پارس ناز پورتال

عکس های مهران مدیری در کنار نوه اش

عکس های مهران مدیری در کنار نوه اش

تصویر هاي مهران مدیری در کنار نوه اش 

مهران مدیری بازیگر و کارگردان محبوب خنده دار سینمای کشور ایران، در کنار نوه اش عکسی را منتشر کرد که واقعا جالب هست. عکس هاي وی در کنار پسرش را نیز میتوانید در ادامه مشاهده نمایید. این روزها فضای مجازی به یکی از سریع ترین راههای ارتباطی تبدیل شده هست که اگرچه در تعداد زیادی از موارد برترین رابط بین چهره ها و مردم هست اما در بعضی موارد می‌تواند حواشی زیادی را نیز درست کند و به شایعات زیادی دامن بزند.

عکس های مهران مدیری در کنار نوه اش

مهران مدیری مجری برنامه دورهمی با سریالهای طنزش در تلویزیون همه ي وقت در میان مردم شناخته شده هست .در فضای مجازی عکسی در حال دست به دست شدن هست که مهران مدیری در آن دختری را به آغوش کشیده هست. گفتنی هست کانال هاي مجازی این دختر را نوه مهران مدیری معرفی کرده اند.

عکس های مهران مدیری در کنار نوه اش

تصویر نوه مهران مدیری

 

پیش از این ماجرا چندی پیش دوباره عکسی منتشر شد و حرف هایي درمورد نوه مهران مدیری پیش آمد که نه تایید شد و نه رد شد.این تصویر از مهران مدیری و دختر بچه اي منتشر شد با عنوان مهران مدیری و نوه اش که خیلی ها این خبر را رد کردند و گفتند برادر زاده ي آقای مدیری هست . تعدادی نیز گفتند بچه ي یکی از دوستان خانوادگی آقای مدیری هست اما صحت هیچ کدام از حرفا مشخص نیست.

 

با خانواده مهران مدیری اکثر آشنا شوید

مهران مدیری در سال ۱۳۴۶ از والدین اراکی درمیدان بروجردی در سر آسیاب دولاب منطقه اي در جنوب شهر تهران به جهان آمد. او سه برادر بزرگتر از خودش و دو فرزند به نام هاي فرهاد و شهرزاد دارد. در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان نخستین برنامه خنده دار خود را برای نوروز تولید. آغاز شهرت مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در آلبومٔ خنده دار نوروز ۷۲ بازی کرد.

عکس های مهران مدیری در کنار نوه اشفرهاد پسر مهران مدیری

 

فرهاد مدیری متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۷۰ هست. او در هنرستان موسیقی درس خوانده و برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته هست. نه در فرم لباس پوشیدنفرهاد اثری از بچه هاي هنری هست و نه در مرتب کردن چهره اش؛ گرچه همه ي این ها را خودش گزینه کرده و پدرش نقشی در گزینش این فرم لباس پوشیدنش ندارد.

 

فرهاد تنها یک‌بار جلوی دوربین رفته هست، در برنامه جنگ ۷۷. در آن نقش بچگی پدرش را بازی میکند؛ از بس به هم شبیه میباشند و این را همۀ می‌گویند. در پشت صحنه برنامه هاي پدرش چندان چرخیده ولی با این وجود علاقه چندانی به بازیگری ندارد.

 

همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته اش هنری بوده و ادبیات. او منزل دار هست و برای خودش می‌نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته هایش را نداشته. اسم فرهاد را هم مادرش گزینش کرده و بعد از آن مهران مدیری چندان از این اسم در شخصیت هاي تلویزیونی اش بهره گیری کرده هست.

عکس های مهران مدیری در کنار نوه اش

تصویر خانواده مهران مدیری،مهران مدیری در کنار پسرش،مهران مدیری همراه با نوه اش،مهران مدیری و دخترش

عکس های مهران مدیری در کنار نوه اش