پارس ناز پورتال

ضایع شدن دونالد ترامپ توسط همسرش ملانیا جنجالی شد +عکس

ضایع شدن دونالد ترامپ توسط  همسرش ملانیا جنجالی شد +عکس

ضایع شدن دونالد ترامپ توسط ملانیا جنجالی شد +عکس 

از قدیم الایام گفتند حرف که در دهان باشد بنده توست اما اگر از دهان بیرون آید تو میشوی بنده حرفی که زدی چه بسا اگر همسر رئیس جمهور کشور آمریکا باشی که 24 ساعته اخبارش در تمام دنیا رد و بدل میشود و چیزی بگویی که نباید بگویی ملانیا همسر دونالد ترامپ برای حمایت از «America Heart Month» پیامی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که با واکنش هاي تند یا بهتر است بگوییم سیل پیام هاي انتقاد آمیز روبه‌رو شد:

 

“Teach your husband first!’ Melania Trump’s tweet about the importance of a healthy diet and exercise backfires”

ضایع شدن دونالد ترامپ توسط  همسرش ملانیا جنجالی شد +عکس

و اما واکنش هاي تند به پیام جدید ملانیا ترامپ در توییتر:

 

ملانیا در پیام جدید خود از والدین خواست تا به سلامت تغذیه و ورزش فرزندانشان اهمیت بیشتری قائل شوند تا به این وسیله از بیمارس هاي جسمی و روحی در کودکان جلوگیري کنند.

 

این پیام کوتاه سلامت ملانیا کافی بود تا پیام هاي تند و پرانتقاد کاربران توییتر به سمت صفحه شخصی اش سرازیر شود.سایت پارس ناز کاربران که همگی رژیم غذایی ناسالم دونالد ترامپ را هدف قرار داده بودند از ملانیا خواستند تا این توصیه رابه همسر خود نیز داشته باشد!

 

وقتی رژیم غذایی دونالد ترامپ موجب سوژه شدن ملانیا می‌شود

ضایع شدن دونالد ترامپ توسط  همسرش ملانیا جنجالی شد +عکس

پاسخ طنز گونه عده اي از کاربران به این پیام ملانیا نیز جالب بود، وقتی کاربری پیشنهاد کرد که ملانیا برای دور کردن عشق فست فود از قلب همسرش باید فکری کند چرا که کم کم عشق دونالد ترامپ به فست فود بیشتر از عشق او به ملانیا خواهد شد. یا پیام هاي دیگری با عنوان این‌ها را اول به همسرت پیشنهاد بده شما باید شوهر خود رابه اهمیت رژیم غذایی و ورزش تشویق کنید.

 

یکیدیگر از آن ها گفت احتمالا شوهر شما بعنوان مخاطب این پیام مناسب تر از دیگران است پس حتماً برای او هم این توصیه ها را بفرستید به گزارش دیلی میل این پیام و واکنش ها یکیدیگر از مواردی بود که موجب خجالت و سرافکندگی ملانیا به واسطه رفتارهای همسرش دونالد ترامپ شد.

 

مطالب مرتبط :

عکسهای زن لخت و عریان دونالد ترامپ (ملانیا ترامپ)

17 تصویر ملانیا که دونالد ترامپ آن ها را دوست ندارد

نکات جالب درباره ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکا

تصاویر ملانیا ترامپ با تیپ های مختلف در میان

رازهای گفته نشده از زندگی ملانیا ترامپ