پارس ناز پورتال

قوانین مد مردانه که دیگر قدیمی شده اند

قوانین مد مردانه که دیگر قدیمی شده اند

قوانین مد مردانه که دیگر قدیمی شده اند 

امروز به شما قوانین و اصول مد قدیمی در مردان را معرفی می کنیم که دیگر امروزه در مد و تیپ مردان جایی ندارند و منسوخ شده اند. قانون هاي بسیاری در مورد لباس پوشیدن وجود دارند که ما بدون دقت به سلیقه شخصی خود انها را سالیان سال هست که دنبال می کنیم,

 

اما بد نیست بدانیم که در دنیا نوین امروزی برخی از انها منسوخ شده اند. در این مقاله چند قانون لباس پوشیدن مردانه راکه دیگر در دنیای مد و فشن جایی ندارند, به شما معرفی می کنیم.

 

کت و شلوار سفید را باید در روزهای خاص به تن کرد
این قانون که کت و شلوار سفید را تنها باید در روزهای خیلی خاص مثل روز عروسی به تن کرد, منسوخ شده هست. این عقیده در دوران کلاسیک و قرن 19 میلادی شکل گرفت اما دنیای نوین نظری متفاوت دارد. بنابراین آقایان میتوانند در هر بار و هر مکان, کت و شلوار سفید به تن کنند و در جمع بدرخشند.

قوانین مد مردانه که دیگر قدیمی شده اند

کمربند را با کفش هایتان ست کنید
در مراسم رسمی و کاری, بهتر هست که کمربند و شلوار را با هم ست کنید اما به طور کل و در دیگر موقعیت ها, احتیاجی به اینکار نیست. بنابراین شما می‌توانید دو رنگ متفاوت از چرم را برای کفش و کمربندتان به کار گیرید. در واقع دقت بیش از اندازه برای ست کردن بخش‌هاي گوناگون پوشش, ممکن هست

 

وسواس‌گونه به نظر برسد. از سوی دیگر در دنیای امروزی مردم به ست بودن رنگ لباسهای شما اهمیت چندانی نمی‌دهند. آن چه اهمیت دارد, مفید لباس پوشیدن هست نه رنگ اکسسوری هایتان, پس آسان باشید.

قوانین مد مردانه که دیگر قدیمی شده اند

با کفش, جوراب بپوشید
آیا تا اکنون به پوشیدن کفش بدون جوراب فکر کرده‌اید؟! درست هست که در فصل هایي چون پاییز و زمستان برای گرم تر بودن پاها جوراب به پا می کنیم اما در فصل هاي گرم سال, پوشیدن جوراب ضروری نیست. همان‌طور که در مجلات مد آقایان دیده‌ایم, کفش را بدون جوراب هم می شود پوشید و هم چنان خوش‌تیپ بود.

 

بنابراین اگر مدل کفش تان به گونه اي هست که دوست ندارید جوراب هایتان دیده شوند یا اینکه میخواهید پاهایتان آزاد باشند, قید جوراب را بدون هیچ نگرانی بزنید.

قوانین مد مردانه که دیگر قدیمی شده اند

همه ي وقت با شلوارتان کمربند ببندید

معمولاً بیشتر شلوارها جایی برای بستن کمربند دارند اما این بدان معنی نیست که شما حتماً باید کمربند ببندید. لباس آقایان فراتر از هر اصولی باید مناسب موقعیت باشد؛ درست برعکس لباس بانو‌ها که زیبایی علت کافی برای انتخاب‌شان هست. با این تعریف, بخش‌هاي جانبی لباس برای بانو‌ها ممکن هست

 

فقط جنبه‌ زیبایی داشته باشد اما در لباس آقایان کاربردشان هست که همه ي ‌چیز را تعیین می کند, بعنوان مثال جیب یا حتی اِپُل سرشانه که قبلا متعارف بوده, امروزه از مد افتاده هست. حال بستن کمربند به شلوارهای دارای پل را هم به این فهرست اضافه میکنیم. تنها در صورت علاقه یا زمانی که شلوار برایتان کمی گشاد هست, کمربند ببندید در غیر این صورت الزامی به بهره گیری از آن نیست.

قوانین مد مردانه که دیگر قدیمی شده اند

جوراب باید با کفش هایتان ست باشد

این قانون خیلی وقت هست که منسوخ شده اما احتمالاً هنوز آقایانی باشند که آن را رعایت میکنند. در قدیم آقایان کفش مشکی را با جوراب مشکی, کفش خاکستری را با جوراب خاکستری و کفش قهوه اي را با جوراب قهوه اي ست می‌کردند و اعتقادشان بر این بود که این شیوه لباس پوشیدن قد انها را بلندتر نشان میدهد, اما این قانون همه ي وقت پاسخ نمیدهد. بنابراین اگر اهل چارچوب‌هاي بسته و خسته‌کننده‌ي مد نیستید, این قانون را رها کنید.

قوانین مد مردانه که دیگر قدیمی شده اند

شلوارهای پلیسه دار نپوشید

حتماً پدرتان را با شلواری پلیسه دار به یاد دارید. شلوراهای پلیسه‌دار مدت‌ها گذشته مد بود اما مجدد از مد افتاد. امروز مجدد میبینیم که پوشیدن این شلوارها باب شده هست. اگر شما هم می‌خواهید این مدل را به تن کنید, توصیه میکنیم که شلوارهای تک‌ پلیسه را انتخاب کنید و گذشته از خرید مطمئن باشید کاملا اندازه تن تان هست. به ‌این ‌ترتیب گمان‌تان آسان میشود که این شلوار را با شلوار قدیمی پدرتان اشتباه نمیگیرند.

قوانین مد مردانه که دیگر قدیمی شده اند

رنگ مشکی را با سورمه اي و قهوه اي نپوشید

سالها گذشته به آقایان گفته بودند که رنگ مشکی را در کنار رنگ هایي چون سورمه اي و قهوه اي به تن نکنید چون باعث میشود که ظاهرتان خیلی قدیمی به نظر برسد, اما خیلی وقت هست که کسی به آن قانون اهمیتی نمی‌دهد. بنابراین شما نیز با گمان آسان هر رنگی که فکر می‌کنید به ظاهر شما می‌آید را به تن کنید

قوانین مد مردانه که دیگر قدیمی شده اند

اصول مد مردان,اصول و نکات مد برای آقایان,مد و لباس برای آقایان,اصول و نکات مد برای مردان و پسران