پارس ناز پورتال

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی

آخرین تصاویر بازیگران و ستاره هاي خارجی را برای شما به نمایش میگذاریم که طرفدار دنیای موسیقی سینما و ورزش هستید.

 

زوج «کیت هرینگتون» و «رز لزلی»، عاشقانی که عشق سریالیشان به عشق حقیقی تبدیل شد، بی شک مورد دقت ترین زوج حاضر در مهمانی افتتاحیه بودند.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«ایساک رایت» را به احتمال عمده در این فصل از سریال خیلی اکثر از فصل هاي قبل خواهیم دید. او که در آغاز سریال پسر بچه ي کوچکی بود حالا دیگر به مرد جوان و خوش تیپی تبدیل شده هست.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«اد شیران» که در فصل هفتم «بازی تاج و تخت» ایفای نقش میکند ذوق خیلی زیادی برای شروع این فصل سریال از خودش نشان داد که مفید طبیعی هم هست.
عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«میسی ویلیامز» در مراسم افتتاحیه‌ي فصل هفتم «بازی تاج و تخت»؛ کامنت هاي منفی هوادارانش وی را چنان عصبانی کرده بودند که در جواب یکی از آن ها نوشته بود: «اي کاش آدم هایي مانند تو دست از اینکه به من بگویند با قیافه ام چه کار کنم بر می داشتند»!

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«امیلیا کلارک» تقریبا تنها ستاره ي این سریال بود که در صفحه اینستاگرامش هیچ واکنش خاصی به شروع فصل اخیر نشان نداد!

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجیبازرسی مو هاي پرپشت و زیبای «ناتالی امانوئل» باید واقعا کار دشواری باشد!
عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجیوقتی «نورمن ریداس» تحت جو فصل اخیر «بازی تاج و تخت» تبدیل به پدر اژدها میشود!

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجیجمع مدعیان تاج و تخت وستروس فقط «نیک جوناس» را کم داشت!

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«جاستین تیمبرلیک» پس از یک بازی نه عمده موفقیت بازی گلف همراه با « تونی رومو»، قهرمان سابق فوتبال آمریکایی، و «استفن کری»، از ستاره هاي ورزش بسکتبال.
عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«میراندا کر» حدود یک ماه پیش ازدواج کرده بود و همان موقع هم خبرش را به شما دادیم، اما به تازگی عکسهای مراسم ازدواجش را منتشر کرده هست و با لباس ساده ولی بسیار شیک و زیبایش همه ي را به تحسین واداشته هست

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجیاین کلاهی که روی سر جناب «هنری کویل» می‌بینید به خودش تعلق ندارد و با کمی دقت خواهید دید که متعلق به خانم پشت سری هست.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجیچقدر این چتر زرد خال خالی با شخصیت «کریستوفر هیوجو» در سریال همخوانی ندارد!

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«مایلی سایرس» در یکی از تصاویری که برای مجله ي «هارپرز بازار» گرفته شده اند. موافق هستید که چهره ي اخیر مایلی خیلی دوست داشتنی تر از قبل شده و خیلی اکثر به او می‌آید؟

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«ادی ردمین» از مشاهده دوستان خود در مسابقات تنیس ویمبلدون خیلی هیجان زده شده بود، مخصوصا این خنده ي از ته دل موقع مشاهده «اندرو گارفیلد» نشان میدهد که علاقه خاصی به او دارد.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«ادی ردمین» در حاشیه مسابقات با ستاره هاي دیگری از جمله «بردلی کوپر» هم برخورد داشت که ظاهرا به اندازه ي اندرو گارفیلد برایش عزیز نیست. نکته برای آقایان: شاید با پوشیدن کت هاي خنک تابستانی راحت تر باشید، اما باید مانند این آقایان خودتان را برای چین و چروک هایشان هم آماده کنید.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«درو بریمور» و «کمرون دیاز» دوستانی قدیمی و گرچه خیلی صمیمی میباشند که این روزها شایعاتی در مورد سرد شدن ارتباط دوستیشان منتشر شده بود. درو هم خیلی سریع با انتشار این عکس و کلی نعریف کردن از کمرون سعی کرد نشان دهد که این شایعات صحت ندارند.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجیقابل دقت دوستانی که به عدم انتشار عکسهای «بیانسه» معترض بودند: ایشان از مدتی قبل از زایمان تا همین هفته ي قبل که دوقلوهایشان به نام هاي رومی و سر کارتر یک ماهه شدند، نه در صفحه ي اینستاگرام خودش و نه در هیچ صفحه ي دیگری دیده نشده بود و ما هم طبیعتا نمی توانستیم عکسی از او با شما به اشتراک بگذاریم.عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«زندایا» هم این هفته با منتشر شدن خبر ارتباط عاشقانه اش با هم بازی اش در فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به منزل»، یعنی «تام هولاند»، خود جناب مرد عنکبوتی، حسابی خبر ساز شد.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجیاشتباه نکنید، این آقایی که در سمت چپ عکس می‌بینید با وجود ظاهری که در نگاه اول کمی شبیه به «راک» به نظر می‌رسد، هیچگونه نسبت خانوادگی با او ندارد و تنها یکی از همکاران او و از شرکای شرکت فیلم سازی اش هست.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی

تور کنسرت هاي «شان مندس» همچنان با موفقیت و همراه با استقبال گسترده هوادارانش ادامه دارد.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی

«نینا دوبرو» یک جمله قشنگ روی دیوار دیده و تصمیم گرفته آن را از طریق این عکس همراه با سگش با هوادارانش به اشتراک بگذارد.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«رابرت پتینسون» همراه با سگش به پارک مخصوص سگ ها رفته هست. وسط این همه ي کار و بدبختی وقت گذاشتن او برای سگش واقعا قابل تحسین هست!

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«جرمی رنر» جلوی دوربین عکاس هاي مجله ي نوبل

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجینگران نباشید، هیچ اتفاق غم انگیزی برای «جیمی کینگ» و همسرش نیفتاده، فقط پسرشان برای نخستین بار به کلاس پیش دبستانی رفته هست!
عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«لئونالدو دی کاپریو» در حال ردش در خیابان هاي نیویورک به صورت کاملا مجهز؛ خبرهایی مبنی بر حضور لئو در فیلم اخیر «مارتین اسکورسیزی» منتشر شده اند. فعال فقط در همین حد میدانیم که این فیلم جنایی و بر زمینه یک داستان واقعیست.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجیموی بلوند از رنگ هاي مورد علاقه ي «پنه لوپه کروز» نیست و برای حضور در فیلم «داستان جنایی آمریکایی: ورساچه» که در آن نقش «دوناتلا ورساچه» را بازی می‌کند موهایش را به این رنگ درآورده هست. برای مشاهده این فیلم باید حداقل تا سال 2018 صبر کنید.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«هیو جکمن» گفته برای اینکه کنار یکی مانند «زک افرون» قرار بگیرد نورپردازی ملایم خیلی به او کمک خواهد کرد، اما از نظر ما که با این حرف در حق خودش کم لطفی کرده هست.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«نیمار» در تبلیغ یک برند ساعت ایتالیایی

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«جرد لتو» با این عکس جذاب خبر داد که به زودی تک آهنگ اخیر گروهشان منتشر خواهد شد.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«ریحانا» با این عکس خبر داد که فیلم جدیدش به نام «والرین و شهر هزار سیاره» به زودی پخش خواهد شد

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«کریس پرت» که برای بازی در قسمت اخیر آلبوم فیلمهای «ژوراسیک پارک» به هاوایی سفر کرده بود، وقت آزادش را هم به این شکل میگذارند. گرچه فیلمبرداری در لوکیشن هاوایی ظاهرا دیگر تمام شده هست.
عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«مت بومر» گفت که عاشق کلکسیون بهار و تابستان 2018 برند «هوگو باس» شده هست و وقتی آقای خوش تیپی مانند جناب بومر چنین حرفی بزند قطعا هیچ شکی در آن نیست.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجیهر شخصی دوست دارد روزش را یک جوری شروع کند، این هم روش مورد علاقه ي«جنیفر لوپز»

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«جنسن اکلس» که برای ضبط فصل سیزدم سریال «سوپرنچرالز» به بریتیش کلمبیا برگشته از اینکه باید ریش هایش را بزند بسیار ناراحت هست.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«جرد پادالکی» هم بابت این قضیه کمی ناراحت بود، و مفید گرچه هر دوی انها حق هم دارند، چون ریش خیلی به آن ها آمده بود.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«آنتونیو باندراس» که اوایل امسال یک سکته ي قلبی را پشت سر گذاشت خوشبختانه حالا خیلی سالم و سرحال هست و این عکس در کنار «آرماند آسانته» هم در جشنواره ي فیلم ایسکیا گرفته شده هست.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجیشما که فکر نمیکنید پوست «دیانه کروگر» در چهل و یک سالگی بدون هیچ زحمتی اینقدر شفاف و خوشگل باشد؟ خوشگلی دردسر دارد.
عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«کریس رونالدو» بالاخره شایعات را تأیید کرده و گفت که او و «جورجینا رودریگز» در انتظار فرزند چهارم کریس میباشند!

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«کاریسما کاپور» جزء ستاره هاي خوش لباس بالیوود هست، اما این قطعا یکی از برترین لباس هایش نیست!

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«پریانکا چوپرا» در حال رفتن به یک تعطیلات خانوادگی

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«آلیا بهات» جزء شیک پوش ترین خانم هاي حاضر در مراسم جایزه ي بین المللی فیلم هندی شناخته شد.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«کاترینا کایف» پیش از رفتن به مراسم جایزه ي بین المللی فیلم هندی 2017
عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجیتیزر فیلم اخیر «شرادها کاپور» به نام «هاسینا پارکر» هفته ي قبل منتشر شد. این فیلم 18 آگوست امسال پخش خواهد شد. عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«بیپاشا باسو» همراه با همسرش «کاران سینگ»

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«ارکان پتک کایا» همراه با همسر و پسرش که روز به روز اکثر شبیه به او می‌شود.
عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«فاهریه اوجن» با گذشت بیش از یک هفته، هنوز عکسهای مربوط به ماه عسلش در مالدیو را به اشتراک می‌گذارد

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«بوراک اوزچیویت» و «مورات بوز» سر صحنه ي فیلمبرداری فیلم مشترک جدیدشان به نام «Kardesim Benim2»

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«مروه بول اوئور» با یک عکس به قول خودش «همینجوری» کلی لایک گرفت.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«هازال فیلیز» هنرپیشه ي نقش زینب در سریال محبوب «Kara Sevda»

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«دمت آکالین» و همسرش در راهپیمایی گسترده اي که در سالروز شکست کودتای ترکیه انجام شد .

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«پارک چان یول»؛ قضاوت را به هواداران خودش می سپاریم.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«کیم سو هیون» و دوستش در حال سلفی اندازی وسط کار

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«لي توک» و «لي دونگهه» در کنار دوستشان « یون هیوک» که هفته ي قبل بالاخره خدمت سربازی را به اتمام رساند.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجیظاهرا «کیم هیچول» علاقه ي زیادی به غذا هاي ژاپنی دارد

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی«بائه سوزی» در هواپیما حسابی حوصله اش سر رفته بود و در همین حالت ثابتی که می‌بینید پنج عکس گوناگون در صفحه ي اینستاگرامش گذاشته بود.

عکس های خفن اینستاگرام بازیگران خارجی

آخرین عکسهای بازیگران،عکسهای بازیگران خارجی،عکسهای اخیر بازیگران هالیوودی،عکس بازیگران جذاب