پارس ناز پورتال

شیشه عینک آفتابی را اینگونه تمیز کنید

شیشه عینک آفتابی را اینگونه تمیز کنید

شیشه عینک آفتابی را اینگونه تمیز کنید 

عینک های آفتابی وسیله ضروری و جدانشدنی از افراد در طول بهار و تابستان میباشند که تمیز کردن شیشه آنها با رعایت چند نکته همراه هست. یکی از پر کاربردترین لوازم جانبی که هر فردی در گرمای طاقت فرسا تابستان به آن احتیاج دارد عینک آفتابی هست. داشتن یک عینک آفتابی مناسب می‌تواند چشمان شما را از اشعه هاي زیان آور خورشید

 

در امان نگه دارد. مطمئنا یکی از مهمترین مشکلاتی که با عینک آفتابی خود دارید لک شدن و یا باقی ماندن اثر انگشتانتان بر روی فریم و یا شیشه آن باشد. در این مطلب به سه گام ساده تا تمیز کردن شیشه عینک آفتابی اشاره خواهیم نمود.

 

۱- از مایع تمیز کننده شیشه عینک آفتابی و پارچه هاي میکرو فایبر بهره گیری کنید
اگر میخواهید عینک آفتابی تان مثل روز اول درخشان و تمیز دیده شود از مایع تمیز کننده و پارچه میکرو فایبر بهره گیری کنید. اگر هیچ کدام از این دو مورد را نداشتید از آب و مایع ظرفشویی بعنوان ماده پاک کننده و پارچه نخی بعنوان پارچه مخصوص بهره گیری کنید. دقت داشتید باشید که تنها از پارچه هاي نخی «پنبه اي» بهره گیری کنید در غیر این صورت شیشه عینک آفتابی شما خش بر می دارد.

 

۲- اسپری تمیز کننده را به دو طرف شیشه عینک آفتابی تان بزنید
همواره هر دو شیشه را با ماده تمیز کننده پاک کنید چرا که کشیدن پارچه بدون ماده تمیز کننده باعث ایجاد خش بر روی شیشه عینک آفتابی تان خواهد شد.

 

۳- از حرکت دایره اي برای تمیز کردن بهره گیری کنید
برای تمیز شدن شیشه و فریم عینک آفتابی خود همواره از حرکت دایره اي بهره گیری کنید و مطمئن شوید که تمام نقاط شیشه را با دستمال و ماده تمیز کننده به خوبی پاک نموده اید.

 

نکات کلیدی در پاک کردن شیشه عینک آفتابی
– هرگز از بخار دهان «بازدم» و گوشه پیراهن یا روسری خود برای تمیز کردن شیشه عینک آفتابی تان بهره گیری نکنید چرا که باعث خش دار شدن آن میشود.

 

– هرگز از مواد شوینده، سفید کننده، سرکه و … برای تمیز کردن عینک آفتابی اسفاده نکنید چرا که باعث آسیب مشاهده آن خواهد شد.

 

– هرگز از آب دهان بعنوان ماده پاک کننده شیشه عینک آفتابی بهره گیری نکنید.