پارس ناز پورتال

فال امروز شما چیست؟ پیشگویی آینده با عاشقنامه

فال امروز شما چیست؟ پیشگویی آینده با عاشقنامه

همیشه وقتی صحبت از فال و فال گرفتن میشه این موضوع به ذهنمون میرسه که آیا فال ها واقعیت دارند؟ یا فقط جنبه سرگرمی و یا ریشه در خرافات دارند؟

 

چیزی که مشخصه این موضوع هست که فال گرفتن در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که در اسناد تاریخی سرزمینشان از آن ها یاد شده است. در کشور ما هم فال حافظ از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردار است.

 

البته فال های بسیار دیگری هم در جهان هستند مانند فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکیهایی مثل چای ، نخود و …همه ما از تاریخ عهد باستان و به گواه قرآن مجید داستان حضرت موسی و فرعون را شنیده ایم که چگونه منجمان فرعون را از تولد موسی با خبر کردند و مادرش از ترس فرعون او را به رود نیل انداخت.

 

موسی به کاخ فرعون آمد و آنجا بزرگ شد و سرانجام کاخ فرعون را نابود کرد. منجمان تمام این وقایع را از پیش، به فرعون گوشزد کرده بودند.بنابراین اثبات خرافه بودن پیشگویی کار ساده ای نیست.در تاریخ جدید هم با وجود پیشگویان بزرگی مانند “نوستراداموس” که هزاران پیش گویی وی از انقلاب فرانسه و جنگهای جهانی گرفته تا وقایع 11 سپتامبر به واقعیت پیوسته یا عارف بزرگ ایرانی “شاه نعمت الله ولی” که تاریخ کشور عزیزمان را به نیکی پیشگویی کرده نمیتوان منکر این شد که افرادی در گذشته توانسته اند آینده را به خوبی بینند!

 

هدف از فال گرفتن چیست؟

کنجکاوی سیری ناپذیر انسان ها برای باخبر شدن از اتفاقات پیش رو همواره در کتاب ها و فیلم های علمی-تخیلی دیده می­شود . این خصوصیت در انسان ها یکی از مهمترین انگیزه های بشر برای پیش بینی آینده است.

 

ما فال میگیریم تا زودتر از آینده با خبر شویم، حتی اگر راهی برای اصلاح آن و جلوگیری از اتفاقات ناگوار احتمالی نداشته باشیم.همین موضوع که دانستن و ندانستن آینده احتمالا تغییری در آینده و اتفاقات آن ایجاد نمیکند، مسئله فال گرفتن را بیشتر به یک سرگرمی تبدیل کرده است.

فال امروز شما چیست؟ پیشگویی آینده با عاشقنامه

عاشقنامه عنوان وبسایتی هست که بطور تخصصی روی بحث فال و طالع بینی تمرکز دارد و شما میتوانید تمام فال هایی که تا امروز دیدید و شنیدید را داخل این وبسایت پیدا کنید:

فال حافظ

فال ابجد

فال روزانه

فال انبیا

فال قهوه

فال تاروت ( یک تا ده کارتی)

فال شمع (یک تا هفت نشان)

فال عطسه

فال هندی

عکس و شعر عاشقانه

 

این وبسایت با ویژگی های متنوع خودش قادر هست تا شما را با اخباری نویدبخش به وجد آورد و همچنین زمان تنهایی شما را با نصایح سودمند و امیدبخش پر کند.عاشقنامه به تازگی اپلیکیشن موبایلی هم برای سیستم عامل اندروید طراحی کرده که ویژگی های جالب دیگری را در خود جای داده و نصب آن به افرادی که کار کردن با اپلیکیشن های موبایل را به باز کردن وبسایت در مرورگر ترجیح میدهند، توصیه می شود.

فال امروز شما چیست؟ پیشگویی آینده با عاشقنامه

از ویژگی های اپلیکیشن عاشقنامه می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

فال حافظ

تست ماه تولد

استخاره ازدواج

فال انبیا

فال ابجد

تست اثر انگشت

تست سنجش رابطه (عشق سنج)

پیش‌ بینی تصویر کودک از عکس شما و یارتان

 

فال امروز شما چیست؟ پیشگویی آینده با عاشقنامه