پارس ناز پورتال

سینک اخوان یا کن، کدام یک بهتر است؟

سینک اخوان یا کن، کدام یک بهتر است؟

سینک ظرفشویی از لوازم همیشگی هر آشپزخانه است. نوع و طراحی این وسیله در سهولت استفاده، جای گیری در آشپزخانه، هماهنگی با سایر لوازم، شستشوی آسان ظروف و مواد غذایی و حتی زیبایی ظاهری فضای آشپزخانه تأثیر می‌گذارد.

 

به عبارتی وضعیت ظاهر و جلوه سینک ظرفشویی از مواردی است که بیشترین تأثیر را در جلوه آشپزخانه می‌گذارد. به همین دلیل تعدادی از برندها با برخورداری از مدل‌هایی با تمامی مزایا و امکانات لازم به بهترین برندهای سینک ظرفشویی تبدیل شده‌اند.

 

در میان آن‌ها دو برند اخوان و کن از محبوب‌ترین تولید کنندگان به شمار می‌روند. از این رو اکثر افراد در هنگام خرید سینک آشپزخانه با انتخاب از میان محصولات یکی از این دو برند مواجه می‌شوند. از این رو می‌خواهیم با بررسی جزئیات و نکات مهم به سؤال سینک اخوان بهتر است یا کن؟ پاسخ دهیم. در نتیجه تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

سینک اخوان

 

برند اخوان از برندهای بسیار معروف و معتبر ایرانی است که می‌توان گفت تمامی افراد با محصولات متنوع آن آشنا هستند. این برند انواع جذابی از سینک ظرفشویی، فر توکار، گاز رومیزی، هود آشپزخانه و غیره را به بازار عرضه کرده است.

 

در این میان سینک ظرفشویی آن از مدل‌های جذاب و کاربردی به حساب می‌آید که توجه افراد بسیاری را جلب کرده است. سینک اخوان با بهترین مواد اولیه و متریال عالی ساخته شده است و همزمان با مناسب‌ترین قیمت‌ها نسبت به سایر محصولات مشابه عرضه می‌شود.

 

از این طریق اکثر مصرف کنندگان در هنگام خرید سینک ظرفشویی می‌خواهند با آن آشنا شوند و بدانند که آیا ارزش خرید دارد یا خیر؟ در مجموع محصولات متنوع سینک این برند شامل چنین مدل‌هایی است:

 

1- روکار

2- توکار

3- باکسی روکار

4- باکسی توکار

5- کورین

 

همچنین در خصوص مزایا و امکانات سینک ظرفشویی اخوان می‌توان به این موارد پرکاربرد اشاره کرد:

 

1- سینک‌های اخوان در چیزی بیش از ۲۰۰ مدل متنوع طراحی و عرضه شده‌اند. این تنوع در مقایسه با سایر برندهای مشابه بیشتر است.

 

2- این سینک‌ها به همراه میوه شور یا بدون میوه شور هستند.

 

3- از لحاظ تعداد لگن در مدل‌هایی تک یا دو لگنه طراحی شده‌اند.

 

4- تنوع در مدل‌های عمیق، نیمه عمیق و کم عمق باعث شده تا هر شخص فضای کافی را در سینک آشپزخانه خود داشته باشد.

 

5- از لحاظ نمای ظاهری و زیبایی به عنوان محصولاتی جذاب با طراحی ظاهری مختلف محسوب می‌شوند.

 

6- قیمت‌های متنوع و مناسب سینک اخوان به خریدی آسان و بدون دردسر منتهی شده است.

 

سینک کن

 

سینک اخوان یا کن، کدام یک بهتر است؟

برند کن از دیگر برندهای معروف و پرطرفدار در زمینه تولید انواع سینک ظرفشویی است. تولیدات متنوع و پرکاربرد این برند در دو جنس استیل ضد زنگ و گرانیتی با رنگ و طرح‌های مختلف عرضه شده است. ضخامت ورق سینک‌های این برند از ۶/۰ الی ۱ میلی‌متر هستند و این میزان به عنوان اندازه استانداردی شناخته می‌شود. انواع تولیدات این کارخانه شامل چنین مدل‌هایی است:

 

1- روکار

2- توکار

3- گرانیتی

 

همچنین سایر ویژگی‌های سینک ظرفشویی کن در این موارد خلاصه می‌شود:

 

1- عمق لگن سینک کن با توجه به مدل در اندازه ۱۴ الی ۲۴ سانتی‌متر تولید می‌شود.

 

2- تولیدات سینک این برند در تنوع بالایی عرضه می‌شوند.

 

3- از لحاظ طراحی ظاهری در انواع مدل‌های لوکس و شیک یا ساده و معمولی هستند.

 

4- قیمت سینک کن با توجه به کیفیت و ساختار محصول مقرون به صرفه خواهد بود.

 

مقایسه سینک های اخوان و کن

 

همان‌طور که اشاره کردیم، سینک‌های اخوان و کن هر دو از بهترین سینک‌های ظرفشویی ایرانی بازار به حساب می‌آیند. از این رو انتخاب هر یک از آن‌ها انتخابی مناسب خواهد بود. با این حال آشنایی با تفاوت‌های این سینک‌ها کمک می‌کند تا مدلی که برای نیاز و انتظارات شما بهتر است را برگزینید. تفاوت‌های مهم شامل موارد زیر می‌شوند:

 

تنوع مدل و طرح

به طور کلی تنوع مدل و طرح سینک‌های اخوان نسبت به کن و حتی سایر برندها بیشتر است. البته برند کن هم مدل‌هایی با جنس گرانیتی تولید کرده است که در حال حاضر در میان تنوع برند اخوان وجود ندارند. با این وجود محصولات استیل ضد زنگ اخوان بیشترین تنوع طرح، مدل و اندازه را شامل می‌شوند که به نحوی خرید را برای متقاضیان آسان‌تر کرده‌اند.

 

قیمت سینک ظرفشویی

سینک اخوان یا کن، کدام یک بهتر است؟

قیمت از مهمترین نکات در هنگام خرید سینک‌های ظرفشویی محسوب می‌شود و به طور معمول قیمت‌های سینک ظرفشویی اخوان با توجه به مدل و طرح نسبت به قیمت‌های سینک ظرفشویی کن کمتر هستند. البته تنوع مدل‌ها باعث شده است تا نمونه‌های لوکس و قیمت بالا هم در میان تولیدات این کارخانه وجود داشته باشد.

 

تعداد لگن و میوه شور

هر دو برند انواعی از سینک‌های تک لگنه و دو لگنه را عرضه کرده‌اند. همچنین بسیاری از آن‌ها دارای میوه شور یا بدون میوه شور هستند. در ضمن برخی از نمونه‌ها به خصوص سینک‌های اخوان دارای دو لگن به همراه یک میوه شور می‌باشند که در کنار یکدیگر فضای بیشتری را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

 

عمق لگن

عمق لگن سینک‌های ظرفشویی کن از ۱۴ الی ۲۴ سانتی‌متر است. در حالی که عمق لگن سینک‌های ظرفشویی اخوان به ۲۵ سانتی‌متر هم می‌رسد و مدل‌های عمیق را شامل می‌شود. به این ترتیب فضای بیشتری برای شستشوی ظروف، سبزیجات و میوه‌ها ایجاد می‌شود.

 

در نهایت با توجه به اینکه هر دو برند نمونه‌هایی باکیفیت و بادوام را ارائه کرده‌اند، هر مصرف کننده می‌تواند بر اساس سلیقه، نیازها و انتظارات خود سینک ظرفشویی باکیفیت و بادوامی را از میان محصولات اخوان یا کن به آسانی انتخاب کند.