پارس ناز پورتال

عطرهای فوق العاده برای فصل سرما

عطرهای فوق العاده برای فصل سرما

عطرها در هر فصلی و هر جایی حرفی تازه برای گفتن دارند و شما به عنوان سفیران آن عطر با حضور در جمع‌های مختلف خاطره رایحه‌ایی جدید را رقم می‌زنید.جذابیت فوق العاده دنیای عطر این است که با تغییر فصل، نیاز حس بویایی و شامه ما نیز تغییر می‌کند و در فصول سرد به دنبال بوهای سنگین، شیرین، و تا حدی چوبی و تلخ کشیده می‌شویم.

 

4 نکته مهم درباره خرید عطر برای فصل سرما

این 4 اصل را برای خرید عطر در فصل پاییز و خصوصا زمستان در نظر بگیرید. فرق نمی‌کند برای خرید عطر مردانه باشد یا زنانه؛ کلیت خرید و استفاده عطر در فصل سرما شامل رعایت مواردی می‌شود که با دانستن آنها، هم شما در خرید حرفه‌ای عمل می‌کنید و هم از این انتخاب، نزدیکانتان شما را تحسین خواهند کرد.

 

چون یک نکته مهم برای انتخاب عطر در فصل سرما این است که به دلیل پخش بوی بالایی که دارد باعث سردرد و آزار اطرافیان شما نشود.

 

رایحه‌های محبوب عطرهای زمستانی را بشناسید

عطر فصل سرد و گرم با هم فرق دارند؛ در مورد رایحه عطرهای زمستانی باید بدانید که این عطرها معمولا شامل رایحه‌هایی هستند که در گروه بویایی چوبی، شرقی و چرم دسته بندی می‌شوند. همچنین انواع بوهای سنگین و شیرین مانند انواع بوهای شکلاتی، وانیلی و بوهای گرم طرفداران بیشتری در این فصل دارند. با فرارسیدن فصل سرما استقبال از بوی ادویه‌ای و رایحه‌های به اصطلاح چوبی و چرمی بیشتر می‌شود و این نوع عطرها جایگزین بوهای خنک و ترش بهار و تابستانی می‌شوند.

 

نت پایانی مهم است

از بوی عطرهای زمستانی نترسید. این دسته عطرها، ابتدا با بوهای سنگین شروع می‌شوند ولی در طولانی مدت تاثیر یک رایحه ماندگار شیرین، حال شما را قطعا خوب خواهد کرد. برای عطرهای زمستانی نت پایانی مهم ترین بخش کار است؛ چون مدت طولانی‌تری روی پوست و لباس باقی می‌ماند.

 

این گروه از رایحه‌ها باعث هوشیاری و رفع کسالت شما در فصل سرد سال و خصوصا سرمای زمستان می‌شوند.در زمستان از عطرهای تند استفاده کنید و از ترکیب آن با مولکول‌های هوای سرد لذت ببرید.

عطرهای فوق العاده برای فصل سرما

عطر و پرفیوم را جایگزین ادکلن کنید

به دلیل سردی هوا، استفاده از پرفیوم و عطرهایی با رایحه های سنگین انتخاب مناسب‌تری است. در نظر داشته باشید که ادکلن ها با توجه به میزان الکلی که دارند مناسب برای فصل بهار و تابستان‌اند. عطر و پرفیوم با دارا بودن میزان الکل کمتر، حاوی عطر خالص بیشتری است و به همین دلیل نیز ماندگاری و دوام بیشتری دارد.

 

پوست چرب و عطر ماندگار

برای ماندگاری بیشتر عطر باید پوست خود را چرب نگه دارید. استفاده از انواع کرم‌های مرطوب کننده بدون بو که پوست را چرب نگه دارد راهکار مهمی برای ماندگاری انواع عطرها است. چون به صورت طبیعی پوست در فصل پاییز و زمستان خشک تر است.

 

عطرهای زمستانی مردانه

ادو پرفیوم مردانه گرین آیریش تویید کرید

عطرهای فوق العاده برای فصل سرما

سرمای ایرلند و خزه‌های یخ بسته اولین تصویری است که با استشمام این عطر کلاسیک کرید به ذهن شما متبادر می شود. عطری کاملا مردانه و مناسب برای فصل‌های سرد سال. رایحه ابتدایی گرین آیریش با بوی به لیمو و زنبق آغاز شده و در میانه راه، نت میانی به بوی گل بنفشه می‌رسد.

 

اما حسن ختام این عطر در نت های پایانی است که با عود، کهربا و چوب صندل سفید تمام می‌شود. ادو پرفیوم مردانه کرید یکی از پرفروش ترین و خاص‌ترین عطرهای تولید شده توسط این خانه عطرسازی مشهور دنیا است.

 

شیشه مشکی جذاب و بوی فوق العاده ماندگار این عطر، آن را مناسب هدیه ای فوق العاده کرده است. هم چنین اگر در سنین بالای 35 هستید می‌توانید عطر کرید را به عنوان عطر امضای خودتان انتخاب کنید.

 

ادو پرفیوم مردانه سووژ دیور

عطرهای فوق العاده برای فصل سرما

یکی از عطرهای همیشه در صدر، همیشه مطرح و همچنین یکی از خوشبوترین و شگفت انگیزترین عطرهای مردانه برای فصل سرد عطر مردانه سووژ یا ساواج دیور است.رایحه تند و سنگین همراه با تلخی و گرمای کم نظیر این عطر نمادی از مردان کلاسیک ولی مدرن است.

 

در کنار هم چیدن این رایحه ها تنها از خانه مد دیور برمی‌آمد که تلفیقی خاص از تلخی و تندی فلفل و مرکبات را اینگونه در نت‌های ابتدایی کنار هم بگذارد.در نت میانی هم با تلفیق نعناع هندی، خس خس، شمعدانی و فلفل صورتی بزمی برپا کرده است که رایحه‌ای گرم، تند و در عین حال گس را به همراه دارد و البته این ترکیب خاص باعث ماندگاری فوق العاده این عطر نیز می‌شود.

 

در نت‌های پایانی حضور رایحه شیرین وانیل با آمبروکسان (عنبر) باعث می‌شود تا رایحه‌های غنی و سنگین در مشام و روی لباس شما باقی بماند. در نهایت هم رایحه‌ای گس،تلخ، بسیار جذاب و با رد بوی شرقی و گرم چیزی است که در خاطره بویایی شما از این عطر فوق العاده به جا خواهد ماند.

 

عطرهای زمستانی زنانه

اما در گروه عطرهای زنانه نیز عطرهایی با رد بوی شیرین و شرقی برای استفاده در فصل سرما و پاییز – زمستان توصیه می‌شود.

 

عطر زنانه کریستال نوآق ورساچه

عطرهای فوق العاده برای فصل سرما

این عطر از برند ورساچه جزو عطرهای زنانه‌ای است که نه تنها کهنه و قدیمی نمی‌شود بلکه سال به سال، طرفداران جدیدی در نسل‌های بعدی نیز پیدا می‌کند. حتی خانم‌ها و آقایانی که مشام حساسی دارند و جزو افراد سخت گیر در انتخاب و خرید عطر به شمار ‌می‌روند نیز در مقابل عطر ورساچه مشکی حرفی برای گفتن ندارند.

 

راز رایحه جذاب عطر ورساچه مشکی در بوی خاص شیرین و سحرآمیز آن نهفته است که با بوی فلفل، هل و زنجبیل شروع می‌شود؛ شروعی خاص و با اعلام حضوری متفاوت و در نت‌های بعدی با به کار بردن شکوفه پرتقال، به باغ مرکبات سر میزند.

 

در این نت میانی، بوی خاص نارگیل و گل صد تومانی نیز به وفور مشام را می نوازد. در نهایت هم با رایحه مرموز کهربا و چوب صندل سفید کار تمام می‌شود. البته و در حقیقت نت پایانی ورساچه زنانه مشکی به راحتی تمام نمی‌شود. ماندگاری و پخش بوی فوق العاده این عطر آنقدر هست که حتی بعد از یک هفته بوی آن را روی لباس و در کمدتان به راحتی احساس کنید.

 

عطر ورساچه کریستال مشکی زنانه انتخابی بسیار مناسب برای خانم‌های با ویژگی شخصیتی آلفا است که با حضورشان جمع را تحت تاثیر قرار می‌دهند.از این عطر در شبهای زمستان و مهمانی‌های رسمی استفاده و خاطره حضورتان را برای همیشه ماندگار کنید.

 

ادو تویلت زنانه بلک اپیوم ایوسن لورن

عطرهای فوق العاده برای فصل سرما

یکی دیگر از عطرهای زنانه تاپ و خاص برای زمستان بلک اپیوم ایو سن لورن است. عطری شیک و فوق العاده ماندگار. این عطر ایو سن لورن مهمانی است با حضور وانیل و قهوه؛ در همنشینی رایحه‌های گل یاس، نعناع هندی، سدر و گلابی. تلفیقی جذاب از همه آنچه که برند افسانه‌ای ایو سن لورن میتوانسته است با آن دل هزاران زن و مرد را در سراسر دنیا ببرد و برقی از رضایت توام با جادو را در چشمان آنها قرار بدهد.

 

نت‌های ابتدایی این عطر با بوی شکوفه پرتقال، گلابی و مقداری فلفل صورتی آغاز شده و در بخش بعدی یاس همراه با بوی قهوه در خاطره بویایی شما می‌نشیند و در پایان هم وانیل همراه با نعناع هندی (پچولی) پایانی دلفریب را برای این عطر رقم می‌زنند.

 

عطر زنانه بلک اپیوم یکی از وانیلی‌ترین عطرهایی است که تا به حال در صنعت عطرسازی ساخته شده است.این عطر ایوسن لورن عطری مناسب برای حضور در مهمانی‌های رسمی و شب‌های زمستانی سرد است.