پارس ناز پورتال

رزرو هتل در تهران

رزرو هتل در تهران

هنگام سفر به پایتخت این شهر پر هیاهو؛ جهت رزرو هتل در تهران مشکلی نخواهید داشت. بسته به اینکه کدام بخش از تهران و چه امکاناتی مد نظرتان است، انتخاب های متفاوتی خواهید داشت. از هتل های لوکس تا هتل های ارزان تهران برای پذیرایی از میهمانان مهیاست.

 

در این مجال مهمترین هتل های لوکس و ارزان قیمت تهران را با ذکر خدمات و امکانات هر یک به شما معرفی خواهیم کرد و در پایان نیز پیشنهاد خوبی برای رزرو هتل در تهران برایتان خواهیم داشت.

 

لوکس ترین هتل های تهران

 

برای برخورداری از اقامتی لوکس در تهران، باید رزرو هتل های پنج ستاره این شهر را مد نظر قرار دهید. این دسته از هتل ها معمولا در نقاط شمالی تهران و در مناطقی خوش آب و هوا قرار دارند. امکانات و خدمات و اتاق هایی مدرن همه و همه شما را بر آن می دارد تا در سفر بعدی نیز لوکس ترین هتل های تهران را انتخاب کنید.

 

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی یکی از هتل های تهران است که اقامتی لوکس را برای شما رقم خواهد زد. این هتل در تقاطع بلوار چمران و یادگار امام قرار دارد. هتل آزادی انواع اتاق و سوئیت شیک را با امکانات رفاهی کامل به میهمانانش ارائه می کند. سوئیت های جونیور، سوئیت های رویال، سوئیت های دوبلکس و سوئیت پرزیدنتال از این دسته اند.

 

کافه ایتالیایی

رستوران ژاپنی

رستوران پارسه

کلوپ ورزشی

سالن بدنسازی

استخر، سونا و جکوزی

مرکز خرید در لابی

سالن های پذیرایی

بیزینس سنتر

سالن های همایش و سمینار

پارکینگ

خدمات خشکشویی

تاکسی سرویس

کانسیرج (راهنمای میهمان)

 

هتل پارسیان استقلال

برای ررزرو هتل در تهران اگر می خواهید یکی از هتل های لوکس این شهر را رزرو کنید، هتل پارسیان استقلال را از قلم نیندازید. هتل پارسیان استقلال دارای دو برج (شرقی و غربی) است. در این هتل مرتفع، انواع اتاق یک تخته و دو تخته و انواع سوئیت با امکانات رفاهی استاندارد به میهمانان ارائه می شود.

 

رستوران آبشار گیله وا

رستوران رز

رستوران ترکیه ای مطبخ

کافی شاپ

مرکز تجاری

سالن بدنسازی

استخر، سونا و جکوزی

تالارهای پذیرایی

سالن های همایش و سمینار

دو شعبه بانک

کافی نت

آرایشگاه مردانه و زنانه

خدمات خشکشویی

پارکینگ

رزرو هتل در تهران

هتل پرشین پلازا

 در خیابان سهروردی شمالی یکی دیگر از هتل های تهران قرار دارد که می توانید برای داشتن اقامتی لوکس روی آن حساب کنید. هتل پرشین پلازا هتلی پنج ستاره است که با ارائه امکاناتی هم سطح ستاره هایش تجربه ای به یاد ماندنی از اقامتی لوکس را به شما خواهد بخشید. در این هتل انواع اتاق ها و سوئیت های شیک با بهترین امکانات به میهمانان ارائه می شود.

 

رستوران روف گاردن

رستوران فضای باز

سالن صبحانه خوری

کافی شاپ

سالن های پذیرایی

سالن های همایش

فروشگاه

آرایشگاه مردانه

سالن بدنسازی

استخر، سونا، جکوزی

رزرو هتل در تهران

هتل ویستریا

در شمالی ترین نقطه تهران در دربند و نبش خیابان احمدی زمانی هتل زیبای ویستریا قرار دارد. اگر می خواهید در زمان رزرو هتل در تهران از اقامتی مجلل برخوردار شوید رزرو هتل ویستریا را در برنامه سفر خود قرار دهید. در این هتل می توانید بسته به سلیقه و تعداد نفرات، انواع اتاق های استاندارد، کانکت، سوئیت های ویستریا و پرزیدنتال را رزرو نمایید.

 

رستوران رویال

اسکای لانج

روف گاردن

کافی شاپ لانج

کافی شاپ اسپا

استخر، سونا و جکوزی

سالن بدنسازی

حمام ترکی و ماساژ

تالار پذیرایی

سالن های همایش

رزرو هتل در تهران

هتل های ارزان تهران

 

در میان هتل های تهران می توانید بسته به میزان هزینه ای که به رزرو هتل در این شهر اختصاص داده اید، هتلی ارزان قیمت نیز بیایبد. طیف این هتل ها از هتل هایی با سه ستاره تا یک ستاره را شامل می شود. در ادامه چهار هتل از میان هتل های ارزان تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

هتل دانش

هتل دو ستاره دانش در کیلومتر 15 اتوبان تهران- کرج و خیابان دانش قرار دارد. این هتل متعلق به پژوهشگاه شیمی است. در این هتل می توانید انواع اتاق های دو تخته و سه تخته را رزرو نمایید.

 

سالن صبحانه خوری

پذیرش 24 ساعته

پارکینگ

مسیر پیاده روی

اینترنت

 

هتل الیان

هتل الیان نیز هتلی دو ستاره است. این هتل در میدان امام خمینی قرار دارد. در این هتل می توانید انواع اتاق های یک تخته، دوتخته و سه تخته را رزرو نمایید. این هتل دو طبقه بوده و فاقد آسانسور است و پارکینگ نیز ندارد.

 

رستوران

کافی شاپ

اینترنت

خدمات خشکشویی

 

هتل درسا

در خیابان انقلاب نبش خیابان شهید موسوی یکی دیگر از هتل های ارزان تهران قرار دارد. برای رزرو هتل در تهران هتل درسا نیز انتخاب خوبی است. هتل درسا هم موقعیت مکانی خوب دارد و هم اینکه امکاناتی سه ستاره به میهمانانش ارائه می کند. در این هتل بسته به تعداد نفرات می توانید انواع اتاق های یک تا چهار تخته رزرو نمایید.

 

رستوران

کافی شاپ

سالن بدنسازی

اتاق میهمانی و جلسات

پارکینگ جنب هتل

 

هتل آرمان

در منطقه سعدی جنوبی تهران هتل دو ستاره آرمان قرار دارد. با اقامت در این هتل به کاخ گلستان و عمارت مسعودیه و بازار تهران نیز نزدیک خواهید بود. در این هتل انواع اتاق های یک تا چهار تخته و همینطور سوئیت های متنوع را می توانید رزرو نمایید.

 

رستوران

کافی شاپ

اینترنت

تبدیل ارز

خدمات خشکشویی

روم سرویس

 

روش رزرو هتل در تهران

 

برای اقامت در هتل های تهران بهتر است قبل از ورود به پایتخت اقدام به رزرو کنید. گرچه تهران مملو از هتل است، اما تضمینی برای خالی بودن هتل مورد نظرتان نیز در زمان ورود شما وجود ندارد. یکی از رزرواسیون های معتبر آنلاین که می توانید با خیال راحت مراحل رزرو هتل مورد نظرتان را به آن بسپارید، رزرواسیون سیتا است.

 

از طریق این رزرواسیون می توانید هتل های تهران را جستجو کنید و با فیلترهای مختلفی که در اختیار شما قرار گرفته است، اقامتگاه های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و امکانات، تصاویر، لوکیشن، قیمت و بسیاری از اطلاعات دیگر را به دست آورید. مراحل رزرو هتل در این سامانه فرآیند ساده ای دارد و در کمترین زمان ممکن می توانید رزرو خود را به اتمام برسانید و راهی پایتخت شوید.