پارس ناز پورتال

روش های به ارگاسم رسیدن داغ برای خانم ها

مجموعه : حذف شده است
روش های به ارگاسم رسیدن داغ برای خانم ها

روش های به ارگاسم رسیدن داغ برای خانم ها 

خانمها اگر می‌خواهید در رابطه جنسی خود به ارگاسم هاي لذت بخش برسید باید طبق اصول و توصیه هاي زیر عمل نمایید.دراین مقاله نکات کاربردی را از مشاوران و متخصصان روابط جنسی گرد آوری کرده ایم تا بشما برای داشتن ارگاسم بهتر و رسیدن به اوج لذت جنسی کمک کنیم.

 

1. برای ارگاسم بهتر: باید مشاوره جنسی بگیرید
نمی‌توانید به ارگاسم برسید؟ یا می‌خواهید ارگاسمی بهتر را تجربه کنید؟ما مجموعه اي از نظرات کارشناسان رابطه جنسی را دراین مقاله گردآورده ایم تا بتوانید به اوج لذت جنسی در زندگی‌تان دست پیدا کنید.

 

2. برای ارگاسم بهتر: لمس کردن نقاط داغ
لمس نقاط داغ به رسیدن شما به اوج لذت جنسی در طول مقاربت کمک می‌کند. بعنوان مثال شما روی شوهرتان قرار بگیرید به طوریکه اندام جنسی «کلیتوریس یا چوچوله» شما مستقیم به استخوان شرمگاهی او کشیده شود. یا به پشت دراز بکشید و یک بالش را زیر باسنتان قرار دهید.

 

3.برای ارگاسم بهتر:صحبت کنید و واکنش نشان دهید
به گفته دکتر لورا برمن استادیار بالینی روان پزشگی و زنان و زایمان در دانشگاه نورث وست ” مردان نیاز دارند که در جهت صحیح رهنمونی شوند ” خانمها باید با بیان احساس خوبی که دارند یا آه کشیدن به همسرشان نشان دهند که در مسیر صحیحی حرکت میکند.

 

4.برای ارگاسم بهتر: بدن خودرا بشناسید
اگر بدن خودرا نشناسید نمیتوانید حین رابطه شریکتان را برای چگونگی تحریک خودتان رهنمونی کنید. بنابر این برترین راه این است که نقاط حساس بدن خود و نحوه تحریک آنها را یاد بگیرید.

 

5.برای ارگاسم بهتر: ماهیچه هایي که عامل ارگاسم هستند را تمرین دهید
دوریان سولوت آموزش دهنده جنسی می‌گوید کگل یک ورزش کلاسیک برای زنانی است که میخواهند یک ارگاسم ضعیف رابه یک ارگاسم عالی مبدل کنند با منقبض کردن عضلات کف لگن جلوی ادرارتان را بگیرید و به این شکل عضلات هدف را شناسایی کنید. سپس در دوران هایي که ادرار ندارید این عضلات را منقبض کنید. تمرینات کگل را هرروز ودر صورت امکان چندین بار در روز انجام دهید. حین انقباض نفستان را حبس کنید.

 

6.برای ارگاسم بهتر: خطر کنید
تحقیقات نشان می‌دهد که باهم درگیر شدن در کارهای هیجان انگیز « چه صخره نوردی باشد یا فقط تماشای یک فیلم وحشتناک » باعث تحریک دوپامین در مغز شده که منجر به اشتیاق جنسی بین شما خواهد شد.

 

7.برای ارگاسم بهتر: به تاخیر انداختن ارگاسم
به گفته سولوت ” طولانی کردن رسیدن به ارگاسم باعث یک ارگاسم انفجاری خواهید شد. زمانی که به ارگاسم نزدیک می‌شوید حرکاتتان را آهسته کنید و اینکار را چند بار تا ارگاسم نهایی تکرار کنید. “

 

8.برای ارگاسم بهتر: روی تنفستان تمرکز کنید
رابطه جنسی تانتریک ممکن است برایتان جدید باشد ولی اصل آن روی tenet یا همان تمرکز روی تنفس پایه گذاری شده که میتواند لذت شما را بیشتر کند. به گفته ایوان فولبرایت آموزش دهنده روابط جنسی ” شما میتوانید تنفستان رابه انرژی جنسیتان متصل کنید ” افرادی که میتوانند روی تنفسشان تمرکز کرده و پشت سر هم تنفس کنند سرعت رسیدن به ارگاسم را کم کرده و به ارگاسم شدیدتری میرسند که میتواند لذت را تشدید کند.

 

Tantric sex یک روش باستانی هندو است که بیشتر از 0 سال قدمت دارد و به معنی ” بافتن و انبساط انرژِي ” است . یک شکل آهسته از رابطه جنسی برای افزایش صمیمیت و ایجاد تماس بین ذهن و بدن است که میتواند منجر به ارگاسمی قوی شود.

 

9.برای ارگاسم بهتر: عشقبازی هاي خلاقانه داشته باشید
به گفته فولبرایت اگر دوران بیشتری نسبت به شریک زندگی‌تان برای آماده شدن در رابطه جنسی نیاز دارید برای یک دیگر ایمیل یا پیام هاي عاشقانه و درمورد رابطه جنسی اي که می‌خواهید یا ماساژ جنسی بفرستید « ولی در تصویرسازی زیاده روی نکنید چون ممکن است پیام هایتان خصوصی باقی نماند.»

 

10.برای ارگاسم بهتر: داروهایتان را بررسی کنید
زنان بیشتر از مردان به داروهای ضد افسردگی روی می آورند که ثابت شده به زندگی جنسی فرد لطمه وارد میکنند. اگر مشکلی دارید در مورد داروهایتان با دکتر مشورت کنید.

 

11.برای ارگاسم بهتر: فورا کمک بگیرید
اگر ارگاسم نمیشوید از یک مشاور حرفه اي کمک بخواهید. آسیب عصبی یا کاهش تستسترون می‌تواند عامل ایجاد این مشکل باشد. به گفته برمن، پزشکتان میتواند سلامت شما را محاسبه کرده و عواملی که در رابطه تان دخیل هستند را بررسی کند.

 

12.برای ارگاسم بهتر: آرامش داشته باشید
در مطالعه اخیر که روی بیشتر از زن فرانسوی انجام گرفت بیش از 70 درصد آنها بیان کردند که استرس کاری میل جنسی آنها را تحت تاثیر قرار میدهد. کاهش میل جنسی به وضوح موجب کاهش احتمال ارگاسم خواهد شد. بنابر این حواس پرتی هاي زندگی‌تان را پشت در اتاق خواب جا بگذارید.