پارس ناز پورتال

فروش انواع تجهیزات قالب بندی بتن

فروش انواع تجهیزات قالب بندی بتن

شرکت صنعتی مدرن سازان، تولید و عرضه‌کننده انواع تجهیزات مدرن قالب‌بندی بتن است که با تکیه بر تخصص و توان داخلی اقدام به تولید تجهیزات فنی از جمله انواع قالب‌های مصالح بتنی می‌نماید.

 

این شرکت فناور و مدرن با تجربه درخشان و موفق خود در زمینه این صنعت پویا تاکنون در جایگاه تامین‌کننده تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز تعداد قابل توجهی از صنایع تولیدکننده انبوه بتن در کشور بوده است.

 

فروش انواع تجهیزات مدرن و به‌روز قالب‌بندی بتن شرکت مدرن سازان به طور گسترده و در سراسر کشور صورت‌ می‌گیرد. دامنه محصولات این شرکت انواع ابزار و تجهیزات مورد استفاده در صنعت ساختمان‌سازی امروزه را در بر خواهد گرفت.

 

شما به منظور آگاهی از کیفیت و قیمت جک سقفی ، میان بولت، داربست چکشی، قیمت قالب‌ فلزی بتن و سایر محصولات متنوع این شرکت می‌توانید با این شرکت ارتباط برقرار نمایید.

 

پرفروش‌ترین تجهیزات مدرن سازان

 

عمده تجهیزات و ابزارهای مورد استفاده در صنایع ساختمانی و عمرانی شامل ابزارهای تسریع و تسهیل‌کننده فرآیندهای بتن‌ریزی و استحکام‌بخشی سازه‌ها می‌شود. در ادامه به معرفی برخی از محصولات پرفروش شرکت مدرن سازان که یکی از آن ها میان بولت آب بند پلاستیکی است  جهت اجرای فرآیند بتن‌ریزی با بیشترین میزان بازدهی و ضریب اطمینان خواهیم ‌پرداخت‌.

 

جک سقفی

جک‌های سقفی از جمله تجهیزات کاربردی با اثربخشی بالا طی فرآیند ساخت ساختمان و سازه‌های عمرانی به شمار می‌آیند. این ابزارها در واقع به عنوان تکیه‌گاه و نگهدارنده‌های مطمئن هستند که قابلیت تحمل وزن و فشار در مقیاس‌های بالای عمرانی را دارند و معمولا به منظور نگهدارنده و پایه‌های سقف در طول مدت تکمیل ساخت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فروش انواع تجهیزات قالب بندی بتن

این جک‌ها عمدتا متشکل از قوطی‌های فلزی مستحکم و دارای بخش‌های اصلی نری، مادگی و رزوه هستند. انواع پیشرفته آن‌ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و اندازه هستند تا در مراحل گوناگون ساخت پروژه‌های ساختمانی استفاده شوند.

 

انواع جک‌های سقفی شرکت مدرن سازان مطابق با به‌روزترین متدهای طراحی، ساخت و ارائه می‌شوند. قیمت جک سقفی تحت برند مدرن سازان بسته به نوع، مقیاس و کارایی آن در مناسب‌ترین و مقرون‌‌به‌صرفه‌ترین میزان تعیین می‌شوند. انواع این تجهیزات شامل:

 

* صلیبی ثابت

* بدون صلیب

* یو شکل عراقی

* تی شکل سیار

* تلسکوپی

 

قالب فلزی بتن

قالب‌های بتن‌ریزی ساختمان از پرکاربردترین و اساسی‌ترین تجهیزات مورد نیاز در فرآیند ساخت و پیش‌برد پروژه‌های عمرانی و ساختمانی محسوب می‌شوند. این تجهیزات در واقع سازه‌های موقت در پروژه‌های عمرانی به منظور نگهداری بتن خیس و آرماتورهای نصب شده هستند و به عنوان ظروف و قالب‌های نگهدارنده طی مدت مستحکم شدن پایه‌ها و سازه‌های بتنی عمل می‌کنند.

 

قالب‌های بتنی از متریال‌های مختلف ساخته شده و هر کدام از آن‌ها کارایی و میزان‌ اثربخشی ویژه خود را دارند. انواع قالب بتن شامل موارد زیر است:

 

* قالب گرد

* قالب جدولی

* قالب لبه ۵ و ۶

* قالب ستونی ۲ تکه

* قالب ستونی ۴ تکه

* قالب تیرچه‌ای

فروش انواع تجهیزات قالب بندی بتن

قیمت قالب‌ فلزی بتن به مانند قیمت جک سقفی، قالب‌های بتنی و سایر محصولات شرکت مدرن سازان با حذف واسطه‌های تجاری در عرضه به صورت حداقلی و مناسب است. همچنین این محصولات ارائه‌دهنده بالاترین کارایی و قابلیت فنی هستند که دارای ویژگی‌ها و شاخصه‌های فنی و کیفی شامل استحکام بالا، مقاومت فشار بالا، تنوع در مقیاس‌بندی هستند.

 

میان بولت آب‌ بند

میان بولت‌های آب‌بند تجهیزات تاثیرگذار و مورد نیاز عمده دیوارریزی‌ها در ساختمان‌ها هستند. در واقع این ابزارهای صنعتی در نقش یک میان‌بند جهت افزایش ضریب بازدهی و تسریع عملیات‌های بتن‌ریزی و قالب‌بندی آن‌ها صورت می‌پذیرد.

 

انواع میان بولت‌ها با متریال‌های مختلف به منظور چفت کردن و تنظیم دقیق فاصله پایدار میان آرماتورها و همچنین کنترل و مهار فشار هیدرواستاتیکی بتن خیس در زمان بتن‌ریزی نصب و اجرا می‌شوند که استحکام و میزان اطمینان از انجام عملیات ساخت را افزایش خواهند داد.

 

شرکت تولیدی – صنعتی مدرن سازان تولید و عرضه‌کننده انواع میان بولت‌های آب‌بند یا متریال‌های فلزی و غیر فلزی از جمله میان بولت چدنی، میان بولت فنری و میان بولت آب‌بند پلاستیکی است.

 

شما می‌توانید به منظور تهیه انواع میان بولت‌های آب‌بند با بالاترین کیفیت و بازدهی خصوصا در پروژه‌های احداث سازه‌های آبی نسبت به تهیه و سفارش این تجهیزات از شرکت پیشرو مدرن سازان اقدام نمایید.

فروش انواع تجهیزات قالب بندی بتن

شرکت صنعتی مدرن سازان

 

مدرن سازان ارائه‌دهنده انواع محصولات و تجهیزات عمرانی هستند که با ارائه بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت جک سقفی، قالب بتن، داربست، میان بولت و… محصولات خود را عرضه بازارهای مصرفی کشور می‌نمایند.

 

محصولات ارائه شده توسط این شرکت بزرگ و معتبر قابلیت کاربرد در صنایع گسترده و پروژه‌های بزرگ عمرانی را دارد. مدرن سازان آمادگی تامین تجهیزات مورد نیاز برای انبوه‌سازان و پیمان‌کاران عمرانی است.

 

شاخص‌های تجهیزات مدرن سازان

 

تجهیزات و ابزار تولیدی در شرکت صنعتی مدرن سازان مبتنی بر اصول و استانداردهای معتبر روز دنیا فرآیند تولید را پشت‌سر گذاشته و به مرحله عرضه ارائه خواهند شد. در واقع معیارهای به کار گرفته شده در روند تولید و عرضه این محصولات بر اساس نیازسنجی روز صنایع عمرانی در کشور است.

 

انواع تجهیزات این شرکت اعم از جک‌های سقفی، قالب‌های فلزی بتن، میان بولت‌های آب‌بند، آرماتورها و… تحت نظارت‌های فنی چند مرحله‌ای توسط کارشناسان متخصص این شرکت صورت می‌پذیرد. از سایر ویژگی‌های مهم محصولات این شرکت شامل این موارد هستند:

 

* کیفیت بالا

* به‌روز و مدرن

* رعایت استانداردهای جهانی

* تنوع فوق‌العاده

* قیمت مناسب

 

جمع بندی

 

امروزه صنعت ساختمان‌سازی و صنایع عمرانی با سرعت بالایی در حال رشد و پیشرفت است و استانداردهای مختلف در این زمینه مطابق با پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های مدرن در حال ارتقاست؛ بنابراین کیفیت در فرآیند تولید و احداث مهم‌ترین معیار سنجش و مقایسه در سازه‌های عمرانی است.

 

به کارگیری تجهیزات ساختمانی با شاخص‌های فنی و کیفی بالا در ارتقای کیفیت فرآیند ساخت و احداث پروژه‌های عمرانی نقش اساسی و موثری را ایفا خواهند نمود.شرکت صنعتی مدرن سازان با فعالیت پویا و تولید و عرضه تجهیزات مدرن ساختمانی گام بلندی در زمینه پیشرفت و ارتقای کیفی تجهیزات و ابزار مورد نیاز در این زمینه برداشته است.

 

این شرکت سعی در ارائه بهترین کیفیت‌ و قیمت جک سقفی، داربست‌، میان بولت، و انواع ابزار قالب‌بندی بتن مورد نیاز بازارهای صنایع عمرانی کشور دارد. ارائه کیفیت مطلوب، پیشرفت در صنایع عمرانی و در نهایت رضایت مشتریان مهم‌ترین هدف این شرکت است.