پارس ناز پورتال

شرکت مبنا پنجره علیزاده تولید کننده پنجره دوجداره و ترمال بریک،تضمین بهترین قیمت

شرکت مبنا پنجره علیزاده تولید کننده پنجره دوجداره و ترمال بریک،تضمین بهترین قیمت

پنجره‌ دوجداره از انتقال صدا، گرما، سرما و … به محیط خانه جلوگیری می‌کند.از طرفی این پنجره‌ ها امنیت بالاتری نسبت به دیگر انواع پنجره های قدیمی دارند. در کشور ایران به کارگیری پنجره‌ های دوجداره برای خانه‌ های نوساز ضروری است؛ چرا که این پنجره‌ ها تا حد زیادی از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند.

 

خانه‌ های کم مصرف نه تنها به صرفه‌جویی در مصرف برق کمک می‌کنند، بلکه میزان مصرف سوخت را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهند و به محیط زیست هم کمک می‌کنند.ما قصد داریم تا پیش از خرید از شرکت مبنا پنجره علیزاده با خصوصیات پنجره دوجداره upvc و پنجره ترمال بریک آشنا شوید تا با خیال آسوده انتخابی دقیق تری را داشته باشید.

 

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره به دلیل ویژگی های متنوع و توانایی استثنایی در گرم نگه داشتن فضای داخلی خانه به یکی از اولویت های اصلی صاحبان خانه تبدیل شده است. این پنجره ها نه تنها از نظر انرژی کارآمد هستند، بلکه می توانند به کاهش سر و صدا نیز کمک کنند و شما و عزیزانتان را از مزاحمت های ناخواسته دور نگه دارند.

 

در ساخت پنجره دو جداره از شیشه‌ های دوجداره با فریمی از جنس upvc و یا آلومینیوم استفاده می‌شود. البته بیشتر این پنجره‌ ها توسط پروفیل یو پی وی سی ساخته می‌شوند. برای همین به آنها پنجره دوجداره یو پی وی سی گفته می‌شود.

 

وجود پروفیل یو پی وی سی در این پنجره‎‌‌ ها باعث می‌شود تا وزن پنجره کم شود و بار زیادی بر روی ساختمان وارد نشود.همچنین این پروفیل‌ ها از مقاومت بالایی در برابر تغییرات جوی و عدم اشتعال پذیری برخوردار می‌باشند.

 

در پنجره‌ دوجداره، دو یا چند لایه شیشه به کمک نواری به نام اسپیسر که دور آنها وجود دارد از هم جدا شده‌اند. فضای بین این شیشه‌ ها نیز با استفاده از هوا یا گاز آرگون و یا SF6 پر می‌شود.

 

مزایای پنجره دوجداره

– کاهش هزینه های مورد نیاز برای تامین حرارت و برودت ساختمان در فصول مختلف

 

– عایق آلودگی صوتی و جلوگیری از ورود صدای محیط بیرون

 

 -جلوگیری از ورد گرد و غبار و آلودگی هوا در محیط های شهری شلوغ به علت کار گذاشتن نوارهای لاستیکی در ساختار درب و پنجره ها

 

– عدم نفوذ آب باران به دلیل استفاده از نوارهای لاستیکی درزبندی و تعبیه شیارها و دریچه های تخلیه آب باران

 

 -دوام و استحکام بالا

 

 -غیر قابل اشتعال و مقاومت بالا در برابر حرارت

 

 -مقاوم در برابر اشعه ی خورشید

 

-درب و پنجره های یو پی وی سی در برابر بارش باران های اسیدی بسیار مقاومند

 

– ثبات رنگ و عدم نیاز به رنگ آمیزی در دوره های زمانی کوتاه

 

– ایفای نقش سازنده در زیبایی و طراحی نمای ساختمان

 

 -قابلیت نصب آسان پس از انجام هرگونه عملیات ساختمانی اعم از بازسازی و احداث

 

– قابلیت بازیافت شدن درب و پنجره upvc می تواند از آلودگی محیط زیست جلوگیری کند.

 

 -نصب یراق آلات متنوع جهت سازگاری با محیط و سلیقه مشتریان

 

قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره upvc به طور دقیق قابل اعلام نمی باشد مگر با دانستن ابعاد دقیق درب و پنجره مورد نیاز و همینطور تعداد بازشو و یراق آلات آن بستگی دارد و به دلیل اینکه قیمت درب و پنجره دوجداره به مقدار پروفیل یو پی وی سی مورد نیاز بر حسب متر مربع و هم چنین نوع و جنس پروفیل ، جنس شیشه ها و …. بستگی دارد. ولی قبل از محاسبه قیمت پنجره دوجداره به نکات زیر توجه کنید:

 

–  ابعاد درب و پنجره دوجداره باید براساس میلیمتر گزارش شود.

 

 – نوع و جنس پروفیل مورد نظر برای خرید باید تعیین و اعلام شود زیرا که قیمت پنجره دوجداره ساخته شده برای بازسازی با قمیت پنجره دوجداره ساخته شده برای نوسازی متفاوت است.

 

تاثیر نوع و شکل پروفیل UPVC در قیمت پنجره دوجداره

در موارد زیر تقسیم بندی انواع پروفیل را مشخص می کنیم و تاثیر هریک را بر روی قیمت پنجره upvc بررسی خواهیم کرد.

 

درب و پنجره upvc

ابعاد پروفیل در اکثر برند های پروفیل و پنجره دوجداره همانند وین تک، وکا، ویستابست و هافمن به سری 60 و سری 70 تقسیم بندی می شود (برخی از پروفیل ها شامل سری 50 و سری 80 نیز می شوند که عمدتا بدلیل مصرف ناچیز تولید نمی گردد).

 

اعدادی که در نام سری بکار می رود در حقیقت عرض سطح مقطع پروفیل می باشد. مثلا سری 60 با عرض سطح مقطع 60 میلیمتر است.هر چه سطح مقطع پروفیل بیشتر باشد، وزن پروفیل بالا خواهد رفت و در نتیجه قیمت درب و پنجره دوجداره افزایش پیدا می کند.

 

تعداد حفره در پروفیل upvc

در کنار عرض سطح مقطع سری پروفیل، تعداد حفره ها نیز متغیر است. حفره به معنای محفظه ها در راستای افقی پروفیل UPVC می باشد. در حالت نرمال سری 60 دارای 4 یا 3 حفره و سری 70 دارای 5 یا 4حفره می باشد که بستگی به نوع برند دارد.

 

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

شرکت مبنا پنجره علیزاده تولید کننده پنجره دوجداره و ترمال بریک،تضمین بهترین قیمت

برای تعویض پنجره قدیمی آهنی با پنجره دوجداره upvc،باید فریم پنجره در چارچوب خود باقی بماند و تمام اجزای داخلی آنها جدا شود.پس از آن باید پنجره جدید یو پی وی سی را براساس فریم قبلی ساخته و به جای آن نصب کرد.

 

این کار باعث می‌شود تا تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب صورت گیرد. در واقع میتوان پروفیل‌ های جدید همچون upvc را بدون نیاز به تخریب بر روی فریم سوار کرده و از مزایای آنها بهره‌مند شد.

 

دلایل لزوم تعویض پنجره قدیمی با پنجره جدید

اگر برایتان سوال است که چرا تعویض پنجره‌ های قدیمی مهم است، بهتر است به این موارد توجه کنید:

 

 – عویض پنجره‌ ها باعث می‌شود تا ظاهر و نمای ساختمان تغییر کرده و به شکل زیباتری برسد.

 

 -این کار بر روی جلوگیری از هدر رفتن انرژی تاثیر دارد و از این طریق در منابع انرژی صرفه جویی می‌نماید.

 

 -با صرفه جویی در مصرف انرژی، هزینه‌ ها تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کنند.

 

 -پنجره‌ های جدید به صورت دوجداره، در برابر نفوذ آب باران مقاوم هستند و عمر بیشتری دارند.

 

– پنجره‌ های دوجداره از نوع upvc ، از وزن کمی برخوردار هستند و قابلیت بازیافت دارند. همچنین این مواد در برابر آتش غیر قبل اشتعال هستند و دوام و استحکام زیادی دارند.

 

تاثیر تعویض پنجره قدیمی در عایق بندی

درب و پنجره های قدیمی که در گذشته استفاده میشد دارای ایرادات و معایب فراوانی بودند که موجب میشد تا علاوه بر عایق نبودن ساختمان ها،چهره زشت و ناپسندی در نمای داخلی و خارجی محیط ایجاد شود.

 

عایق بندی ساختمان ها امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و نقش درب و پنجره های دوجداره upvc و آلومینیوم در این زمینه بسیار پر رنگ و کاربردی است به گونه ای که تعویض پنجره قدیمی با یو پی وی سی کاملا در بین اقشار مختلف جامعه احساس می شود زیرا ورود سرما در فصل زمستان و همچنین ورود گرما و ریزگردها و آلودگی ها در روزهای مختلف سال در کلان شهرها باعث ایجاد مشکلات زیادی میشود.

 

درب و پنجره ترمال بریک

 

شرکت مبنا پنجره علیزاده تولید کننده پنجره دوجداره و ترمال بریک،تضمین بهترین قیمت

درب و پنجره ترمال بریک از آخرین دستاوردهای صنعت آلومینیوم‌ سازی دنیا می‌باشد.در این نوع پنجره، تعبیه یک عایق EPDM باعث شده است تا ارتباط پروفیل آلومینیومی از سطح بیرونی با درونی قطع گردد.

 

روش مذکور این امکان را به ما می‌دهد که رنگ داخل محل استفاده با رنگ پروفیل سطح بیرونی متفاوت باشد. قابلیت دیگر این محصول عایق بندی صددرصدی فضای درونی ساختمان است. نکته قابل توجه این است که ترمال بریک در عین زیبایی و ظرافت تمامی قابلیت‌ های پنجره‌ های یو پی وی سی را نیز دارد.

 

مزایای استفاده از پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

۱-عایق حرارتی

۲-عایق رطوبتی

۳-عایق صوتی

۴-غیر قابل اشتغال

۵-سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت

۶-مقاوم در برابر آلودگی هوا و گرد و غبار

۷-مقاوم در برابر فشار باد در عین سبکی

۸-زیبایی فوق العاده، تنوع رنگ زیاد و دلخواه

۹- سبکی فوق العاده

۱۰-ایمن در مقابل سرقت و زلزله

۱۱-مقاوم در برابر تغییر رنگ و شکل به دلیل عوامل محیطی مانند تابش آفتاب، باران، زمان

 

قیمت پنجره ترمال بریک

قیمت پنجره ترمال بریک نسبت به کارایی آن مناسب بوده و چندان گران نمی باشند. عواملی مختلفی در تعیین قیمت نهایی این پنجره ها تاثیر گذار است. از جمله این عوامل می توان به مواد سازنده پنجره، مدل باز و بسته شدن آن و تعداد لنگه ها اشاره کرد.

 

برای اینکه پنجره های دوجداره ترمال بریک را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید، بهتر است به نمایندگی های مطمئن که برای فروش این محصولات در نظر گرفته شده است مراجعه نمایید و از خرید خود اطمینان حاصل نمایید.

 

عوامل موثر بر قیمت درب و پنجره آلومینیوم ترمال بریک نیز عبارتند از:

–  کیفیت لاستیک های آب بندی و هوابندی

 – برند پروفیل مصرف شده

–  کیفیت لاستیک های آب بندی و هوابندی

–  ا بعاد بازشوها به همراه اندازه فریم اصلی درب پنجره ها

 – نوع شیشه و …

 

بهترین پروفیل ترمال بریک

پروفیل مورد استفاده شده در این نوع از پنجره ها بسیار مهم است. استفاده از تیغه های پلی آمید در پروفیل ترمال بریک موجب کاهش ضریب انتقال حرارت آلومینیوم می شود به گونه ای که دمای آن از 203 درجه به زیر 4 درجه کاهش پیدا می کند.دلیل این امر خاصیت ضدرسانایی پلی آمید است که رسانایی را در آلومینیوم قطع می کند.

 

شکل و نحوه قرارگیری پلی آمید و از همه مهمتر مشخصات پروفیل در تعیین این عدد نقش مهمی را ایفا می کنند. در بهترین پروفیل ترمال بریک تیغه های پلی آمید با استفاده از دستگاه های مخصوص به هر یک از جدارهای پروفیل آلومینیوم نصب شده و رسانایی در آلومینیوم را به شدت کاهش می دهند.

 

بهترین پروفیل ترمال باید دارای دو ویژگی زیر باشد:

 

مقاومت مکانیکی کشوها

در طراحی پنجره باید به مواردی همچون وزن لنگه، عرض و ارتفاع بازشو توجه شود.

 

دوخت صحیح پلی آمید

پلی آمید باید به صورت کاملاً تخصصی و درست توسط دستگاه های مخصوص دوخت گردد در غیر این صورت ممکن است بعضی از نقاط اتصال پروفیل آلومینیوم با تیغه ها قطع گردد که این مورد باعث افت مقاومت رسانایی آلومینیوم می شود.

 

شرکت مبنا پنجره علیزاده(https://tmpalborz.com)  به‌ عنوان یک مجموعه تخصصی در ساخت و مونتاژ انواع پنجره های upvc و آلومینیومی ترمال بریک با کیفیت در تهران و کرج فعالیت دارد و همچنین این مجموعه دارای سابقه طولانی مدت در زمینه تولید درب و پنجره در بازار بوده و بدون واسطه و به‌ صورت مستقیم با تامین‌ کننده در ارتباط است.

 

این مجموعه با شرکت‌ های بزرگی چون هافمن، وین تک، ویستابست همکاری می‌کند و با توجه به نیاز مشتریان خود با کیفیت‌ ترین پنجره‌ ها را تولید می‌کند.برای کسب اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان و سفارش محصولات درب و پنجره upvc و ترمال بریک میتوانید با شماره 09121642015 تماس بگیرید.