پارس ناز پورتال

سلامتی خود را با خواب راحت تضمین کنید

سلامتی خود را با خواب راحت تضمین کنید

شواهد و نتیجه های آزمایشات علمی نشان داده که اکثر بیمارانی که گردن درد و کمر درد رنج می برند به خاطر عادت های بد و شکل بدن در هنگام خواب است. شکل گردن و سر را هنگام خواب خیلی راحت تنها فقط با بهبود بالش و استفاده از یک بالش عالی هنگام خواب می توان به درستی تنظیم کرد.

 

توجه داشته باشید که انتخاب یک بالش مناسب به هیچ عنوان کار راحتی نیست برای هر سن و شخصی بالش خاصی هم وجود دارد برای مثال کسانی که در بزرگ سالی مشکل گردن درد دارند بالش مموری فوم می تواند یک انتخاب بسیار عالی باشد یا برای بانوان باردار برای خوابی راحت،

 

آسوده و دور از خطر برای فرزندشان از بالش بارداری استفاده کنند، برای بهتر بودن حالت گردن فرزندان هنگام شیر دهی هم می توان از بالش شیردهی استفاده کرد که در ادامه مقالهبالش مموری فوم، بالش بارداری و بالش شیردهی را به صورت کامل تحلیل و بررسی می کنیم.

سلامتی خود را با خواب راحت تضمین کنید

راحت ترین خواب را تجربه کنید

یکی از بهترین بالش ها برای کودکان و بزرگسالان برای خوابی آرام و راحت و سلامتی بیشتر، بالش مموری فوم است. بالش مموری فوم طوری طراحی شده که با سر و گردن شما مطابقت دارد و با بهبود موقعیت سر و گردن شما هنگام خواب، خوابی آسوده را برای شما به ارمغال می آورد.

 

بالش مموری فوم با نرمی و راحتی نه تنها احتمال آرتروز گردن را کاهش می دهد بلکه با بهبود کیفیت خواب باعث تقویت و بهبود حافظه نیز می شود. بالش مموری فوم اولین بار در سال 1992 معرفی شد و با ساختار سلولی بسته تولید شده که باعث می شود در هنگام خواب استخوان های شما گرمی و راحتی را احساس کنند.

 

البته هر نوع فومی برای محصولات خواب قابل استفاده نیست. بعضی فوم ها به دلیل تولید و حفظ گرما عایق خوبی برای کار در ساختمان ها هستنید و با فوم هایی که در محصولات خواب استفاده می شود کاملا تفاوت دارند.

 

بالش مموری فوم معمولا با طرح های بسیار زیبا و منحنی به بازار عرضه می شوند و به همین خاطر بیشتر بالش های فوم برای بغل یا پشت طراحی شده اند. یکی از بهترین مدل های این بالش، بالش کوآلا است که با ژل تزریق شده و فومی با حافظه سلول باز نهایت لذت و راحتی را برای خواب شما به ارمغان می آورد.

سلامتی خود را با خواب راحت تضمین کنید

حفاظت از سلامتی کودکان با بهبود حالت خواب

یکی از مشکلاتی که بانوان باردار را به شدت تهدید می کند حالت خواب است زیرا خوابیدن به پشت و یا شکم می توان به فرزند آسیب برساند. بالش بارداری تمامی این مشکلات را حل کرده، شاید در هفته های اول و دوم مشکل اساسی برای خواب نداشته باشید اما با گذشت زمان متوجه ناراحتی های ناشی از حالت خواب شوید و حتی ممکن است خواب را برای شما غیر ممکن کند می شوید و بالش بارداری می توان این ناراحتی ها را کاملا برطرف کند.

 

بالش بارداری برای مادرانی که از مشکل کم خوابی رنج می برند قابل استفاده است و آرامش و خوابی راحت را به شما هدیه می دهد. بالش بارداری برای حمایت شکم در حال رشد مادر و بهترین حالت خوابی را که پرشکان متخصص برای بانوان باردار طراحی کرده اند، طراحی شده.

 

این تنها ویژگی محصولات خواب نیست، برای مادران شیرده هم بالشی مخصوص به نام بالش شیردهی طراحی شده، بالش شیردهی باعث بهبود حالت گردن و سر کودک طراحی شده  و حتی یکی از بهترین بالش های طراحی شده برای پرستاری بچه نیز محسوب می شود.

 

بالش شیردهی می تواند حتی بیماری کمر درد و گردن درد را در زمان شیرخواری برطرف کند تا زمان بزرگسالی دچار بیماری های گردن درد و کمر درد نشوند. بالش شیردهی حتی برای بهبود حالت سر، گردن، کمر و شانه مادر نیز موثر است زیرا باعث می شود مادران دیگر برای شیر دهی فرزند کمر خود را خم و یا حالت شانه ها و گردن خود را تغییر ندهند و در حالت استاندارد باقی بمانند.

 

خطراتی که شما را برای خوابی نا آرام تهدید می کند

خواب نا آرام و به دور از استاندارد ها و حالت درست بدن در بلند مدت فرد را دچار بیماری های ناحیه گردن ، کمر و لگن و ناراحتی عضلانی مانند آسیب به ماهیچه های بازو و سر شانه و حتی بیماری های روانی که ناشی از بی خوابی و یا کم خوابی است را به وجود می آورد.

 

حتی باعث بر هم خوردن تایم استراحت و آسیب به حافظه نیز می گردد. بد خوابی حتی روی روحیات فرد نیز اثر می کند، به طوری که باعث بی حوصلگی و برهم زدن تعادل بدن شود. با بهبود عادت های خواب می شود از تمامی این بیماری ها جلوگیری کرد و زندگی بهتر و پر از شادی را تجربه کرد.

سلامتی خود را با خواب راحت تضمین کنید

جمع بندی

هر بدن نیاز دارد در حالت خواب و یا نشستن حالت استاندارد خود را داشته باشد تا بدنی سالم و به دور از هرگونه تهدید را دارا باشید. بالش مموری فوم ، بالش بارداری و بالش شیردهی انواع مختلفی دارد که در طرح های مختلفی مانند منحتی و مستطیلی و دایره ای و … در بازار وجود دارد و تنها به یک شکل طراحی نشده.

 

شما می توانید این محصولات را با بهترین طرح و رنگ از شرکت ورنا با بیش از 12 سال تجربه و فعالیت در زمینه محصولات طبی و ارتوپدی از سایت www.vernatn.com  تهیه کنید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید و خوابی راحت، آسوده و دور از خطر را تجربه کنید.