پارس ناز پورتال

رپورتاژ آگهی چیست و چه مزایایی دارد؟ | کسب و کار خود را توسعه دهید

رپورتاژ آگهی چیست و چه مزایایی دارد؟ | کسب و کار خود را توسعه دهید

رپورتاژ آگهی چیست و چه مزایایی دارد؟

رپورتاژ اگهی در یک حقیقت آگهی به شکل گزارش بی طرفانه می باشد. رپورتاژ آگهی می تواند یک گزارش چاپی در مجلات و روزنامه ها یا یک مقاله در وب سایت ها باشد. درباره ماهیت رپورتاژ همیشه سوالاتی وجود دارد، این که: چرا رپورتاژ یک آگهی مستقیم نیست؟ همان طور که در ابتدا بیان کردیم ( رپورتاژ آگهی یک گزارش بی طرفانه است یا یک مقاله آموزشی که با گرفتن لینگ همراه می باشد).

رپورتاژ آگهی چیست و چه مزایایی دارد؟ | کسب و کار خود را توسعه دهید

به بیان ساده تر: رپورتاژ نوعی تبلیغ مطمئن و البته غیر مستقیم است. شما مخاطب مورد نظرتان را با ارائه خلاصه ای از اطلاعاتی که نیاز دارد به سمت خود هدایت می کنید. این اطلاعات می تواند برای جذب مشتری باشد، یا اینکه معرف برند شما (وب سایت تازه تاسیس یا کسب و کاری نو) باشد. ماهیت رپورتاژ و تفاوت آن با تبلیغ مستقیم همین مواردی است که بیان کردیم.

 

(البته نوعی دیگری از رپورتاژ هم وجود دارد با سرچ در موتورهای جست و جو، مقالاتی که رتبه بالایی دارند را در نظر می گیرید و با پرداخت هزینه ای لینک های خود را در این مقالات جای گذاری می کنید.)

 

رپورتاژ معرف کسب و کار شما می باشد، تاریخ انقضاء و هزینه آن بسیار کمتر از انواع تبلیغات دیگر است. به طور مثال: اجاره بنرهای تبلیغاتی نیاز به هزینه های میلیونی دارد و البته مدت زمان مشخص، اما هزینه رپورتاژ تقریبا یک چهارم یا یک سوم اجاره بنر است و برای همیشه در آرشیو وب سایت هدف، قرار می گیرد. فرض کنیم شما مخاطب کسب و کارتان را به خوبی می شناسید و می خواهید تبلیغ کنید:

 

استفاده از بنرها و آگهی های مستقیم

چند نفر به تبلیغ شما توجه می کنند؟ این آگهی ها چند نفر را به سمت شما هدایت می کند؟ مسلما نمی توان آمار بالایی را در نظر گرفت خصوصا اگر یک برند تازه تاسیس باشید، پس می توانید سیاست خود را عوض کنید و نوع دیگری از تبلیغات را در نظر بگیرید.

 

استفاده از رپورتاژ آگهی

تبلیغ شما بی طرفانه است، عنوانی که در نظر گرفته اید، آموزشی است نه تبلیغاتی، بنابراین مخاطبی که در هدف قرار دارد حس اعتماد بیشتری پیدا می کند. او برای بدست آوردن اطلاعاتی که می خواهد به مقاله شما که در واقع یک رپورتاژ است رجوع می کند. از آن سو شما یک بازه مشخص از آموزش ها و اطلاعات را در اختیارش قرار می دهید و با لینک هایی که در مقاله گنجانده اید او را به سمت خود هدایت می کنید.

 

چگونگی تنظیم رپورتاژ آگهی

(وب سایتی نو دارید و می خواهید برندسازی کنید؟ محصولاتی برای فروش دارید و می خواهید بازدیدهای بالاتری داشته باشند؟ می توانید از ریپوتاژ آگهی استفاده کنید.)

 

در نظر گرفتن یک عنوان مناسب برای رپورتاژ آگهی

اولین قدم انتخاب بهترین عنوان برای یک رپورتاژ است. گزارشی که شما تنظیم می کنید به طور دائمی در آرشیو سایت نمایش دهنده قرار می گیرد، بنابراین روی عنوان مورد نظر دقت کافی را داشته باشید. بهترین کلیدواژه مرتبط با کسب و کار خود را در نظر بگیرید و بر اساس همین کلیدواژه مقاله ای حاوی اطلاعاتی خلاصه و مفید را تنظیم کنید.

 

استفاده از کلیدواژه های مهم در محتوای رپورتاژ

رپورتاژ آگهی چیست و چه مزایایی دارد؟ | کسب و کار خود را توسعه دهید

قدم بعدی محتوا است، شما باید کلیدواژه هایی را حول کلیدواژه اصلی که در عنوان استفاده کرده اید در نظر بگیرید و به ترتیب اهمیت آن در گزارش تان جای گذاری کنید. هر چه رتبه سایت نمایش دهنده و کیفیت رپورتاژتان بالاتر باشد، بهتر در موتوهای جست و جو طبقه بندی می شود. عنوان گزارش و اولین پاراگراف آن، مهم ترین بخش ها می باشند.

 

3 تا 5 لینک کافی است

از 3 تا 5 لینک در رپورتاژ خود، استفاده کنید. جایگذاری لینک ها نکته مهم بعدی است، آنها را در مناسب ترین مکان قرار دهید. کلیدواژه های مهم شما بهترین گزینه برای جایگذاری لینک ها هستند، توجه مخاطب به همین کلمات است زیرا که با سرچ انها به گزارش شما رسیده، بنابراین سعی کنید از همین کلمات برای لینک ها استفاده کنید.

 

مخاطب را سیراب نکنید

با ارائه یکسری اطلاعات مخاطب را راضی نگه دارید اما او را سیراب نکنید (البته این به معنای نصفه و نیمه کار کردن نیست). در آخر گزارش تان یک پیشنهاد بدهید: مخاطب می تواند به شما رجوع کند و اطلاعات بیشتری بدست آورد یا اینکه تا همین جا برای او کافی است. (اعتماد را از او نگیرید).

 

استفاده از وب سایت های پربازدید

وب سایت های پربازدید ایران دارای رتبه الکسایی زیر 200 می باشند. اگر می خواهید خودتان گزارشی تنظیم کنید حتما به رتیه سایت نمایش دهنده توجه کنید و دامین های پرقدرت را در نظر بگیرید، اگر می خواهید روی مقاله ای لینک بخرید، جایگاه و رتبه آن در صفحات جست و جو گوگل را در نظر بگیرید و البته آینده نگر باشید، زیرا که رتبه های بالا در صفحه اول گوگل متغیر هستند.

رپورتاژ آگهی چیست و چه مزایایی دارد؟ | کسب و کار خود را توسعه دهید

شما با ارائه یک رپورتاژ به صورت زیرکانه ای مخاطب را به سمت خود هدایت می کنید، این شیوه تبلیغاتی در حال حاضر یکی از محبوب ترین ها در تمام جهان است، به همین دلیل سخت گیری هایی هم وجود دارد و پیشنهاد ما این است که از لینک های (FOLLOW) استفاده کنید.

 

فواید رپورتاژ آگهی

رپورتاژ یک مقاله میهمان در وب سایت نمایش دهنده است. اگر وب سایت نمایش دهنده دارای رتبه خوبی باشد، می تواند زمینه خوبی برای معرفی کسب و کار و ایجاد نیاز در مخاطب باشد، در نگارش و تنظیم رپورتاژتان دقت کافی داشته باشید. میهمان بودن مقاله شما در وب سایت های پربازدید باعث می شود، مخاطب به چشم تبلیغ به آن نگاه نکند.

رپورتاژ آگهی چیست و چه مزایایی دارد؟ | کسب و کار خود را توسعه دهید

کاری که لازم است انجام دهید: در نظر گرفتن عنوان و محتوای جذاب است. وقتی یک وب سایت رسمی و پربازدید نمایش دهنده رپورتاژ شماست، مخاطب هم شما را یک برند معتبر می بیند و شما می توانید روند برندسازی و معرفی خود را سریع تر پیش ببرید.

 

و در آخر:

از آن جایی که رپورتاژ یک تبلیغ دائمی است، با رعایت نکات اصولی می توانید تا مدت ها در صفحه اول گوگل باشید و مخاطبان زیادی را به سمت خود و کسب و کارتان هدایت کنید. لینک های شما دائمی است و این مورد روی سئو شما هم تاثیر مستقیم و مثبت دارد.

 

تماس با ما از طریق ایمیل : parsnaz.ir@gmail.com

 

شماره تماس : 09138200931

متقی

 

جهت مشاهده پلن های تبلیغاتی ما اینجا کلیک نمایید