پارس ناز پورتال

فیس واش قاتل جوش های صورت

فیس واش قاتل جوش های صورت

یکی از مشکلات تمام افراد اعم از آقایان و خانم های عزیز جوش های صورت می باشد. جوش ها هیچ وقت جلوه خوبی نداشته اند و همیشه بر روی صورت به عنوان مزاحم یاد می شود و تمام افراد ترجیح می دهند که صورتی بدون جوش داشته باشند.

 

امروز می خواهیم این مورد را مورد بررسی قرار دهیم که چگونه می توانیم از شر این مزاحم ها خلاص شویم و به جنگ آن ها برویم و پیروز این نبرد باشیم پس با ما همراه باشید.

 

فیس واش چیست؟

 

فیس واش همانگونه که از نامش مشخصی است پاک کننده صورت می باشد. فیس واش جزو محصولات بهداشتی صورت می باشد و برای شستشو و پاک کردن آرایش استفاده می شود. گفتنی است که شما سطوح منزل خانه تان را جرم زدایی می کنید به نظرتان نباید مهمترین عضو بدن یعنی صورتتان را نیز جرم زدایی کرده و آن را بشویید؟ همانگونه که می دانید پاسخ بله! است.

 

حال که به این اصل درک پیدا کرده ایم باید بادانیم که شستشو صورت با آب خالی کافی نیست و آب به تنهایی جرم و ها کثیفی های صورت را از بین نمی برد و قدرت این کار را به تنهایی ندارد پس ما باید چ کاری انجام بدهیم تا پوستی شفاف و تمیز داشته باشیم؟ پاسخ مشخص است! باید از شوینده های مخصوصی استفاده کنیم که علاوه بر پاکسازی پوست توانایی آبرسانی به آن را نیز داشته باشند.

فیس واش قاتل جوش های صورت

فیس واش ها از دسته محصولاتی هستند که شما باید از به صورت مداوم استفاده کنید و باید استفاده از آن ها جزو روتین و عادت های روزانه شما قرار گیرد. توجه داشته باشید که اصلی ترین دلیل داشتن پوستی صاف و شفاف تمیزی و پاک بودن آن می باشد. در ادامه نحوه صحیح استفاده از فیس واش ها را خدمتتان ارائه خواهیم کرد.

 

نحوه صحیح استفاده از فیس واش

 

شستشو صورت نیز مانند ما بقیه اعضای بدن از قواعد و اصول خاصی بهره می برد و در کنار ساده بودن یکسری اصول اصلی را نیز در بر دارد که می خواهیم یکی یکی به آن ها بپردازیم. یکی از اصلی ترین ویژگی های که ما باید از آن ها اطلاع داشته باشیم که بتوانیم یک محصول مناسب برای پوست خود انتخاب کنیم، نوع جنس پوست خودمان می باشد.

 

در ابتدا شما باید بدانیم که پوستتان چه نوعی پوستی است تا بتوانید بهترین محصول را برای آن تهیه کنید برای مثال شما باید بدانید که پوستتان خشک، چرب و یا نرمال می باشد. با دانستن این اصل شما به راحتی توانایی تهیه محصولی مناسب پوست خودتان را خواهید داشت. فیس واش ها با پاک کردن آلودگی ها از صورت شما، منافذ پوست شما را هم باز می کند همچنین باعث آبرسانی به پوست شما نیز می شود.

 

جنس فیس واش ها به حالت مایع و ژله ای می باشد و می شود گفت که بهترین مورد برای پاک کنندگی پوست می باشد. یکی از دلایلی که بخاطر آن می گوییم که بهترین مورد می باشد این است ک کنترل رطوبت پوست شما را به راحتی انجام می دهد، تمام چربی های اضافی را از روی صورت شما پاک می کند و همچنین مانع التهاب، حساسیت پوستی و خشک شدن صورت شما می شود.

فیس واش قاتل جوش های صورت

توجه داشته باشید که فیس واش ها جزو آن دسته از شوینده هایی هستند که شما پس از استفاده از آن ها حتما نیاز به آبکشی صورت خود دارید. با آب زدن و شستن صورت پس از استفاده، پوستتان کاملا نرم شده و شفافیت خاصی می گیرد.

 

ویژگی ها و نقاط قوت فیس واش

 

یکی از اصلی ترین خاصیت ها و ویژگی های فیس واش ها این است که اگر جزو روتین پوستی شما قرار بگیرید به مرور زمان تمام جوش های صورت شما را از بین برده و دیگر مانع از رویش مجدد آن ها در نقاط مختلف صورت شما می شود. همچنین فیس واش ها توانایی از بین بردن آکنه های صورت را نیز برخوردار هستند.

 

فیس واش ها نیز مانند ماسک صورت اصل برای تمام پوست های مختلف، طراحی و تولید شده و شما می توانید برای هر نوع پوستی آن هارا تهیه کرده و آز آن ها استفاده کنید. فیس واش ها دارای خاصیت آنتی باکتریال هستند و برای پوست های چرب به شدت مفید و مناسب هستند.

 

فیس واش ها قابلیت این را دارند تا در مدت زمان کوتاهی پوست شما را به صورت عمقی پاک کنند و همین موضوع یکی از دلایل می باشد که صورت شما دیگر جوش های سر سیاه و یا آکنه نزند. افرادی که پوست خشک دارند حتما باید از فیس واش ها استفاده کنند چون علاوه بر پاکسازی صورت، رطوبت پوست آن ها را نیز تنظیم می کند فقط باید توجه داشته باشید که نباید از فیس واش های آنتی باکتریال استفاده کنید چون پوستتان را خشک تر می کند.

 

نکته ای دیگر که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که فیس واش ها فاقد صابون هستند و دارای آنتی اکسیدان هستند که برای جوان سازی پوست بسیار موثر هستند. عمدتا تمام فیس واش ها عمل آبرسانی به پوست را نیز انجام می دهند. اگر شما پوستی چرب دارید با استفاده از فیس واش ها می توانید چربی صورتتان را متعادل کنید.

فیس واش قاتل جوش های صورت

تا به اینجا ما متوجه فواید و معایب فیس واش ها شدیم و نحوه استفاده از آن ها را یاد گرفتیم توجه داشته باشید استفاده از فیس واش ها باید به صورت روزانه باشد و باید جزو روتین هر روز شما باشد.

 

خیلی ممنونم که تا به اینجای این مقاله همراه ما بودید امیدوارم که برایتان مفید بوده باشد برای تهیه و خرید لوازم آرایشی اورجینال می توانید عبارت روبرو را در گوگل سرچ کنید و بر روی اولین نتیجه کلیک کنید : پاکسازی صورت مدیاژ