پارس ناز پورتال

عمل اسلیو معده در گرگان

عمل اسلیو معده در گرگان

در این مقاله به بررسی موضوع عمل اسلیو معده در گرگان می پردازیم. با ما بمانید.

 

مقدمه

همان طور که می دانید، چاقی یکی از معضلات انسان ها در طول سال های اخیر شده است و روش های بسیاری برای درمان چاقی و رسیدن به وزن ایده آل وجود دارد که یکی از آن ها عمل اسلیو معده می باشد.در این زمینه به دکتر سلیمی مراجعه نمایید.

 

دکتر سلیمی، از برترین متخصصین انواع جراحی های لاغری به خصوص اسلیو معده می باشند. ما در این مقاله سعی داریم تا در مورد این جراحی و فواید آن صحبت کرده و آن را مورد بررسی قرار دهیم.

 

ما در این مقاله، عناوین زیر را بررسی خواهیم نمود:

 

عمل اسلیو معده چیست؟

مزایای عمل جراحی اسلیو معده چیست؟

چه کسانی باید جراحی اسلیو معده انجام دهند؟

نتیجه گیری

 

عمل اسلیو معده چیست؟

عمل اسلیو معده یا به اصطلاح عام به عمل جراحی لاغری گفته می شود که یکی از روش های جدید و کم عارضه لاغری با کمترین تهاجم می باشد.به طوری که تا 80 درصد اضافه وزن افرادی که چاقی مفرط دارند، کاسته می شود.

 

به عنوان مثال اگر کسی 100 کیلو اضافه وزن داشته باشد، با این روش نوین جراحی حدود 80 کیلو می تواند از وزن خود کم کند. از آنجایی که چاقی و بیماری های مرتبط با چاقی معضل مهم و اساسی افراد می باشد،

 

افرادی که جراحی اسلیو معده انجام می دهند، علاوه بر رسیدن به وزن ایده آل، می توانند از عوارض چاقی و بیماری های مرتبط با چاقی که بسیار هم شایع است، جلوگیری نمایند.حال که با مفهوم عمل اسلیو معده آشنا شده ایم، به سراغ مبحث اصلی مقاله یعنی عمل اسلیو معده در گرگان خواهیم پرداخت.

عمل اسلیو معده در گرگان

هر آن چه که باید در مورد عمل جراحی اسلیو معده در گرگان بدانید

این جراحی برای افرادی که می‌خواهند سریعاً به وزن ایده آلی برسند، مناسب است. همچنین این جراحی برای افرادی مناسب است که شاخص توده چربی آن ها 40 به بالا می باشد.

 

عمل جراحی اسلیو معده به این صورت است که شکم بیمار به وسیله دستگاه های لاپاراسکوپی از چند ناحیه برش زده می شود که البته این برش ها مانند روش های جراحی معمول، عمیق نیستند و بسیار کوچک و جزئی می باشد. 

 

سپس درصد قابل توجهی حدود 75 تا 80 درصد حجم معده برداشته می شود و به شکل لوله باریکی در خواهد آمد.این جراحی برای افرادی بسیار موثر است که می خواهند زودتر به وزن ایده آل برسند، اما نیاز به مراقبت و مراعات غذایی نیز دارد.

 

در شهر گرگان این نوع عمل جراحی انجام می شود و بیمارستان های آن تجهیزات مجهزی نیز دارند. اما بهتر است برای جراحی اسلیو معده که با دقت بالا باید انجام شود، افراد به تهران مراجعه نموده و با دکتر سلیمی در ارتباط باشند.

 

زیرا تجهیزات و امکانات مجهزتری نسبت به سایر شهرستان ها دارند و پزشکان حاذق تری نیز در این حوزه فعالیت دارند.یکی از پزشکان متخصص در این زمینه جناب آقای دکتر مهدی سلیمی، متخصص جراحی عمومی و فلوشیپ لاپاراسکوپی پیشرفته می باشد.حال که در مورد عمل اسلیو معده در گرگان گفته شد، می خواهیم مزایای عمل اسلیو معده را بیان کنیم.

عمل اسلیو معده در گرگان

مزایای عمل جراحی اسلیو معده چیست؟

این عمل تنها مزیتش کاهش وزن نیست، بلکه مزایای دیگری هم دارد که به آن می پردازیم:

 

این جراحی باعث کاهش اشتها و کاهش گرسنگی فرد می شود (هورمون گرسنگی).

 

این روش جراحی به هیچ وجه محدودیت های غذایی و رژیم سخت لاغری را ندارد.

 

کمترین جای زخم و عوارض را دارد. چون کمترین تهاجم را در بدن ایجاد می کند.

 

این روش جراحی، کمترین دوران نقاهت و ریکاوری را دارد.

 

عمل اسلیو معده، سریع ترین و سالم ترین روش کاهش وزن می باشد.

 

این روش درمانی را می توان به طور قطعی گفت که درمانی 100 درصدی دارد.

 

نکته بسیار مهم این که عمل جراحی اسلیو معده، عوارض کم و دوران نقاهت کم آن منوط به تجهیزات به روز بیمارستان و پزشک مربوطه باشد.

 

لذا توصیه می شود که برای انجام عمل اسلیو معده، به تهران مراجعه کرده و زیر نظر پزشک متخصصی همچون جناب آقای دکتر مهدی سلیمی تحت درمان قرار بگیرید.

 

در مورد مزایای عمل اسلیو معده گفته شد و همچنین گفته شد که عمل اسلیو معده در گرگان چگونه انجام می شود.

 

حال می خواهیم به موضوع مهمی بپردازیم که چه کسانی واجد شرایط انجام جراحی اسلیو معده هستند؟

عمل اسلیو معده در گرگان

چه کسانی باید جراحی اسلیو معده انجام دهند؟

هر فرد چاقی که می خواهد سریع به نتیجه برسد، می تواند به سراغ جراحی اسلیو معده برود. پس محدودیت خاصی از این بابت برای افراد وجود ندارد.برای انجام جراحی اسلیو معده، ابتدا بیمار باید به پزشک متخصص مراجعه کند که یکی از پزشکان مجرب در این حوزه جناب آقای دکتر مهدی سلیمی می باشد.

 

دکتر متخصص ابتدا به او مشاوره می دهد، سوابق پزشکی بیمار مورد بررسی قرار گرفته، پارامترهایی از جمله شاخص توده بدنی مورد بررسی قرار گرفته می شود و سپس پزشک متخصص، دستور عمل جراحی اسلیو معده را صادر می کند.

 

نکته قابل توجه این است که بعد از جراحی لاغری اسلیو معده، باید با یک پزشک تغذیه هم مشورت داشته باشید تا برنامه غذایی مناسبی برای شما تهیه شود. البته در این روش جراحی، نیازی به رژیم های سخت لاغری نیست.

 

در چند سال اول بهتر است از مکمل های غذایی استفاده شود تا بدن دچار افت شدید نشود و عوارض کمتری به سراغ بیمار بیاید.جراحی اسلیو معده بسیار مناسب افرادی است که بیماری های مختلف و شایعی از جمله دیابت، کبد چرب، کلسترول بالا و بیماری هایی که ناشی از چاقی هست را دارند.

 

زیر این افراد نمی توانند به عنوان مثال سراغ روش های دیگر لاغری از جمله فعالیت های ورزشی بروند. حتی این گونه افراد در انجام کارهای روزمره خود دچار مشکل می شوند.پس بهترین پیشنهاد برای کاهش وزن سریع با کمترین عوارض، عمل جراحی اسلیو معده می باشد. بهترین سن برای عمل جراحی اسلیو معده بین ۱۸ تا ۵۰ سال است.

 

در نظر داشته باشید که حال روحی و جسمی بیمار در روند عمل و بهبود بیمار تأثیرگذار است.از لحاظ شرایط سنی برای جراحی اسلیو معده، بهترین سن بین 18 تا 50 سال می باشد. در نظر داشته باشید که حالت روحی و جسمی بیمار در بهبودی او موثر است و همان طور که گفته شد، پزشک متخصص و بیمارستانی که در آن جراحی انجام می شود، در بهبود فرد بسیار موثر است.

 

جناب آقای دکتر مهدی سلیمی با داشتن تخصص جراحی عمومی، فلوشیپ لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی، می تواند پیشنهاد خوبی برای مراجعه و انجام عمل اسلیو معده برای بیماران باشد.

 

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم تا به طور مختصر در مورد جراحی اسلیو معده که همان جراحی لاغری گفته می شود، توضیحاتی ارائه دهیم و به این نتیجه رسیدیم که عمل اسلیو معده تا چه اندازه برای فرد می تواند موثر باشد.

 

با این حال شما می توانید برای مشاوره و انجام عمل اسلیو معده به تهران مراجعه کرده تا زیر نظر کادر پزشکی مجرب تر و با امکانات پیشرفته تر به نتیجه دلخواه خود برسید. یکی از بهترین پزشکان متخصص در این زمینه، جناب آقای دکتر مهدی سلیمی می باشد که پیشنهاد ما به شما می باشد.