پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها «341»

تازه ترین تصاویر جالب بازیگران و سلبریتی هاي مشهور ایرانی را برای شما از شبکه اجتماعی اینستاگرام گزینه کرده ایم.

 

شروع می‌کنیم با این تصویر از حمید گودرزی و خوشگل بروفه در نمایی از سریال /هاتف/ که در حال ضبط برای توزیع در ماه محرم هست. سریالی به کارگردانی داریوش یاری, کارگردان نه عمده مطرحی که شاخص ترین اثرش فیلم سینمایی ناموفق /کربلا جغرافیای یک تاریخ/ هست.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)عجب! زبان آدمی قاصر می‌ماند از این حجم از بلاهت.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)سلفی آینه اي الناز شاکردوست همراه با کیفی که قبل تر ها کاربردش فرق داشت و توسط انسان حمل نمیشد.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)سلفی خواهران خونگرم بلوکات, نوشا, میترا و لیلا, پس از تماشای یک نمایش.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)هر چه رضا از وزنش کم کرده, سپند به حجم خود اضافه کرده! این چه بساطیست سپند جان؟!

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)فرهاد آئیش و همسرش در کنار یکی از رفقا در یک شب نشینی دوستانه. بله.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)تصویر آتلیه اي تهمورس پورناظری, موسیقیدان و نوازنده چیره دست ساز هاي زهی سنتی و برادر بزرگ تر سهراب پورناظری.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)گشت و گذار شبنم قلیخانی و خواهرش کماکان ادامه دارد.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)داریوش جان این کافه ریسک بزرگی کرده هست! امانت دادن کتاب؟ آن هم به ایرانی جماعت؟! تنها ضمانتِ مطمئن در این راستا, مانند گیم نت هاي قدیم گرو گرفتن شناسنامه فرد هست, در غیر اینصورت باید قید کتاب را بزند.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)از فاضل ناظری عزیز بابت رخداد پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم و از اینکه شعرش زیر چنین عکسی نقش بسته برایش آرزوی صبر داریم. 

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)امیر آقایی, مریم شیرازی و کمند امیرسلیمانی در پشت صحنه سریال اخیر /نوار زرد/ که برخلاف حدسمان از تلویزیون توزیع خواهد شد. یک کارگردان باید خیلی بی ذوق باشد که برای کاراکتر امیر آقایی در سریال مو بگذارد.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)جشن تولد امید حاجیلی در کنار بهاره افشاری در یک کافه قنادیِ مشهور. کسب و کار ها زرنگ شده اند و از مناسبت هاي اینچنینی و با خرج کردن یک کیک, بهره گیری تجاری و تبلیغاتی می کنند. 

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)سلفی امیر کربلایی زاده و همسر عزیزش در کنار رامبد جوان در حاشیه تازه ترین توزیع مردمی فیلم نگار. تبسم روزهای ابتدایی توزیع دیگر در لب هاي رامبد دیده نمی شود.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)فعالیت هاي مهناز افشار برای سر و سامان دادن به کودکان کار در این یک سال قبل بسار کارساز و در خود تقدیر بوده هست. امیدواریم همۀ وقت} در چنین مسیر هایي اثبات قدم باشند.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)عکسی از پایتختی ها در استانبول, مربوط به ضبط بخشی از فصل پنجم این سریال. عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)امید حاجیلی با این تصویر بامزه از کودکی هایش از همه ي افرادی که تولد وی را تبریک گفته بودند تشکر کرد.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)سمانه پاکدل هم سریال پست هاي پاییزی خود آن گونه نخست کرد. 

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)محسن یگانه هم سویشرت مشکی خود را از کمد درآورد و به پیشباز پاییز رفت.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)این شما و این هم لوزر ترین چهره ایران!

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)داریوش خان اسدزاده پاسخی مفید به سوال مادام العمر همه ي ما داده هست. اینکه رمز سلامتی و سرحال بودنشان در این سن و سال «95 سالگی» چه می‌تواند باشد؟

برای همۀ پیشکسوت هاي سینما آرزوی سلامتی داریم.عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)فاطمه گودرزی و پسرش آقا پویان در گذر زمان. 

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)آرمین جان شلوارت کمی آزار نمی‌کند؟ مخصوصا هنگام نشستن سر سفره. جان؟! شما سر میز غذا می خورید و سفره اینا ندارید؟ اي بابا, پس از لذت هاي زندگی چه چیزی برایتان باقیمانده؟

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)خاطر غیبت چند روزه سیروان در اینستاگرام مشخص شد. تلفن همراه مبارک از دستش به آنجایی که نباید افتاده بود و تا موبایل اخیر چند روزی زمان می برد.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)شما الآن حالت خاصی در چهره مریم معصومی دیدن می‌کنید؟ ما که چیز خاصی نمی بینیم. در واقع پیام مریم به مخاصب خاصش این هست, /هنگام گفتگو کردن با تو کاملا بی تفاوت و معمولی ام/.  

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)تصویر تلخ هادی کاظمی بر مزار مادرش, در پنجمین سالگرد سفر مادر. برای همه ي رفتگان آرزوی آمرزش و شادی روان داریم. 

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)قطعا به خوبی حال شما «که در تصویر شاهدش هستیم» نمی‌رسد.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)کافه گردی سیاوش مفیدی و پسرش, به یاد قدیم ها.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)بنیامین بهادری که چند وقت پیش از اینستاگرام خداحافظی کرده بود و در یک استوری نشان داده بود که اپلیکیشن اینستا را پاک کرده هست, خیلی بی سرو صدا و طوری که کسی شک نکند, مجدد آن را دانلود کرد و این تصویر را گذاشت. 

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)سلفی مریم کاویانی در کنار نگین معتضدی سر صحنه کار جدیدشان. از منظر ظاهری می‌توانند نقش دو خواهر را در یک فیلم بازی کنند.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)پس از این پست استاد تتلو, دیگر علتی برای تعللِ آقای فتح الله زاده و برادر فاتح تریم در آمدن به استقلال وجود ندارد.عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)اکنون اینکه عمو رضا از چه چیزِ این تصویر به تخریبِ ایران پی برده هست, بگذریم.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)ماهایا پطروسیان از اینکه پس از سال ها مجدد به سطح اول سینما بازگشته بسیار شاد و ذوق زده هست و هر روز عکسی از خود در پشت صحنه این پروژه می‌گذارد. عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)محسن چاوشی خواننده خیلی خوبی هست, ولی کلا روز حالت خشمگین, دیفالت شده هست و نمی‌تواند با آرامش و سیاست به سوالات و شایعات جواب دهد. کمی آرام باش برادر.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)وقتی در حال تمرکز برای عادی نشان دادن اتفاقی هستی که در مقداری پایین تر دارد به وقوع می پیوندد.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)سوسن جان اینستاگرام را آپدیت کرده اي؟! کلی افکت اخیر و باحال آمده, انقدر مفید و جذاب میباشند! حتماً آزمون کن!

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)تصویر زیبای مهران احمدی در کنار مادر و خاله عزیز.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)تصویرِ /مثلاً حواسم نبود و شوکه شدم/ طورِ فاطیما بهارمست در ارتفاعات میهن. 

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)خواهش عماد طالبزاده از مردم در این شبها. عماد جان در وهله اول باید نیایش کنیم که خودت مجوز بگیری, بعد به درد بقیه برسیم.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)این تصویر می‌تواند در مبحث آموزشی /چندش چیست؟/ در کتاب هاي درسی چاپ شود.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)یقین کردنی نیست, فیلم برداری لیسانسه ها سرانجام به آخر رسید و این سلفی امیرحسین و متین در آخرین روز فیلم برداری گرفته شده هست. فرآوری سری دوم این سریال حدود 6 ماهی طول کشید.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)تیزهوشانه ترین روش اعلام اینکه /تولدم هست/. باریکلا به مجید خراط ها.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)امیر جدیدی, یک انزلی چیِ اصیل.

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)با این تصویر خوشگل از وحید هاشمیان و دختر نازنین اش مقاله امروز را به آخر می بریم. بار دیگر از همه ي شما عزیزان در این شب هاي عزیز التماس نیایش داریم. در روز هاي آینده بدلیل رسیدن به روز هاي بحبوحه شور حسینی و تاسوعا و عاشورا, کمتر از روال قبلی در خدمت تان خواهیم بود. آرزو می‌کنم همۀ شما عزیزان در این شبها حاجت روا شوید و سوگواری ها و نذوراتتان مورد قبول درگاه حق قرار گیرد. تا مقاله بعدی, خداوند یار و نگهدارتان. 

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها (341)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان «340»

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها «339»

بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس «338»

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها «337»