پارس ناز پورتال

رفع جوش های صورت با استفاده از طب سوزنی

رفع جوش های صورت با استفاده از طب سوزنی

رفع جوش های صورت با استفاده از طب سوزنی 

امروز روش از بین بردن جوش هاي صورت رابا استفاده از طب سوزنی معرفی می‌کنیم که میتوانید در زیر انها رابه خاطر بسپارید. درمان آکنه یا جوش جوانی یکی از کاربردهای طب سوزنی است و طول درمان این بیماری پوستی با توجه به شدت آن متفاوت است.

 

درمان آکنه و جوش جوانی با طب سوزنی
محمد اسعدی متخصص طب سوزنی در خصوص درمان جوش‌هاي صورت با استفاده از طب سوزنی اظهار داشت: طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت می توان از طب سوزنی در درمان بیماری‌هاي پوستی استفاده کرد.یکی از کاربردهای طب سوزنی درمان بیماری آکنه یا جوش جوانی است. تعداد زیادی از افراد که درصورت خود جوش صورت داشته‌اند با طب سوزنی درمان شده‌اند.

 

جوش صورت طبق معمول با شدت‌هاي مختلف بروز میکند که طول درمان این بیماری با توجه به شدت آن متفاوت است. همچنین باید توجه داشت در زمان درمان جوش‌هاي صورت بیماران باید نکات و اصول تغذیه صحیح را رعایت کنند.

 

درمان همیشگی جوش صورت با طب سوزنی

طبق معمول جوش‌هاي صورت به‌ صورت چرکی، غیرچرکی و التهابی بروز میکنند و یا این که در خانم‌ها با افزایش استرس و ناپرهیزی این وضعیت تشدید میشود که دراین زمان نیاز است با بررسی‌هاي هورمونی و انجام برخی آزمایش‌ها علت دقیق بروز این عارضه‌ها بررسی شود.

 

طبق معمول برای درمان جوش‌هاي صورت دوره درمانی حدود 20 جلسه لازم بوده که اگر در اوایل بروز جوش بر روی صورت و قبل از فراگیر شدن آنها در سطح صورت درمان انجام شود، نتایج بهتری را شاهد خواهیم بود.