پارس ناز پورتال

شهرت در اینستاگرام = ثروت در دنیای واقعی

شهرت در اینستاگرام = ثروت در دنیای واقعی

احتمالا شما هم خبر درآمدهای میلیونی افراد مشهور در اینستاگرام را شنیده اید .اگر می خواهید راه کسب درآمدهای بالا از پلتفرم اینستاگرام و شهرت در آن را پیدا کنید ، با ما همراه باشید تا ترفندهای کسب شهرت و رسیدن به درآمدهای نجومی اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

 

چطور در اینستاگرام معروف شویم؟

در این سال ها که استفاده از اینستاگرام، از به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم با دوستان به کسب درآمد و راه انداختن بیزینس های آنلاین تغییر کرده است، درصد بالایی از افراد ثروتمند جامعه را اینفلوئنسر و بلاگرهای اینستاگرامی تشکیل داده اند.

 

پس از رسانه ای شدن درآمدهای نجومی افراد عادی از اینستاگرام، بسیاری از کاربران که جز کاربران فعال در فضای  مجازی بوده اند، به فکر کسب شهرت در این پلتفرم و راه اندازی کسب و کار خود افتادند.تا چندی پیش که سیل عظیمی از کاربران به سمت اینستاگرام برای  درآمدزایی حرکت کنند؛ اینستاگرام یک فرصت عالی بود؛ چرا که به راحتی با یک تولید محتوای معمولی می توانستید کاربران زیادی جذب کنید. 

 

امروزه برنامه اینستاگرام را می توان یک مهارت تلقی کرد که اگر با ترفندها و زیر و بم الگوریتم اینستاگرام آشنا نباشید، به راحتی در میان میلیون ها پیج گم خواهید شد.در ادامه، ترفندهایی فوق  العاده کاربردی برای  کسب شهرت در این گنج بزرگ را با شما همراهان به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

1-ساخت پیج تجاری اولین قدم به سمت موفقیت

 

اینستاگرام، دو نوع اکانت مختلف را در اختیار کاربران قرار داده است تا با کمک آن بتوانند فعالیت خود را به طور حرفه ای در این پلتفرم ادامه داده و با امکانات این اکانت ها، نیازهای خود را رفع نمایند.

 

برخی از امکانات اکانت تجاری عبارتند از: 1- ابزار اینسایت 2- امکان اشتراک گذاری پست مشترک  و…

 

برای  ساخت اکانت تجاری کافیست به قسمت تنظیمات مراجعه کرده و روی  گزینه account ضربه بزنید. سپس صفحه را به سمت پایین کشیده و گزینه switch to professional account را انتخاب کنید.

 

2- نام کاربری جذاب

توجه به جزئیات به اندازه کلیات یک فعالیت مهم است. انتخاب نام کاربری مناسب طبق نوع فعالیتی که می خواهید به طور حرفه ای در اینستاگرام انجام دهید نیز حائز اهمیت است.نام کاربری باید به گونه ای باشد که هم حوزه فعالیتی شما را به راحتی به مخاطب گوشزد کند و هم ساده و زیبا باشد تا در ذهن کاربر بماند.

 

ساده بودن نام کاربری کمک می کند تا کاربرانی که شما را در اینستاگرام گم کرده اند یا اشتباها آنفالو کرده اند، به سرعت بتوانند شما را با یک سرچ ساده پیدا کنند یا در زمان هایی که می خواهند پیج شما را به دیگران معرفی کنند، به سرعت آیدی  شما در ذهن آنها پدیدار شود.

 

برای  برخی از پیج ها که فعالیت آنها در دسته بلاگرهای زیبایی یا سبک زندگی قرار می گیرد، برند آنها، همان نام کاربری آنها می باشد.پس از اهمیت آن غافل نشوید.

 

3- شروع به خرید اعتبار کنید

در ابتدای فعالیتتان در پلتفرمی مثل اینستاگرام که کاربران اعتبار هر پیج را به تعداد فالوور آن نسبت می دهند، افزایش فالوور اینستاگرام با استفاده از خرید فالوور از وب سایت های معتبر می تواند اعتبار نسبی به برند شما ببخشد.

 

زمانی که پیج شما از نظر تعداد فالوور به یک عدد مناسب برسد، مخاطبانی که با پیج شما برخورد دارند، حس بهتری پیدا کرده و ترغیب می شوند تا شما را دنبال کنند؛ چرا که در کنار تولید محتوای باکیفیت و جذاب، از اعتبار خوبی در این برنامه برخوردار هستید.

 

نکته:برای  هر چه طبیعی تر بودن روند خرید فالوور می توانید از بسته های لایک و کامنت برای چندین پست آخر خود استفاده کنید تا کاربران ریزبین متوجه این خرید نشوند.

شهرت در اینستاگرام = ثروت در دنیای واقعی

 

4-جامعه هدف خود را به درستی انتخاب و بر روی آن تمرکز کنید

محتواهای شما در اینستاگرام، پله های نردبان موفقیت هستند.برای  تولید یک محتوای تاثیرگذار در اینستاگرام، ابتدا باید جامعه هدف پیج خود را مشخص کنید؛ چرا که شما نمی توانید تمامی گروه های فعال در اینستاگرام را از خود راضی نگه دارید.

 

طبق خدمات یا محصولاتی که به عنوان یک کسب و کار آنلاین می خواهید به مشتریان خود عرضه کنید، جنسیت و گروه سنی مخاطبان را انتخاب نمایید. اگر زمینه فعالیت شما، بلاگری غذا یا بیوتی( زیبایی) یا … است، نسبت به کسب و کارها با سرعت بیشتری  می توانید مخاطبان خود را شناسایی کنید.

 

از مخاطبان خود بخواهید تا در نظر سنجی موضوعات هر محتوا شرکت کنند تا هم تعامل پیج را بالا ببرید و هم با سلیقه دنبال کنندگان خود آشنا شوید.در ابتدای فعالیت خود تمام تمرکزتان را بر روی  جذب مخاطب بگذارید؛ چرا که اولین گام موفقیت یک پیج، مخاطبان بالا هستند.برای  پیدا کردن موضوعات پر بازدید و ترند که مورد علاقه مخاطبانتان هستند، از پیج های رقبا که جامعه هدف یکسانی با شما دارند کمک بگیرید.

 

5-سبک خاص خودتان را داشته باشید

یکی از ایفلوئنسرهای خارجی تاثیرگذار اینستاگرام، Emily Roberts  است که در زمینه زیبایی و فشن فعالیت می کند. او همیشه به افرادی که در پی شهرت در اینستاگرام هستند، می گوید: خود واقعی تان باشید!برای  موفقیت در اینستاگرام سعی کنید سبک خود را در تولید محتوا و عکاسی دنبال کنید؛ چرا که مخاطبان برای  محتواهای تکراری وقتی نمی گذارند.

 

بهتر است از سبک های عکاسی مینیمال کمک بگیرید و آن را همیشه برای  تمامی عکس ها اجرا کنید تا این سبک با نام شما در ذهن مخاطب تداعی شود.سبک نگارشی نیز باید مخصوص خودتان باشد. از تکه کلام های دیگران استفاده نکنید؛ مخاطب به سرعت متوجه این تقلید  طوطی وار خواهد شد.

 

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره سبک ها و خود واقعی بودن در برنامه اینستاگرام کسب کنید، خواندن مقاله چطوری در اینستاگرام معروف بشم را از دست ندهید.

 

6-مشاوری به نام تقویم محتوا

موفقیت در اینستاگرام نیازمند تداوم و روحیه خسته ناپذیر توام با برنامه ریزی و پشتکار است. هر پیج موفقی در این برنامه، از یک یار کمکی به نام تقویم تولید محتوا استفاده می کند تا روند پیج طبق یک برنامه پیش برود. 

 

تقویم محتوا کمک می کند تا شما برای  هر مناسبت خاص  یا اتفاقی مهمی، محتواهای باکیفیت و جذاب داشته باشید و بتوانید بیشترین میزان بازدید و جذب مخاطب را در طی مسیر تجربه کنید.دفترهای آماده ای با نام تقویم محتوا در فضای  مجازی به فروش  می رسد؛ اما به راحتی نیز می توانید با یک دفتر تقویم دار ساده و معمولی، قدم های خود در این پلتفرم را برنامه ریزی کنید.

شهرت در اینستاگرام = ثروت در دنیای واقعی

7-از تاثیر هشتگ ها غافل نشوید

بهترین نوع مخاطب، کاربران هدفمند هستند؛ چرا که با فعالیت خود در پیج می توانند نرخ اینگیجمنت را جا به جا کنند. یکی از بهترین تله های جذب مخاطب هدفمند، ابزاری فوق  العاده به نام هشتگ است. احتمالا با هشتگ ها از توییتر آشنا هستید.با کمک این دروازه ها، می توانید محتواهای جذاب خود را به کاربران معرفی کنید و آنها را به پیج دعوت نمایید.از هشتگ های پربازدید و مرتبط با موضوع برای  هر محتوا استفاده کنید.

 

سخن پایانی

امروزه که خانم های خانه دار به بلاگرهای سبک زندگی و کارمندان به جهانگردان بدون غصه اینستاگرام تبدیل شده اند و درآمدهای میلیونی کسب می کنند، چرا شما نتوانید به این  درآمد برسید. در این مقاله؛ ترفند های کسب شهرت در اینستاگرام را برای  شما بیان کردیم.