پارس ناز پورتال

شرایط سفر به آنتالیا در ایام کرونا

شرایط سفر به آنتالیا در ایام کرونا

شرایط سفر به آنتالیا در ایام کرونا با ایام عادی تفاوت دارد. به طور مثال باید تست منفی کرونا ارائه دهید و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید.کشور ترکیه مانند سایر کشورها درگیر بیماری کرونا است و در حال انجام واکسیناسیون شهروندان خود است. اما این کشور برای توریست ها شرایط ویژه ای در نظر گرفته است که در ادامه بررسی می کنیم.

شرایط سفر به آنتالیا در ایام کرونا

سواحل آنتالیا در دوران کرونا

سفر به آنتالیا برای گردشگران ایرانی

در حاضر ایرانیان برای سفر به آنتالیا، نیاز به ارائه تست PCR دارند. این تست باید در مدت 72 ساعت قبل از سفر انجام بگیرد. در صورتی که نتیجه آزمایش PCR منفی باشد می توانید به ترکیه وارد شوید. پس از ورود به ترکیه، مسافران دوباره از نظر علائم کرونایی بررسی می شوند و در صورت داشتن علائم به مراکز درمانی معرفی می شوند.

 

ذکر این نکته ضروری است که اگر علائم کرونا داشته باشید باید دوباره تست بدهید و اگر مثبت باشد، 14 روز قرنطینه اجباری خواهد بود و پس از آن دوباره تست گرفته می شود.شما می توانید برای اینکه سفر ارزان تری داشته باشید از پکیج تور آنتالیا در آژانس هواپیمایی مهرپرواز استفاده کنید. هزینه سفر به آنتالیا با توجه به هتلی که انتخاب می کنید و همچنین نرخ پرواز متفاوت است.

 

اما حتما این نکته را در نظر داشته باشید باتوجه به اینکه سفر به این شهر به صورت هفتگی است پس ارزش این را دارد که به فکر قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره مخصوصا در مناطق لارا، کمر و بلک باشید زیرا کسانی که میخواهند در تور ترکیه به آنتالیا سفر کنند، به دنبال بهترین و لوکس ترین خدمات هتل ها هستند و عملا میتوان گفت تور خیلی ارزان آنتالیا با هتل های 3 ستاره از جذابیت سفرتان کم می کند و در این صورت شاید مقصد دیگری را انتخاب کنید بهتر باشد.

شرایط سفر به آنتالیا در ایام کرونا

وضعیت فرودگاه آنتالیا دوران کرونا

قوانین سفر به آنتالیا در دوران کرونا

شما در هنگام سفر به ترکیه باید قوانین و پروتکل های بهداشتی این کشور را رعایت کنید. به طور مثال در تمامی فضاهای عمومی، استفاده از ماسک الزامی است و اگر مقررات رفت و آمد برای شهروندان ترکیه وضع شود، توریست ها از این قانون معاف هستند. در برخی اماکن عمومی دمای بدن شما با تب سنج اندازه گرفته می شود و سپس به شما اجازه ورود داده می شود.

 

در سواحل آنتالیا نیز صندلی ها و چترهای آفتابگیر با فاصله اجتماعی قرار داده شده اند. در رختکن و حمام ها نیز به جای دوش های چندتایی، دوش های تکی قرار داده شده است و طبق گفته مسئولان، تمامی مناطق ساحلی و آفتابگیرها همواره ضدعفونی می شوند.

 

سفر به آنتالیا در تابستان 1400

همانطور که می دانید، آنتالیا یک شهر ساحلی است و شهرهای ساحلی در تابستان همیشه مورد توجه گردشگران هستند. در تابستان امسال نیز می توانید با رعایت پروتکل های بهداشتی به آنتالیا سفر داشته باشید. اگر قصد شنا در آنتالیا را دارید توصیه می کنیم در هنگام شنا نیز پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید. زیرا ممکن است از شناگران دیگر بیماری کرونا را دریافت کنید.

 

شما همچنین می توانید از تور انتالیا تابستان ۱۴۰۰ برای ارزان تر شدن سفرتان استفاده کنید. در فصل تابستان، تمامی هتل ها مخصوصا هتل های لوکس در مناطق توریستی شهر چون لارا، کمر و بلک خدمات متنوعی را ارائه می دهند و از طرفی با توجه به این که ایام تعطیلات نیز است بشدت متقاضیان زیادی دارند و به همین دلیل اگر قصد دارید در بهترین هتل آنتالیا، اقامت داشته باشید ترجیحا کمی زودتر به فکر رزرو تور تابستانی آنتالیا باشید.

شرایط سفر به آنتالیا در ایام کرونا

فاصله گذاری اجتماعی در هتل های آنتالیا

سایر نکات برای محافظت بیشتر در برابر کرونا در سفر به آنتالیا

توصیه می کنیم هنگام سفر در شرایط کرونا حتما به ضد عفونی مداوم دست ها بپردازید و همواره سعی کنید از ماسک استفاده کنید. در ضمن فاصله اجتماعی را با سایر مسافران و شهروندان ترکیه حفظ کنید. اگر احساس بیماری کردید حتما با شماره های ضروری ترکیه تماس بگیرید و یا به پزشک مراجعه کنید. امیدواریم سفر خوبی به آنتالیا داشته باشید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی و خدمات اخذ ویزا بهره ببرید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید.

 

همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس مسافرتی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید.تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزا و خدمات مسافرتی با 02143638 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

 

منبع : www.mehrparvaz.com