پارس ناز پورتال

شایعات عجیبی که درباره افراد مشهور وجود دارد

مجموعه : مجله خبری روز
شایعات عجیبی که درباره افراد مشهور وجود دارد

شایعات عجیبی که درباره افراد مشهور وجود دارد 

برخی از افراد مشهور همه ي وقت در زندگی خود با شایعه ها روبرو می‌شوند که برخی از آنها واقعا دور از ذهن و طنز میباشند. شمار زیادی از مردم دنیا درگیر حکایت هاي غیر قابل یقین بوده و نبود تجزیه و تحلیل دقیق باعث گسترش دروغ و پارانویا بین مردم در شبکه های مجازی شده هست. باورها و شایعات عجیب‌وغریب با حضور اینترنت، رنگ و بوی مجازی به خود گرفته هست.شایعات عجیب

 

بیزینس اینسایدر بر این زمینه 12 تئوری توطئه که اکثر از بقیه در اینترنت دست به دست می‌شود را مطرح کرده که با هم در زیر می‌خوانیم:

 

شایعات عجیب منتشر شده

عدد 1- ملانیا ترامپ یک بدل دارد که در سفرهای اقتصادی همراه با رئیس جمهور به سفر میرود. توئیت بازان با کنار هم قراردادن عکس هاي ملانیای حقیقی و کسی که کنار ترامپ می‌ایستد، معتقدند ملانیای اصلی کوتاه تر از بدل اوست.

شایعات عجیبی که درباره افراد مشهور وجود دارد

شایعات عجیب

شایعات عجیبی که درباره افراد مشهور وجود دارد

شایعات شاخ دار در دنیا

 

عدد 2- جی کی رولینگ وجود خارجی ندارد. نینا گرانفلد، فیلم سازنروژی در سال 2005 اعلام کرد فردی به اسم جی کی رولینگ آفریننده هری پاتر وجود خارجی ندارد و این آلبوم توسط شورای نویسندگان ایجاد شده که بانو رولینگ ظاهر قضیه هست و پوشاننده حقیقت پشت ماجرا هست.

 

عدد 3- فنلاند و فنلاندی وجود ندارد. در سال 2015 در سایت reddit کاربری به اسم Raregans نوشت در طول جنگ سرد در تلاش برای حفاظت از دستمزد ماهیگیری در دریای بالتیک و رقابت میان ژاپن و شوروی، فنلاند ساخته شد. به عقیده وی کسانی که فنلاندی نامیده می‌شوند، مردم سوئد، استونی و روسیه میباشند و اصلا فنلاندی نداریم.

شایعات عجیبی که درباره افراد مشهور وجود دارد

عدد 4- گروهی از نخبگان خزنده بر زمین حکومت میکنند و جاستین بیبر یکی از آنها هست. در نظرسنجی سال 2016 از 12 میلیون نفر معلوم شد که گروهی از نخبگان به شکل مارمولک و خزندگان میباشند که کره زمین را می چرخانند.

شایعات عجیبی که درباره افراد مشهور وجود دارد

عدد 5- ملکه انگلیس آدمخوار هست. تا اکنون فکر کرده‌اید چرا ملکه انگلیس اینقدر عمر درازی دارد؟ تاریخ نگار انگلیسی، هوبرت هامدینگر معتقد هست جواب را یافته هست:او باید گوشت انسان بخورد تا شاداب بماند. در سال 2012 یکی از خدمه ملکه در قلعه ویندسور ادعا کرد بقایای گوشت انسانی را در فریزر ملکه پیدا کرده هست.

 

 

عدد 6- بحران سطل یخ یک تشریفات شیطانی هست. وقتی در سال 2014 بحران مذکور بحبوحه گرفت، کاربران در یوتیوب اینکار را نسخه شیطان برای انسان دانستند که توسط شیطان کدهای پنهان آن نوشته و تصویب شده هست.

 

عدد 7 – ناسا درمورد خورشید دوم اطلاعات ذی قیمتی دارد که به کسی نمی‌گوید. وقتی ناسا از کشف Planet 9 در سال 2016 خبر داد، پاول کاکس بعنوان منجم، اعلام کرد ناسا در واقع خورشید دوم را کشف کرده هست.

شایعات عجیبی که درباره افراد مشهور وجود دارد

عدد 8 – میشل اوباما زن رئیس جمهور سابق، در واقع یک مرد هست نه زن! گفته میشود وقتی جوآن ریورز در سال 2016 در جوک خنده داری گفت میشل اوباما دو جنسیتی هست، توسط اوباما ترور شد.

 

عدد 9 – کره زمین صاف و مسطح هست. پس از خسوف جدید در ماه اوت، شمار کاربران یوتیوب که به تئوری صاف بودن زمین اعتقاد پیدا کرده اند، چند برابر شده هست.

شایعات عجیبی که درباره افراد مشهور وجود دارد

عدد 10 – اسرائیلی ها یک بسته شیطانی حاوی کوسه هاي جی پی اس دار در اختیار دارند که از آنها علیه دشمنان خود بهره گیری میکنند. مردم می‌گویند حمله کوسه ها به سواحل مصر در سال 2010 اثبات کننده این تئوری هست. مردم در جنوب سینا دولت اسرائیل را گناهکار دانستند و از کوسه هاي جاسوسی گفتند که به مصر حمله کردند.

 

عدد 11- برنامه گسترش پایدار سازمان ملل موسوم به دستورالعمل21 / Agenda 21 برنامه مخفیانه روشنفکرها هست تا اکثریت قریب به رخداد جمعیت کره زمین نابود شود.

 

عدد 12- روبرت کارداشیان و تد کروز یک نفر میباشند. تئوری مبتنی بر این فرض هست که روبرت کارداشیان نمرده و او همان تد کروز هست که وارد کار سیاسی شده هست.