پارس ناز پورتال

طالع بینی عاشقانه شما در هفته عشق

طالع بینی عاشقانه شما در هفته عشق

طالع بینی عاشقانه شما در هفته عشق 

امروز برای شما فال عاشقانه به نمایش گذاشته ایم، شما میتوانید رویدادها عاشقانه زندگی خود در هفت روز آینده را در زیر دنبال نمایید. پیش بینی هایي که در ارتباط با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده هست را در طالع بینی هفتگی عشق بخوانید.

طالع بینی عاشقانه شما در هفته عشق

فروردین
ایده آل ها و انتظارات غیرواقعی در ارتباط با عشق و روابط عاشقانه دارید که این هفته درس هاي زیادی در ارتباط با آنها خواهید گرفت. اگر کوشش کنید همسرتان را به همان چیزی که در خیالتان بافته اید تبدیل کنید تمام نکات مثبتی که در زندگی دارید را از بین میبرید. زندگی و ارتباط اي که در آن هستید را همان طور که هست بپذیرید و بابت آن از خدا سپاسگذار باشید.

طالع بینی عاشقانه شما در هفته عشق

اردیبهشت
همسرتان این قدرت را دارد که دیدگاه شما به جهان را به روشهای گوناگونی تغییر دهد. او به شما کمک می‌کند به جهان از روزنه دیگری نگاه کنید و به همین علت اکثر از همۀ وقت} به او علاقمند می‌شوید. این هفته به هم اتصال روحانی پیدا می‌کنید. اگر عقاید متفاوتی دارید به آنها احترام می‌گذارید و روی باورهای شخصی تان اصرار نمی‌کنید. این هفته به تنظیم مسائل بزرگی که اهمیت زیادی در زندگی دارند می‌پردازید.

طالع بینی عاشقانه شما در هفته عشق

خرداد
اخیرا تمایل داشتید با همسرتان در ارتباط با مسائل مهمی مکاتبه کنید و این هفته این گرایش شما اکثر می‌شود. هر دو در جهت رسیدن به اهداف و آرزوهایتان تمرکز می‌کنید و از یکدیگر در این ارتباط پشتیبانی می‌کنید. احتمالاً خودتان فکر کنید که چندان شانسی برای رسیدن به اهدافتان ندارید اما زمانی که همسرتان مشوقتان باشد همۀ چیز به نفع هر دوی شما فرق می‌کند.

طالع بینی عاشقانه شما در هفته عشق

تیر
اخیرا با فردی وارد ارتباط آشنایی شده اید که احساس می‌کنید بیش از اندازه و خیلی زود به او علاقمند شده اید. معمولاً دیگران بعد از اینکه نسبت به هم شناخت کافی پیدا کردند احساسشان را بروز می‌دهند. صمیمیت و احساس خوبی که نسبت به او پیدا کرده‌اید نشان دهنده عشقی حقیقی هست که بین شما ایجاد شده هست.

طالع بینی عاشقانه شما در هفته عشق

مرداد
با شخصی وارد صحبت شده اید که الهام بخش شما برای رسیدن به رویاهای تان هست. احتمالا فکرش را هم نمی‌کردید که به او علاقمند شوید و این یک احساس دوطرفه هست. وقتی بتوانید همۀ حرف هایتان را به یک شخص بگویید و او نیز به تمام ارزش هاي شما بها بدهد شک نکنید که او فرد خاصی هست که وارد زندگی تان شده هست.

طالع بینی عاشقانه شما در هفته عشق

شهریور
آیا چیزی در ارتباط شما وجود دارد که نمیخواهید با آن مواجه شوید؟ موضوعی که تصور می‌کنید با نادیده گرفتنش حل خواهد شد؟ اگر این رخداد واقعا در زندگی عاشقانه شما افتاده هست این هفته احساس اغتشاش و سردرگمی خواهید کرد. نادیده گرفتن و ترس از مواجهه با بعضی مسائل باعث می‌شود احساس پشیمانی کنید.

طالع بینی عاشقانه شما در هفته عشق

مهر
آیا شما و همسرتان قرار هست تصمیم مهمی در زندگی بگیرید؟ اگر چنین هست این هفته با هم به توافق بیشتری در این اساس میرسید. انچه در این اساس به شما کمک می‌کند این هست که نسبت به ایده هاي اخیر و جایگزین کمی انعطاف پذیر باشید تا هم افق دیدتان ترویج بیشتری پیدا کند و هم کارهایتان را با موفقیت بیشتری به انجام برسانید. اگر تصمیم داشتید قرارداد مهمی را با هم امضا کنید این هفته زمان خوبی برای اینکار هست.

طالع بینی عاشقانه شما در هفته عشق

آبان
اگر موضوعی بوده که باید در موردش با هم صحبت میکردید این هفته برترین زمان هست. این روزها حتی بدترین گفتگوها را آسان تر میتوانید با هم مدیریت کنید چون قرار نیست هسچ قضاوتی نسبت به هم داشته باشید یا احساسات همدیگر را بازرسی کنید. اگر هر کدام از شما اشتباه کرده باشید آن را می پذیرید و این به تقویت ارتباط شما کمک بزرگی می‌کند.

طالع بینی عاشقانه شما در هفته عشق

آذر
به علت رفتار اجتماعی و دوستانه و خوش برخوردی که دارید همه ي وقت با مردم دوستانه برخورد می‌کنید و همین رفتارتان باعث می‌شود با فرد خاصی آشنا شوید. این آشنایی ممکن هست در ایستگاه قطار باشد یا در فروشگاه هنگام خرید. خصوصیت هاي عجیب و غیرعادی اوست که نظر شما را به خود جلب میکند. او سبک زندگی پرمخاطره و قوانین خاص خودش را دارد.

طالع بینی عاشقانه شما در هفته عشق

دی
یکی از دوستانتان کوشش دارد کمک کند مشکلی که بین شما و پرطرفدار بوجود آمده هست و قادر به مدیریت آن نبودید را رفع کنید. کمک هایش به قدری به دردتان می‌خورد که وی را بعنوان مشاور خانوادگیتان می شناسید. اگر مجرد هستید حالا برترین زمان برای وارد شدن به یک ارتباط رمانتیک و عاشقانه هست. این فرد ممکن هست از میان آشنایان تان باشد که به اندازه کافی روی او شناخت دارید.

طالع بینی عاشقانه شما در هفته عشق

بهمن
اگر تصمیم دارید حس رمانتیک را در زندگی تجربه کنید وارد جامعه شوید. در فعالیت هاي گروهی و سازمان هایي شرکت کنید که از به علایق شما نزدیک باشد. حالا برترین زمان برای اینکار هست تا با افراد دیدنی و مهیجی آشنا شوید که به ایده آل هاي شما نزدیک باشند.

طالع بینی عاشقانه شما در هفته عشق

اسفند
این هفته با بزرگ ترین موانع در مسیر زندگی عاشقانه مواجه خواهید شد. شیفته فردی شده اید که احساس می‌کنید به کمی صرفه جویی نیاز دارد. این شخص عادت بدی دارد که امیدوار هستید بتوانید آن را رفع کنید. تا زمانی که در یک ارتباط هستید خودتان را با این طرز فکر احمقانه گول نزنید چون اینکار وظیفه شما نیست.