پارس ناز پورتال

فال و طالع عشق و بخت شما در این هفته

فال و طالع عشق و بخت شما در این هفته

فال و طالع عشق و بخت شما در این هفته

طالع بینی را به سبک عاشقانه برای شما آورده ایم تا ببینید و از آینده عشق خودتان با خبر شوید. ببینید چه در انتظار شما است. طالع بینی عشق به شما کمک می کند که مسائل عاشقانه خود را از دیدگاه ستاره شناسی و حرکات سیارات بفهمید. از این طریق خواهید فهمید که چگونه از عشق لذت ببرید و یک رابطه رمانتیک بادوام بسازید.

فال و طالع عشق و بخت شما در این هفتهفروردین
این روزها احساس می کنید باید برای حفظ رابطه عقاید شریک تان را کورکورانه بپذیرید و دنبال کنید. روزهای هفته همینطور دارد می گذرد اما گویی چیزی بر وفق مراد شما نیست. در واپسین روزهای هفته به این نتیجه می رسید که باید اعتقادات خودتان را داشته باشید حتی اگر با اعتقادات همسرتان هم همخوانی نداشته باشد.

 

اگر عشق بین شما یک عشق واقعی باشد داشتن افکار خود باعث از هم پاشیده شدن رابطه شما نمی شود. اما اگر عشق بین شما واقعی و خالص نباشد داستان به کلی فرق می کند.

فال و طالع عشق و بخت شما در این هفته

اردیبهشت
این هفته روزهای سختی ممکن است داشته باشید چون درباره مسائل مالی همسرتان هیچ چیزی نمی دانید. ممکن است با فهمیدن این که همسرتان دارد چیزی را از شما پنهان می کند نا امید و نگران شوید. تصمیم با خودتان است می توانید این کار او را نوعی سرپیچی تعریف کنید یا این که می توانید آن را بپذیرید. این مساله یا روی اعتماد بین شما تاثیر می گذارد و یا باعث ایجاد آرامش می شود.

فال و طالع عشق و بخت شما در این هفته

خرداد
این روزها احساس می کنید که باید بین حرفه و رابطه یکی را انتخاب کنید. این فقط یک احساس است و حتما به این معنی نیست که با این موقعیت مواجه می شوید. در اواخر هفته می بینید که تعهدات رابطه شما به سمت پیشرفت های حرفه ای گرایش پیدا می کند.

فال و طالع عشق و بخت شما در این هفته

تیر
احساس می کنید که هیچ نوع حمایت احساسی از جانب همسرتان دریافت نمی کنید. شاید او نمی داند که چگونه باید به شما کمک و حمایت تان کند. بنابراین باید به او بگوئید که به کمک و حمایت های او نیاز دارید. اگر مجرد هستید حضور ماه نو در بخش عشق طالع شما نشان دهنده فرصت های خیلی خوبی است.

فال و طالع عشق و بخت شما در این هفته

مرداد
به مشکل کوچکی در رابطه بر خورده اید. روی آن تمرکز نکنید این مسائل در تمام رابطه ها رخ می دهد. اگر اینگونه فکر نکنید تنش های زیادی بین تان ایجاد می شود. احساس می کنید رابطه شادی ندارید و اگر واقعا این گونه است با هم صادق باشید و خیلی دوستانه درباره آن گفتگو کنید تا هر چه زودتر مشکل حل شود.

فال و طالع عشق و بخت شما در این هفته

شهریور
واکنش های همسرتان نسبت به مسائل خانواده شما را دلسرد می کند. احساس می کنید نمی توانید روی آن حساب کنید و تمام مسئولیت ها به دوش شما افتاده است. بابت این مسئله اصلا احساس خوشحالی نمی کنید و این باعث می شود همه مشکلات را بزرگ ببینید. سعی کنید آن ها را نادیده بگیرید و فقط به مسائل خانواده فکر کنید.

فال و طالع عشق و بخت شما در این هفته

مهر
چهارشنبه تنها روزی است که در رابطه احساس آرامش می کنید. زیرا در این روز سیاره مشتری در یک زاویه حمایتگری نسبت به ونوس قرار دارد و باعث می شود گفتگویی با همسرتان داشته باشید که به نتیجه می رسد. به نظر می رسد مسیر سختی را در پیش رو دارید. ممکن است

 

در این مسیر درگیری و مشاجره وجود داشته باشد. باید تمام سعی خودتان را برای آرام کردن شرایط بکنید و نگذارید این اتفاق بیفتد.

فال و طالع عشق و بخت شما در این هفته

آبان
این هفته بسیار نا امید می شوید. گویی از مهربانی های شما هیچ قدردانی نمی شود و این اعتماد به نفس شما را ضعیف می کند. شخصی که با او در رابطه هستید به بالا رفتن روحیه شما هیچ کمکی نمی کند و این یکی از مشکلات شماست. پس باید صادق باشید و به خودتان ارزش بدهید.

 

ما آدم ها به همان اندازه که خودمان را مستحق بدانیم از زندگی عشق دریافت می کنیم. آیا شما مستحق بهترین ها نیستید؟ ماه نو در طالع شما فرصتی برای این است که به استحقاق و لیاقت های خود پی ببرید. پس لیاقت های خود را از زندگی طلب کنید.

فال و طالع عشق و بخت شما در این هفته

آذر
این هفته وقتی با محدودیت های رابطه ای که در آن هستید مواجه می شوید احساس می کنید تحت فشار هستید. باید بدانید که عشق همیشه شادی و خوشی نیست. وقتی به فرد دیگری متعهد می شوید و با هم یک زندگی را می سازید ممکن است مسائل نا امید کننده و ناراحت کننده ای هم بین شما رخ بدهد. این هفته فرصت دارید که گام های بلندی در زندگی بردارید.

فال و طالع عشق و بخت شما در این هفته

دی
باید سعی کنید نگرانی های تان را در رابطه با مسائل رمانتیک کم کنید. یک نقطه کور در رابطه شما وجود دارد ولی شما تا کنون نسبت به آن هیچ آگاهی نداشتید. حسی از درون به شما وجود چنین مشکلی را یادآور شد. قبل از این این مشکل تمام زندگی شما را فرا بگیرد سعی کنید آن را رفع کنید. شاید برای این کار نیاز به یک مشاور داشته باشید.

فال و طالع عشق و بخت شما در این هفته

بهمن
بین دوست و عشق باید یکی را انتخاب کنید. به نظر می رسد دوست شما نظر خوبی نسبت به معشوق تان نداشته باشد. نظریات او روی شما تاثیر می گذارد چون برای رابطه دوستی که دارید بسیار ارزش قایل هستید. از طرفی نظر دوست تان برای تان مهم است و از طرف دیگر دوست دارید به حرف دلتان گوش دهید.

 

سعی کنید در این مسائل از کسی تاثیر نگیرید. به حرف دوستان بودن رفتاری کاملا غیر حرفه ای و غیر منطقی است.

فال و طالع عشق و بخت شما در این هفته

اسفند
اگر مجرد هستید اوایل این هفته با فردی آشنا می شوید که اعتقادات مذهبی و فرهنگی کاملا متفاوتی نسبت به شما دارد. با آمدن ماه نو در روز شنبه فرصت ها را غنیمت بشمارید. احساس می کنید همسرتان شما در رابطه با مسائل شغلی هیچ حمایتی نمی کند. اما باید بگویم اگر او حتی با انتخاب های شما موافق هم نباشد ولی همچنان شما را از نظر مالی پشتیبانی می کند.