پارس ناز پورتال

رزرو هتل های رشت تا 80 درصد تخفیف، فلای تودی

رزرو هتل های رشت تا 80 درصد تخفیف، فلای تودی

بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر شمالی ایران که به شهر باران شهرت دارد، همیشه پر از مسافر است. مسافرانی که برای بازدید از آثار تاریخی، فضای دلنشین شهری، رستوران های معروف و خرید در شهر رشت توقف می‌کنند.

 

میدان شهرداری با سبک معماری بی‌نظیر و بازار بزرگ رشت، تنها بخشی از جاهای دیدنی این شهر هستند که مرکز زیبای استان گیلان را به یک مکان توریستی برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل می‌کند.

 

رشت شهری است که اولین داروخانه و اولین راه آهن ایران را در گذشته تاسیس کرد و امروز توانسته عنوان پایتخت خلاق غذا در یونسکو را به خود اختصاص دهد. کافی است برای تجربه طعم این خلاقیت یکی از هتل های رشت را رزرو کنید و آماده سفر شوید.  

 

رشت از معماری اروپای شرقی تا پایتخت خلاق غذا در یونسکو

میدان شهرداری رشت نماد این شهر است که با سبک معماری اروپای شرقی، حال و هوایی متفاوت به آن می‌دهد. فضای اروپایی این میدان را با وجود کاخ شهرداری، موزه پست و ساختمان قدیمی هتل ایران ، کاملا احساس خواهید کرد.

 

در رشت می‌توانید زندگی شبانه را در میدان شهرداری تجربه کنید و ساعت‌ها در میان تاریخ قدم بزنید. برای تجربه بهتر پیاده‌روی‌های شبانه در این منطقه، می‌توانید هتل های نزدیک میدان شهرداری رشت را برای اقامت انتخاب کنید.

 

فقط میدان شهرداری از میدان های معروف شهر رشت نیست و نقطه آغاز سفرتان می‌تواند جای دیگری باشد! سبزه میدان یکی از میدان های قدیمی شهر رشت است که قدمت آن به دوره قاجار برمی‌گردد. هتل های اطراف سبزه میدان را از قلم نیندازید. می‌توانید بهترین هتل های ارزان رشت را در نزدیکی سبزه میدان رزرو کنید.

 

از تخفیف ویژه هتل های رشت تا خرید بلیط ارزان هواپیما

وقتی صحبت از تخفیف 80 درصدی می‌کنیم، یعنی هزینه سفر چندین برابر کم می‌شود. به خصوص که این روزها بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم ارزان سفر کنیم. برای داشتن یک سفر ارزان هم به دو گزینه خرید بلیط ارزان هواپیما و رزرو ارزان هتل نیاز داریم. چه اتفاقی بهتر از این که روی یک هتل ارزان ، برچسب تخفیف ویژه هم خورده باشد.

 

بهترین هتل های رشت را با تخفیف ویژه رزرو کنید و اقامتی آرام و بی‌دغدغه در این شهر داشته باشید. برای هر سلیقه و هر بودجه‌ای در شهر رشت گزینه مناسبی برای اقامت وجود دارد. فرقی نمی‌کند که کدام نقطه شهر رشت را برای اقامت انتخاب کنید.

 

به اطراف میدان شهرداری بروید یا میدان قدیمی سبزه میدان را انتخاب کنید یا حتی هتل های بهترین منطقه رشت یعنی گلسار را برگزینید. در رشت انواع هتل های تک ستاره تا 5 ستاره و حتی هتل آپارتمان های متعدد و اقامتگاه های بومگردی اطراف آن در دسترس قرار دارد.

 

اگر مقصدتان رشت است یک بلیط هواپیما رفت و برگشت بگیرید تا در هزینه های رفت و آمد نیز صرفه‌جویی کرده باشید. به ویژه در هنگام برگشت و پس از گشتن در این شهر و جاذبه های اطراف آن نیاز بیشتری به صرفه‌جویی در وقت و انرژی خواهید داشت.

 

بنابراین، آخرین مقصد گردشگری شما در این شهر فرودگاه رشت ، یکی از قدیمی ترین فرودگاه های ایران خواهد بود. فقط باید یک بلیط هواپیما رشت به تهران یا هر شهر دیگری را از قبل رزرو کنید و عازم فرودگاه شوید.

رزرو هتل های رشت تا 80 درصد تخفیف، فلای تودی

رزرو ارزان ترین هتل های رشت در فلای تودی

ارزان ترین هتل های رشت و حتی اقامتگاه های بومگردی اطراف این شهر را با تخفیف ویژه در فلای تودی پیدا کنید. کافی است وارد سایت flytoday.ir  شوید و گزینه هتل را انتخاب کنید. با وارد کردن نام مقصد انواع هتل های رشت به ترتیب از کمترین تا بیشترین قیمت نمایش داده خواهد شد. اگر به دنبال هتل ارزان در رشت هستید، قیمت ها را مقایسه کرده و بهترین گزینه را رزرو کنید.

 

همچنین در این سایت، اطلاعات کاملی درباره هتلی که انتخاب می‌کنید و اتاق های خالی آن در اختیارتان قرار می‌گیرد. حتی تاریخچه کوتاهی از هتل و قدمت آن و فاصله‌ای که تا مراکز مهم و دیدنی رشت دارد، را مشاهده خواهید کرد. حتما بخش امکانات هتل و قوانین مربوط به آن را مطالعه کنید. تمام قوانین مربوط به ساعت ورود و خروج هتل، هزینه کودک، اجاره اتاق به بانوان مجرد و… در این بخش آمده است.

 

یک بخش مهم دیگر در سایت با عنوان نظرات دیگر مهمانان طراحی شده که حتما نگاهی به آن بیندازید. در این بخش می‌توانید نظر دیگر مهمانان این هتل را در یک امتیازدهی ساده مشاهده کنید. در این نظرسنجی به بخش‌های مختلف مانند رضایت از قیمت نسبت به کیفیت، نظافت و تمیزی، موقعیت مکانی، برخورد کارمندان، کیفیت رستوران و کافی شاپ و خدمات هتل امتیاز داده شده است.  با مشاهده این امتیازها به راحتی می‌توانید در مورد اینکه هتل مورد نظر رضایت‌تان را جلب خواهد کرد یا خیر، تصمیم‌گیری کنید.

 

تخفیف ویژه هتل های رشت در فلای تودی

 

رزرو هتل های رشت تا 80 درصد تخفیف، فلای تودی

در حال حاضر هتل های زیادی هستند که برای جذب هر چه بیشتر گردشگر، تخفیف‌های قابل توجهی در طول سال در نظر می‌گیرند. برای اطلاع از تخفیف ویژه هتل ها به سایت فلای تودی بروید و از گزینه طراحی شده در این سایت استفاده کنید.

 

مثلا برای آگاهی از تخفیف های ویژه هتل های رشت کافی است، روی گزینه تخفیف ویژه در فیلترهای سمت راست صفحه کلیک کنید. به این ترتیب، هر هتلی که شامل تخفیف باشد و همچنین درصد تخفیف اختصاص یافته به آن، برایتان نمایش داده خواهد شد.

 

فلای تودی در کنار تمام این اطلاعات و منصفانه‌ترین قیمت‌ها، با پشتیبانی 24 ساعته تمام کاربران، تجربه‌ای دلنشین‌تر از سفر برایشان خلق می‌کند. در صورت بروز هر مشکلی کافی است با شماره 02142405000 تماس بگیرید.