پارس ناز پورتال

سال 1400 چه حیوانی است؟ لحظه تحویل سال 1400

سال 1400 چه حیوانی است؟ لحظه تحویل سال 1400

سال 1400 چه حیوانی است؟ 

سال 1400 چـه حیوانی اسـت؟ لحظه دقیق تحویل سال در چـه ساعتی اسـت؟ دراین اطلاعات جالبی درمورد سال پیش رو را مرور می‌کنیم. در هفته هاي پایانی سال هستیم، سالی کـه با شیوع ویروس کرونا شروع شد و یکی از بدترین سال هاي دهه 90 خورشیدی بود. دراین سال عزیزان زیادی را از دست دادیم و حال بـه سمت سال نو خورشیدی و نو شدن ایام خواهیم رفت. در ادامه با پارس ناز همراه باشید.

 

لحظه دقیق تحویل سال 1400

سال 1400 چه حیوانی است؟ لحظه تحویل سال 1400

طبق اعلام شورای مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، لحظه تحویل سال ۱۴۰۰ عبارت اسـت از: لحظه تحویل سال 1400 هجری شمسی بـه ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران: ساعت 13 و 7 دقیقه و 28 ثانیه، روز شنبه 30 اسفندماه 1399 هجری شمسی، مطابق 6 شعبان 1442 هجری قمری و 20 مارس 2021 میلادی.

 

سال جدید 1400 چه حیوانی است؟

سال 1400 چه حیوانی است؟ لحظه تحویل سال 1400

امسال تاریخ شروع سال نو چینی ۱۲ فوریه بود کـه با فرارسیدن آن، سال گاو آغاز شد. در تقویم چینی سال‌ها بـه چرخه هاي ۱۲ ساله تقسیم میشوند، یعنی بار دیگری کـه سال گاو رخ دهد ۱۲ سال دیگر خواهد بود. سال گذشته ي چینی سال موش بود کـه نخستین حیوان در طالع بینی چینی محسوب می شود. و امسال کـه سال گاو اسـت، این حیوان در جایگاه دوم چرخه قرار دارد.

 

متولدین سال گاو «به میلادی»

برخی گاو رابه خاطر نقش این حیوان در امر کشاورزی، سمبل سختکوشی و قابل اعتماد بودن می‌دانند. طبق یک افسانه، امپراتور جید مسابقه اي میان گروهی از حیوانات در روز تولد خود برگزار کرد کـه نتیجه ي آن ترتیب طالع بینی چینی را تعیین کرد. بر اساس این افسانه، موش با سوار شدن بـه پشت گاو مسیر مسابقه را طی کرد و وقتی بـه خط پایان رسید بـه پایین پرید و نفر اول مسابقه شد.

سال 1400 چه حیوانی است؟ لحظه تحویل سال 1400

و آن گونه شد کـه موش بـه نخستین حیوان چرخه بدل شد. گفته می شود افراد متولد سال گاو سختکوش، مصر و صادق هستند. کسانی کـه تاریخ تولد آنها مصادف با سال گاو اسـت عبارتند از متولدین سال هاي ۱۹۱۳، ۱۹۲۵، ۱۹۳۷، ۱۹۴۹، ۱۹۶۱، ۱۹۷۳، ۱۹۸۵، ۱۹۹۷ و ۲۰۰۹. برخی افراد معروف متولد سال گاو عبارتند از باراک اوباما، جورج کلونی و ملاله یوسف زی.

 

اطلاعات جالب درمورد سال گاو

سال 1400 چه حیوانی است؟ لحظه تحویل سال 1400

رنگ: آبی تیره

حیوان: خرس

گُل: داودی

درخت: گلابی

رایحه: شالیمار

گیاه: مریم گلی

طعم: شیرین

ادویه: گشنیز

جواهر تولد: لاجورد

فلز: مس

شماره شانس: ۱

آلت موسیقی: شیپور

بهترین جفت: موش، مار، خروس

بدترین جفت: اژدها، اسب، بز، سگ، خرگوش

 

چرا سال 1400 سال گاو است؟

سال 1400 چه حیوانی است؟ لحظه تحویل سال 1400

بیشتر شـما با ۱۲ نشانه تقویم زودیاک چینی آشنا هستید: موش، گاو، ببر، خرگوش، اژدها، مار، اسب، بز، میمون، خروس، سگ و خوک. طالع بینی چینی با جهان و نظم طبیعی کاملا مطابقت دارد، بهمین دلیل پنج عنصر وجوددارد کـه روی علائم زودیاک شـما تاثیر می گذارد: چوب، خاک، آب، آتش و فلز. همه ی این سمبل‌ها و انرژی‌ها درکنار هم قرار میگیرند تا شـما را تبدیل بـه کسی کنند کـه هم اکنون هستید.

 

ویژگی های سال گاو چیست؟

مهمترین ویژگی هاي گاو: آرام وصبور کم‌ رو و کند و دقیق و صاحب روش متعادل و بی‌اهمیت نسبت بخود. گاو هوشیار‌ي‌هاي طبیعیش را پشت یک چهره‌ي خانگی اش پنهان می کند او اهل تفکر اسـت و بـه‌همین دلیل شاید تنهائی را دوست می‌دارد و می تواند هدفی را تا سر حد تعصب تعقیب کند.

سال 1400 چه حیوانی است؟ لحظه تحویل سال 1400

وطن‌پرستی دارد متأسفانه برای گاو عشق چیزی جز یک معمای قابل ‌قبول نیست می تواند با خروس ازدواج موفقیت‌آمیزی داشته باشد هم چنین با موش‌ها نیز و مار و میمون هم میتوانند درکنار گاو زندگی توأم با آرامشی داشته باشند، ولی از ببر و بز باید ترسید.

 

چه پیش بینی هایی برای سال گاو وجود دارد؟

پیشرفت شغلی، موفقیت در تجارت، شکوفایی و سلامتی از پیشبینی هاي سال گاو اسـت. هم چنین دراین سال فرصت هاي جدید شغلی بـه وجود می‌آید. یادتان باشد گاو بسیار پرتلاش ودر عین حال صبور و مقاوم اسـت اما در نهایت بسیار پرمنفعت خواهد بود. درضمن گاو از هر چیز نوآورانه اي بدش می‌آید و دوست دارد طبق اصول گذشته خودش رفتار کند و بر آنها ثابت قدم بماند.

سال 1400 چه حیوانی است؟ لحظه تحویل سال 1400

پیشبینی می شود سال گاو برای کشاورزی بسیار خوب و پرمحصول باشد اما از آنجا کـه گاو در ارتباط با دور و اطراف خود و دیگران مشکل دارد و تنها و منزوی اسـت احتمال دارد در مشاغلی کـه ارتباطات زیادی لازم دارند مشکل بـه وجود بیاید. دراین سال مردم باید بیشتر بـه فکر سلامتی خود باشند و بـه کودکان و بستگان خود نیز توجه بیشتری نشان دهند. نقش روابط دوستانه در زندگی دراین سال بیشتر می شود.

 

خیلی از افراد دراین سال بـه فکر سفر بـه مکان‌هاي جدید و آغاز یک زندگی جدید می‌افتند. رنگ سفید رنگ شانس سال گاو اسـت. علاوه بر آن رنگ هاي زرد و سبز نیز در فنگ شویی باعث موفقیت و رونق شناخته می‌شوند کـه درسال گاو هم جزء رنگ هاي شانس هستند. از برخی خصوصیات این حیوان نیز باید دوری کرد؛ از جمله لجبارزی، عصبانیت هاي شدید و خودمحوری.

 

متولدین سال گاو چه ویژگی هایی دارند؟

شعار گاو: مـن پشتکار دارم. متولدین سال گاو بـه شمسی: ۱۲۸۰ – ۱۲۹۲ – ۱۳۰۴ – ۱۳۱۶ – ۱۳۲۸ – ۱۳۴۰ – ۱۳۵۲ – ۱۳۶۴ – ۱۳۷۶ – ۱۳۸۸ – ۱۴۰۰. کسانی کـه تحت تاثیر نشانه گاو بدنیا آمده اند، قابل اعتماد و قوی هستند، اما گاهی این استواری و ایستایی، آن‌ها را کمی لجوج و سرسخت می کند.

سال 1400 چه حیوانی است؟ لحظه تحویل سال 1400

این موضوع میتواند در سالی کـه عنصر فلز بر آن حاکم اسـت، مشکل ایجاد کند، چون فلز هم سخت و تزلزل‌ناپذیر اسـت. درسال قبل تر موفقیت و شانس هنوز آماده ودر انتظار گاو هستند، اما افرادی کـه درسال گاو بدنیا آمده اند، باید انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند تا دراین سال بـه چیز‌هاي عالی دست یابند.

 

ویژگی های مردان متولد سال گاو نر

سال 1400 چه حیوانی است؟ لحظه تحویل سال 1400

بسیار قابل اعتماد و مطمئن هستند و تمام تلاش و تعهدشان را در کاری کـه انجام می‌دهند بکار می گیرند. هم چنین انها نسبت بـه خانواده خود بیشترین مقدار تعهد و مسئولیت را دارند. متولد سال گاو نر بخاطر اعتماد بـه نفس و غرورش، بـه دیگران اجازه نمی‌دهد کـه با قانون هایي کـه وی تعیین می کند یا درست میداند مخالفت کند یا از انها سرپیچی نماید.

 

ویژگی های زنان متولد سال گاو نر

سال 1400 چه حیوانی است؟ لحظه تحویل سال 1400

بسیار آرام و مهربان هستند. آنها هیچوقت در برابر سرنوشت تسلیم نشده و بـه ندرت بـه گزینه هاي جای گزین و انتخاب هاي دیگر فکر میکنند. این خصلت باعث می شود کـه آنها در زندگی شان با مشکلات عدیده و سختی هایي مواجه شوند. اما بدون توجه بـه این مشکلات و شرایط، آنها مسیری کـه برای خود ترسیم کرده اند را تا پایان طی خواهند کرد. 

 

فروردين گاو جاه طلب!

از شاخ هاي او حذر کنید

 

ارديبهشت گاو حساس!

اما بـه هرحال گاو، گاو اسـت

 

خرداد گاوی کـه زیاد جدی نیست.

هر چند در دوستی چیزی کم نمیگذارد.

 

تير گاو ضعیف و حقیر!

ممکن اسـت هیچ گاه ثمره زحماتش را نبیند.

 

مرداد گاو مبارزه!

دستکم او می تواند بـه شیوه یکنواخت قدیمی زندگی نکند

 

شهريور گاو پا کوتاه!

بهتر اسـت بکار کشاورزی بپردازد!

 

مهر گاو اجتماعی!

او دقیقا می‌داند چـه باید بکند

 

آبان گاو خطرناک!

گاو خطرناک، لجباز، خشن و بد فرجام!

 

آذر گاو متعادل!

با کمی مبالغه، می‌توان گفت کـه از همه ی گاوها با شخصیت تر اسـت

 

دی او شوخی نکنید!

او برای دست انداختن ساخته نشده اسـت

 

بهمن گاو زیرک!

او شخصیت آهنین خودرا در دستکش هاي مخملی پنهان کرده اسـت

 

اسفند گاو شاد و بازی دوست!

از ابتدای کار، تکلیف حق و حساب را روشن کنید