پارس ناز پورتال

قیمت گیتارهای یاماها c40 و c70 در دلشاد موزیک شکسته شد

قیمت گیتارهای یاماها c40 و c70 در دلشاد موزیک شکسته شد

ساز از هر نوعی که باشد جزو مورد علاقه‌های فانتزی افراد است. در بین انواع ساز گیتار جایگاه ویژه‌ای دارد. این دستگاه موزیک، خود دارای انواع مختلفی است و در برندهای مختلفی طراحی و تولید می‌شود. در بین برندهای مختلف این نوع ساز، برند یاماها برترین، محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین برند گیتارهای بازار ساز را به خود اختصاص داده است.

 

نوازندگان گیتار از افراد مبتدی تا حرفه‌ای با این برند از گیتار آشنایی دارند و به خوبی از دلایل محبوبیت آن آگاهند. اگر از طرفداران این ساز هستید و نوازندگی با گیتار را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنید حتما با گیتار یاماها c40 آشنا هستید. قیمت گیتار یاماها c70 یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این ساز است. در واقع قیمت گیتار یاماها c70 در کنار کیفیت فوق‌العاده آن سبب شده توجه علاقمندان به این ساز جلب شود.

قیمت گیتارهای یاماها c40 و c70 در دلشاد موزیک شکسته شد

گیتار یاماها

قبل از این که قیمت گیتار یاماها c70 و بهترین مدل‌های این برند از ساز را بررسی کنید بهتر است کمی با برند یاماها آشنا شوید. انواع گیتار یاماها با کیفیت بی‌نظیر و قیمت ارزان نسبت به کیفیت آن معروفند‌. این دو ویژگی مهم سبب شده علاقمندان به گیتار و نوازندگان آن از دوره مبتدی تا حرفه‌ای از گیتار یاماها استفاده کنند.

 

این برند معروف بیش از یک قرن در عرصه ساخت انواع ساز و دستگاه‌های موزیک فعالیت درخشان دارد، هم اکنون نیز گیتارهای خود را به صورت اختصاصی طراحی و تولید می‌کند. گیتارهای یاماها کاملاً مجهز بوده و جزو پرفروش‌ترین گیتارها بازار هستند. سری c این برند از گیتار در بین نوازندگان آماتور طرفدار بسیاری دارد. مخصوصاً مدل‌های c70 و c40 از محبوب‌ترین مدل‌ها هستند. در ادامه این دو مدل از گیتارهای کلاسیک یاماها را معرفی می‌کنیم.

 

گیتار یاماها c40

گیتار یاماها c40  را می‌توان جزو پرفروش‌ترین گیتار جهان معرفی کرد. این نوع گیتار کلاسیک برای آن دسته از افرادی که به تازگی نوازندگی با گیتار را آغاز کرده‌اند، مناسب است.

قیمت گیتارهای یاماها c40 و c70 در دلشاد موزیک شکسته شد

سازندگان باتجربه اندونزی در ساخت این نوع گیتار از بهترین مواد اولیه استفاده کرده‌اند و دو اصل کیفیت بالا و قیمت پایین را در ساخت این دستگاه موزیک لحاظ کرده‌اند. به همین دلیل است که گیتار یاماها در دلشاد موزیک دارای ضمانت است.

 

سایز گیتار yamaha c40 کاملاً استاندارد بوده و نوجوانان بالای ۱۱ سال تا بزرگسالان می‌توانند از آن استفاده کنند. ویژگی‌های ساختاری این گیتار به نحوی است که سرعت یادگیری و نحوه استفاده و اجرای بی‌نقص نت‌ها را برای نوازندگان آن امکان‌پذیر و راحت ساخته  است. از آن‌جا که انتشار صدای این گیتار پایین است، نوازندگان آماتور به راحتی می‌توانند با آن به تمرین بپردازنند.

 

استفاده از چوب صنوبر در ساخت گیتار یاماها c40 سبب شده صدای گرمی تولید شود و ارتعاشات آن نیز به خوبی انتقال یابد. این دستگاه موزیک از ماشین هد کرومی باکیفیت تشکیل شده که می‌توان به راحتی گیتار را کوک کرده و مدت‌ها از آن استفاده کرد.

 

از آنجا که این گیتار برای افراد مبتدی طراحی شده، سیم‌های آن دارای کیفیت معمولی است، بنابراین نوازندگان حرفه‌ای می‌توانند پس از پشت سرگذاشتن دوره مبتدی سیم گیتار را با سیم باکیفیت‌تری تعویض کنند.

 

گذشته از طراحی اصولی و استاندارد این گیتار، قیمت گیتار یاماها c40 سبب شده افراد به راحتی بتوانند آن را تهیه کرده و اصول نوازندگی را بیاموزند. این گیتار کلاسیک نه تنها برای یادگیری مناسب است بلکه در طولانی مدت نیز کاربرد دارد.

 

گیتار یاماها c70

 

قیمت گیتارهای یاماها c40 و c70 در دلشاد موزیک شکسته شد

گیتار یاماه c70 نیز مانند مدل قبلی از فروش فوق العاده‌ای در بازار جهانی برخوردار است. کیفیت فوق العاده صدای این گیتار آن را به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گیتارها تبدیل ساخته است. طراحی منحصر به فرد این دستگاه موزیک به این صورت است که پشت و کناره‌های آن دولایه و از جنس چوب مرانتی است، این نوع طراحی در عین ظرافت قدرت و عمق بیشتری به صدای گیتار می‌بخشد.

 

هر چند که میزان صدا کاهش می‌یابد اما به همان اندازه کیفیت صدای خروجی افزایش می‌یابد. ماشین هد روی صفحه گیتار از جنس روکش طلا است و به شکلی طراحی شده است که به راحتی می‌توانید روش کوک کردن صحیح آن را بیاموزید.

 

سایز این گیتار نیز مانند مدل c40 است اما طبیعتاً قیمت گیتار یاماها c70 با مدل c40 متفاوت است. این تفاوت در قیمت به تفاوت در سایر ویژگی‌های این دو مدل گیتار یاماها بر می‌گردد که در ادامه بیان می‌کنیم.

 

تفاوت گیتار یاماها c70 با c40

گیتار c70 نیز ساخت اندونزی است  و از مرغوب‌ترین مواد اولیه در ساخت آن استفاده شده است. حتی نوازندگان آماتور نیز می‌توانند از این دستگاه موزیک استفاده کنند اما تفاوت‌هایی در طراحی و کیفیت این گیتار نسبت به مدل c40 دیده می‌شود که سبب تمایز آن شده است.

 

به عنوان مثال صدای گیتار c70 یاماها قدرت و عمق بیشتری نسبت به مدل c40 دارد، طراحی آن به صورت چند لایه است و دوام، ماندگاری و کیفیت بالاتری دارد. هر چند با وجود این تفاوت‌ها هر دو مدل از فروش بالایی برخوردار است. به این ترتیب اگر به دنبال گیتاری هستید که مقرون به صرفه باشد مدل c40 انتخاب ایده آلی است. البته این مدل با وجود قیمت مناسب از تمام استانداردها برخوردار است.

 

اکثر تفاوت‌ها بین گیتارهای کلاسیک یاماها مربوط به کیفیت و جنس آن‌ها است. به عنوان مثال تفاوت گیتار یاماها c40 با c45 نیز در جنس آن دیده می‌شود. جنس چوب به کار رفته در مدل ۴۵c کمی بهتر از مدل دیگر است و سبب ارتقاء آن شده است. در نهایت اگر قصد دارید گیتاری بخرید که علاوه بر یادگیری و نوازندگی راحت، ماندگاری ساز نیز بالا باشد، مدل c70 را تهیه کنید. قیمت گیتار یاماها c70 در مقایسه با کیفیت آن بسیار مناسب است.

 

دلشاد موزیک برترین فروشگاه آنلاین انواع ساز

اگر به دنبال بهترین قیمت گیتار یاماها c70 و c40 هستید، فروشگاه آنلاین ساز موزیک دلشاد بهترین انتخاب است. ضمن این که می‌توانید خرید اقساطی گیتار یاماها c40 و خرید اقساطی گیتار c70 را نیز در این سایت انجام دهید. سایت دلشاد موزیک مانند دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی است که بصورت تخصصی در زمینه فروش ساز و لوازم جانبی ساز فعالیت  میکند.

 

موزیک دلشاد اولین فروشگاه لوازم موسیقی در ایران است که در سال ۱۳۲۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. شما می‌توانید در این سایت انواع سازهای ایرانی و خارجی و همچنین جزئی‌ترین قطعات مربوط به سازها را با قیمت مناسب در این سایت خرید کنید.

 

دلشاد موزیک تمام محصولات نوازندگی را با استفاده از باربری‌های معتبر به تمام نقاط کشور و حتی خارج از کشور ارسال می‌کند. برای خرید انواع گیتار کلاسیک یاماها دلشاد موزیک به صورت اقساطی و قیمت مناسب از طریق لینک https: //delshadmusic.com/ وارد سایت شوید.