پارس ناز پورتال

عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)

عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی 

آخرین تصاویر بازیگران و افراد مشهور ایرانی را که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده اند را می توانید در مجموعه زیر ببینید. 

 

سلامی دوباره خدمت همه شما عزیزان. مثل همیشه با گزیده ای از فعالیت چهره ها در شبکه های اجتماعی در روز گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از این که امروز هم ما را انتخاب کرده اید. فرزندان نازنین جواد نکونام که با آمدنشان زیبایی های زندگی جواد را چند برابر کرده اند. امیدواریم زیر سایه پدر و مادر قله های موفقیت و سعادت را بپیمایند، نه تنها آریان و خواهرش بلکه تمامی کوچولوهای عزیز.

عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)

عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)

 

دکتر الهی قمشه ای در مراسم افتتاحیه یک موسسه خیریه به مدیریت خانم افسانه بایگان. آن عزیزی که کنار جناب قمشه ای ایستاده میهماندار هواپیمایی تاجیکستان و یا جادوگر داستان زیبای خفته نیست، بلکه خانم بایگان هستند! واقعاً جای سوال است که چرا یک خانم بازیگر در چنین مراسمی باید خودش را این شکلی کند؟!

عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)عکس یادگاری علی مسعودی در کنار حنا و آروین، دوقلوهای خوردنی مجید صالحی در یک پاساژ.

عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)حافظ جان استایل جدید مبارک! پدر جان دیده اند این اوضاع را؟! مشخصاً که ندیده اند، چون اگر میدیدند کار به این سلفی نمیکشید!

عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)از چهره علیرضا عصار مشخص است که هنوز نتوانسته نظر سنجی سیامک انصاری را فراموش کند.

عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)میگویند کولاکویچ پس از دیدن این سلفی از به عهده گرفتن هدایت تیم ملی والیبال ایران منصرف شده است.

عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)شهرزاد جان استانبول خیلی وقت است که از گزینه های پز دادن خارج شده. خیلی عقبی از ماجرا!

عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)حنا خانم در حال گریم شدن برای به هم ریختن پشت صحنه ی سریال “شهرزاد” و هنرنمایی مادرش.

عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)تصویری کمتر دیده شده پس از مذاکرات صلح بین کابوی ها و سرخ پوست ها به رهبریِ “سپید دندان”. (کت شلوار را از رفیقش قرض گرفته)

عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)این روز ها منوچهر هادی و یکتا ناصر به همه جا دعوت میشوند و همه جا هستند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که تا کِی این جذابیت رسانه ای و موج توجهات همراه با این زوج خواهد بود.
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)دعای خیر، بهانه ای خوب برای گذاشتن عکس جدید.
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)مهدی سلطانی و همکار فسقلی اش در پشت صحنه فصل دوم سریال شهرزاد.

عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)بدو بدوی ماهایا پطروسیان و دوست عزیزش در تکاپوی پیش از عید. ما هم خوبیم، در حال ساختن سنگر شِنی سر کوچه مان و تجهیز شدن برای نبرد چهارشنبه شب.

عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)هنگامه جان مگر برای حل دیفرانسیل تمرکز میکنند؟! من تا امروز فکر میکردم که برای حل دیفرانسیل فقط تقلب میکنند.
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)امین حیایی در نمایی از فیلم سینمایی “دارکوب” ساخته جدید بهروز شعیبی. خیلی کم پیش آمده امین حیایی در یک فیلم با رویکرد هنری و تقریبا غیر تجاری بازی کند. شاید با دیدن داوری های جشنواره به گرفتن سیمرغ امیدوار شده است!
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)کسی که نوجوانی و جوانی اش در دهه پنجاه و شصت گذشته، نمیتواند از خیره شدن به دور دست در عکس ها خود داری کند. با گوشت و خونش عجین شده این موضوع!
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)مائده طهماسبی و همکار شرقی اش در حاشیه یک جشن بهاری در کاخ نیاروان. جشنواره ای به نام “عید بهار چین و عید نوروز ایران”. جشنی که در آن اجناس بنجل چینی را با عناوین بهاره و نوروزی تقدیم پاچه ی شهروندان عزیز میکنند.
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)بله صحیح است. حدوداً دهه چهل شمسی میشود و واقعاً جوانان آن دوره هیچگاه تکرار نخواهند شد!
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)ویشکا آسایش برای بدرقه نوید محمدزاده به خدمت سربازی به دیدارش رفته بود.
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)پیام صاحی خواننده با سابقه موسیقی پاپ کشورمان با این پستِ استوایی اعلام کرد که تولدش است. تبریک به پیام عزیز.

عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)مارال فرجاد، لاله اسکندری و شبنم قلیخانی، آماده برای شروع روز کاری شان در میدان توحید. شاخه ای 5 تومن.
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)علیرام نورایی و مهرداد صدیقیان در یک باشگاه ورزشی. دم عید است و همه در تلاش برای خوشگل افتادن در عکس ها هستند. البته این دو عزیز نیازی به این کار ها ندارند و ذاتاً خوب و خوشتیپ هستند. (به همان شماره حساب قبلی لطفا.)
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)سلفی پرواز همای و همسر عزیزش در کنار آزاده زارعی پس از اجرای کنسرت همای در تهران.
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)آخرین تلاش های هنرمندان باری برگزاری یک چهارشنبه سوری آرام. نمیدانند که این پسر همسایه ما از سه روز پیش راکت های بالستیک اش به سمت چهار راه نظام آباد در وضعیت آماده قرار دارند.
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)استاد محمود دولت آبادی در جشن امضای کتاب “خرستان” نوشته استاد لوریس چکنواریان. استاد کاری ندارد که محیط بسته است و مکان عمومی، سیگارش را دود میکند. کسی هم جرأت اعتراض ندارد!
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)این چند سال چقدر اسکل بودم خودمو قایم کرده بودم… چه موقعیت ها و پیشنهادایی که از دست دادم…
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)کوروش سلیمانی، سوگل طهماسبی، بیتا سحرخیر، الهام جعفرنژاد و سایر همکاران در پشت صحنه سریال جدید “شکوه یک زندگی” به کارگردانی رضا بهشتی که سابقه خاصی در سینما و تلویزیون ندارد.
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)آقای ملکی هم چند هفته ای است که کار و زندگی و سازمان آتش نشانی را بیخیال شده تا در عکس ها کنار عزیزان بایستد.
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)امروز تولد استاد فرهاد فخرالدینی یکی از بزرگان موسیقی ایران و رهبر سابق ارکستر ملی ایران است. آرزوی سلامتی و طول عمر داریم برای این استاد گرانقدر.
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)طناز طباطبایی در پردیس چارسو، برای اکران ویژه فیلم “ویلایی ها” ویژه خانواده معظم شهدا. غیر ممکن است یک فیلم خارج از نوبت اکران و غیر از جشنواره اکران شود، ولی خب اینجا ایران است و پر از استثنائات!
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)سلفی نیما کرمی در کنار اقبال واحدی که دخترش نیل را در آغوش دارد. شما هم هر وقت اقبال واحدی را میبینید احساس میکنید که باید هر چه زودتر نان پنیر و چای شیرینتان را بخورید و سوار سرویس مدرسه بشوید؟!
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)افشین هاشمی، سینا رازانی، بهنوش طباطبایی با موهای پوستیژ و سامان احتشامی در پشت صحنه نمایش “نام تمام مادران”.
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)مسئولین به صورت شبانه روزی در حال تلاش و پیگیری هستند تا ببینند که کدام برنامه است که همه مردم از آن لذت میبرند تا بودجه اش را قطع کنند و خرج پروژه هایی مثل کیمیا و معمای شاه بکنند. کلا دمِ صدا و سیما در این مورد خیلی گرم است!
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)صفحه ی عباس غزالی را زیر و رو کنی، چند مود تک و توک عکس از خودش میبینی، بقیه اش یا با برادرش یونس است یا با فرزندانِ اقوامش.
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)بهنام تشکر و روشنک گرامی در پشت صحنه یک سریال جدید دیگر. سریالی به نام “گمشدگان” ساخته رضا کریمی. باید منتظر بمانیم ببینیم که این سریال های جدید در چه سطحی از کیفیت و البته کمیت قرار دارند!
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)سیاوش خیرابی سعادت شروع سال جدید در کنار حرم امام رضا (ع) را بدست آورده است. زیارت قبول سیاوش جان.
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)بابک جهانبخش هم به تماشای کنسرت محمدرضا گلزار رفته بود. چه الکی الکی این گلزار هم خواننده شد!
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)آنا نعمتی در حال تمرین و یافتن فیگور مناسب برای عکس سال نو در کنار سفره هفت سین با کتاب قرآن در دست.
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)

تصاویر بازیگران ایرانی جدید،عکس بازیگران اینستاگرام

– مگه قرار نشد سند جور کنی بیاریم بیرون؟ + بخدا جور میکنم، نگران هیچی نباش.
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)گلاره عباسی هم به جمع پر تعداد گدایان رأی برای برنامه سه ستاره پیوست.
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)الناز شاکردوست برای گذاشتن عکس آتلیه ای جدیدش نه دنبال بهانه میگردد و نه دلیل. همینجوری خشک و خالی میگذارد و خیلی هم از این کارش راضی است.
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)اندیشه فولادوند، مصطفی زمانی، کیومرث خان پوراحمد و مسعود خان فروتن هم در کنسرت مشترک همای و عالیم قاسیم اُف حضور داشتند.
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)

عکس بازیگران و افراد معروف ایرانی

 

با این پستِ دارک از علی شادمان مطلب را به پایان میبریم. در کنار کامنت های پر دل و قلوه ای که در زیر عکس شاهد آن هستید. احتمالاً منظور همسر شهاب حسینی از این تعاریف، نقشی است که علی در فیلم “ساکن طبقه وسط” داشت (البته آن جا هم مادر و فرزند نبودند!). خلاصه هر چه که هست،

 

ناشی از صمیمیت بین عزیزان است و این را میدانیم که علی سنِ پسرِ خانم قنبری را دارد. تا مطلب بعدی، خداوند یار و نگهدارتان.
عکس بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (228)

ستاره های ایرانی ،بازیگران و ستاره های ایرانی

 

مطالب مرتبط :

اخبار جدید چهره ها و بازیگران مشهور (227)

تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در اینستاگرام (226)

خبر و عکسهای جدید بازیگران ایرانی در اینستاگرام (225)

اخبار داغ بازیگران و ستاره های محبوب ایران (224)

اخبار داغ چهره ها و هنرمندان محبوب کشور ایران (223)

عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)