پارس ناز پورتال

روش لطیف کردن پوست با کرم خانگی

روش لطیف کردن پوست با کرم خانگی

روش لطیف کردن پوست با کرم خانگی 

امروز فرمان تهیه کرمی را برایتان داریم که خانگی هست و میتواند پوست شام را بسیار نرم و لطیف کند. پس با هم آن را درست کنیم. 

 

مواد آغاز :

۱۰ گ. موم ۱ قاشق روغن بادام شیرین

۴ ق. غ. آب سیب زمینی ۱ ق. چ. بوراکس

 

طرز تهیه و مصرف :

دو شماره سیب زمینی بزرگ را پوست کنده رنده کنید و آب آن را بگیرید پودر بوراکس را در آن حل نموده در یخچال نگه داری کنید. موم را بر روی حرارت بخار آب ذوب نموده روغن را به آن اضافه نمائید سپس محلول بوراکس و آب سیب زمینی را به آرامی مخلوط کرده از روی حرارت برداشته به هم زدن ادامه دهید تا سرد شود

 

سپس آنرا در ظرفی ریخته در جای خنک نگه داری نمائید. این کرم را گذشته و بعد از بهره گیری از دستانتان مصرف نمائید تا دستانی لطیف داشته باشید. هر روز می توانید از این کرم بهره گیری نمایید.

 

فواید : روغن بادام و سیب زمینی در این کرم باعث پیشگیری از چین و چروک دستان می‌شود.ترقی روز افزون علم محصولات جدیدتری به بازار خواهند آمد و به دنبال آن پیشنهاد‌هاي جدیدتری بازگو خواهد شد. بنابراین ارائه نظریه‌اي واحد برای بهبود و محافظت پوست بسیار دشوار هست. یک برنامه مناسب

 

برای بهبود پوست خانمها بهره گیری از محصولات مناسب و اطاعت منظم از اصول هرروز هست. ابتدا بهتر هست که برنامه خوراکی مناسبی داشته باشید و روش زندگیتان را تغییر دهید، چون این دو عامل در سلامت پوست بسیار مهم میباشند. این روزها اغلب افراد غذا هاي کنسرو شده و بدون محتوا بهره گیری میکنند و اوضاع پوستشان برایشان مهم نیست. فراموش نکنید که مصرف سبزی و میوه هنوز جزو برترین راهکارها محسوب میشوند.

 

به یاد داشته باشید که از غذا هاي نیروبخش بهره گیری کنید. متخصصان معتقدند که روزی ۸ لیوان آب بنوشید چون این روش انعطاف پوست را افزایش و آن را نرم می کند. درضمن به جای آب از کافئین بهره گیری نکیند. چون ان ماده آب بدن را کم می کند. باید توجه کنید آبی راکه می نوشید مستقیما از شیر آب تهیه نمایید و از پاکیزه بودن آن مطمئن باشید و یا بهتر هست از آب معدنی بهره گیری کنید. نوشیدن آب در فواصل روز را به صورت عادت برای خود در آورید.

 

 به گزارش پارس ناز نسبت به مواد آرایشی مصرفی خود دلنازک باشید. کوشش نمایید دوبار در ماه با مواد شوینده ملایم «مانند شامپوی بچه» شانه‌ها و دستمال‌هاي آرایشی خود را بشویید، چون در غیر این صورت حامل انواع میکروب و باکتری خواهند بود.کوشش کنید با مراقبتهای مکرر با مانع نفوذ آلودگی محیط اطراف به پوستتان شوید.

 

شما می توانید اینکار را با یک نمناک کننده مناسب انجام دهید. گذشته از تهیه این مواد بر چسب آن توجه نمایید و مطمئن شوید که حاوی ویتامین E,C,A میباشند، چون این مواد مانع نفوذ آلودگی میشوند.