید که کمی از قوزک پا دیده شود. در مورد کفش هم در هر استایلی لژ مخفی بهترین پیشنهاد است.

 

کت و لباسی که راه های عمودی باریکی دارد، باعث ایجاد خطوط عمودی بیشتری روی لباس می شود و در نتیجه شما را بلندتر نشان می دهد و علاوه بر این مدلی رسمی و کلاسیک است.اصلی‌ترین عنصر برای کشیده بودن قامت شما صاف راه رفتن است سعی کنید همیشه کمر، شانه‌ها و گردن را در یک خط مستقیم و با کشیدگی به بالا نگه دارید.

 

اگر موهای بلند و پرپشت دارید استفاده از این نعمت طبیعی را از دست ندهید، مدل‌های حجم‌دار مو می‌تواند حداقل پنج تا هفت سانت بر بلندی قد شما اضافه کند. با ترکیب‌های درست و رعایت این نکته‌ها قطعا کسی شما را کوتاه‌تر از بقیه نخواهد دید.

 

اگر شما قد کوتاهی دارید، نباید از لباس هایی که طرح هایی افقی دارند استفاده کنید.همین طور متفاوت بودن لباس های شما با یکدیگر و یا استفاده از شلوارهای بگی و جلیقه های دو لایه متناسب با اندام شما نیست، اگر از لباس های هم رنگ استفاده کنید که تا اندازه ای هم تنگ باشند، شما قد بلند تر به نظر می رسید. همین طور پوشیدن کمربند و کفشی که در یک درجه رنگ بندی قرار دارند، قد شما را بلندتر جلوه خواهد داد.

 

 به گزارش پارس ناز استفاده از یک شال بلند که تا نزدیکی زانوی شما برسد، از ترفندهای خوب بلندقدتر شدنتان است.بارانی یا پالتویی انتخاب کنید که سایز کوچک و اندازه شما باشد. اگر در انتخاب سایز خود دقت نکنید، مجبورید شانه های بزرگ و آستین های بلند لباستان را به خیاط بسپرید تا آن را اصلاح کند. البته عین سایز شما نخواهد شد و شما کماکان کوتاه به نظر خواهید رسید.

 

استفاده از یک شال بلند که تا نزدیکی زانوی شما برسد، از ترفندهای خوب بلندقدتر شدنتان است، در نظر داشته باشید که شما عیب بزرگی ندارید، فقط قدتان کمی کوتاه است، ناشکری نکنید و سعی کنید از داشته های خود لذت ببرید.