پارس ناز پورتال

زورگیرها بوسیله عکس سلفی لو رفتند

زورگیرها بوسیله عکس سلفی لو رفتند

زورگیرها بوسیله عکس سلفی لو رفتند 

سارقان و زورگیرهایی که عکس های سلفی گرفته بودند,نمی دانستند روزی همین عکس ها راز سارق بودن آن ها را فاش خواهد کرد. سارقانی که از زوج‌های جوان زورگیری می‌کردند، از طریق عکس‌های سلفی داخل موبایلشان دستگیر شدند.

 

کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پایگاه غرب پلیس آگاهی مشهد با دریافت شکایتی از سوی مردی مبنی بر زورگیری از وی و همسرش در محدوده بلوار دکتر حسابی منطقه قاسم‌آباد با توجه به حوزه جغرافیایی جرم، به تحقیق دراین‌باره پرداختند.

 

در بررسی اظهارات مال‌باخته مشخص شد او و همسرش در حال پیاده‌شدن از داخل خودرو جلو منزلشان بودند که سه جوان موتورسوار با تهدید سلاح سرد کیف حاوی مدارک، گوشی همراه و مقادیری طلا و جواهر را از دست همسر و داخل خودرو آنها سرقت کردند. مرد شاکی گفت: «زورگیران بسیار خشن بودند و به دلیل تهدیدهایشان نتوانستیم در برابر آنها مقاومت کنیم».

 

تحقیقات کارآگاهان پلیس برای دستگیری افراد زورگیر ادامه داشت تا اینکه گوشی همراه مسروقه توسط شهروندی در محدوده سرقت پیدا شد. کارآگاهان پلیس پس از بررسی تصاویر ضبط‌شده تلفن همراه با همکاری زوج مال‌باخته سارقان را که با گوشی سرقتی عکس سلفی گرفته بودند، شناسایی کردند.

 

تیم رسیدگی‌کننده به پرونده پس از تحقیقات ميداني، محل اختفای سارقان را شناسایی و آنها در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.سرهنگ حمید رزمخواه، رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی با تأیید این خبر اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های صورت‌گرفته در مواجهه با مال‌باخته و مستندات کشف‌شده به زورگیری اعتراف کردند و با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از آنها برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.