پارس ناز پورتال

فرار دختر و پسر وقتی گروگان گیرها خواب بودند

فرار دختر و پسر وقتی گروگان گیرها خواب بودند

فرار دختر و پسر وقتی گروگان گیرها خواب بودند 

دختر و پسری که توسط گروگان گیرها ربوده شده بودند، توانستند خود را وقتی این افراد خواب بودند به آتش نشانی برسانند.  پسر جوان و نامزدش که شبانه در استان تهران ربوده شده و توسط سه مرد به باغی در شمال کشور انتقال یافته بودند، درپی فرار عجیب از اسارتگاه آدم‌ربایان خود را به یک ایستگاه آتش‌نشانی رسانده و کمک خواستند.

 

«امیر» به پلیس گفت: «من و نامزدم شبانه سوار بر ماشین پژو در یکی از خیابان‌هاي شمال شهر تهران درحرکت بودیمکه ناگهان خودرویی سد راه ما شد.بعد هم سرنشینانش با اجبار و تهدید، من و نامزدم را از ماشین بیرون کشیدند و سوار بر خودرویی دیگر
به‌سرعت حرکت کردند.

 

در حال خروج از شهر هر چه علت را پرسیدم جوابی ندادندو فقط تهدیدمان کردند که اگر حرفی بزنیم زنده نخواهیم ماند. انها ما را از استان تهران به باغی در یکی از شهرستان‌هاي اطراف استان تهران انتقال دادند و در آنجا به‌شدت کتکمان زدند.بعد هم ما را سوار خودروی دیگری کردند و به باغی در یکی از شهرهای شمالی انتقال دادند.

 

زمانی که آن ها ما را مورد ضرب و شتم قرار دادند به انها گفتم دست نامزدم شکسته هست ولی انها به خواهش‌ها و التماس‌هاي ما توجهی نکردند.دقایقی بعد و به علت این که آن ها تمام شب را بیدار بودند از خستگی خوابشان برد و من و نامزدم در فرصتی مناسب دست‌هایمان را باز کردیم

 

و به گزارش پارس ناز از باغی که نمی دانستیم در کدام یک از شهرهای شمال هست، فرار کردیم. از شانس ما یک ایستگاه آتش‌نشانی در کنار همان باغ بودو خیلی سریع از آتش‌نشانان کمک خواستیم و آن ها هم ما را به پلیس معرفی کردند.»با دقت به این که آدم‌ربایی در شهر تهران انجام شده بود، پرونده به پایتخت ارجاع شد.

 

در ادامه تحقیقات «امیر» گفت:«آدم‌ربایان از من میخواستند به دادسرا بروم و در مورد شکایتی درمورد پرونده ناسازگاری مالی رضایت بدهم.مدتی گذشته من با مرد جوانی به اسم شایان ناسازگاری مالی پیدا کردمو هر زمان که از او میخواستم پولم را برگرداند بهانه می‌آورد. تا این که شایان یک‌بار به بهانه صحبتدر مورد بدهی‌اش مرا به محل خلوتی کشاند و به‌شدت کتکم زد.

 

من هم از شایان شکایت کردم و پرونده‌ایدر این خصوص تشکیل شد. مطمئنم یکی از مردهایی که ما را دزدیده بود برادر شایان هست. آن ها می خواستند با اینکار از شکایتم چشم پوشی کنم.»پس از اظهارات دختر و پسر جوان، تیمی از کارآگاهان پلیس شهر تهران برای دستگیریعاملان آدم‌ربایی وارد عمل شدند.

 

خبر آنلاین