پارس ناز پورتال

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد؟

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد؟

همان طور که در مقالات قبلی مطالعه کردید؛ لیفت صورت با نخ مزایایی مانند کم خطر بودن و پرداخت هزینه‌های کم را به همراه دارد. در حالی که روش‌های دیگر جوانسازی پوست هزینه‌های بالایی داشته و دارای خطرات متعددی می‌باشند.

 

لیفت صورت با نخ برای افراد جوان نسبت به افراد میانسال مناسب‌تر است زیرا پوست افراد جوان استعداد خوبی در بحث کلاژن سازی دارد. هیچگونه تهاجمی در هنگام انجام این نوع متوجه پوست نمی‌شود.

 

اما مشکلاتی هم به همراه دارد که در همان مقاله ذکر شد. حال ما در اینجا قصد داریم تا در مورد ماندگاری این نوع لیفت صحبت‌هایی داشته باشیم و توضیحات مفصل و کلی در این باره ارائه دهیم.

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد؟

اطلاعاتی در ارتباط با ماندگاری لیفت با نخ

موارد و عوامل مختلفی برای ماندگاری لیفت صورت با نخ وجود دارد. به بیان ساده‌تر، عواملی که باعث می‌شوند این نوع لیفت روی پوست صورت به مدت طولانی باقی بماند بسیار زیاد هستند که در ادامه به تمام آنها می‌پردازیم.

 

بهتر است در همین ابتدای مقاله به این مورد اشاره کنیم که فارغ از تمام عوامل، ماندگاری طبیعی و معمول با استفاده از لیفت صورت با نخ حداقل یک سال و حداکثر 18 ماه است. البته این زمان‌ها با توجه به دخالت همان عوامل ذکر شده می‌توانند کمتر یا بیشتر شوند.

 

رعایت یک سری اصول هم در ماندگاری بالای لیفت با نخ تاثیر گذار است. البته بعد از اتمام زمان لیفت صورت با نخ، افراد می‌توانند دوباره یک دوره 18 ماهه را شروع کنند. توجه داشته باشید تمام این کارها را تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید.

 

انتخاب یک متخصص زیبایی کاردان باعث افزایش ماندگاری لیفت صورت با نخ است.

 

اولین و مهمترین عامل در دوام و ماندگاری لیفت صورت با نخ انتخاب کلینیک معتبر و متخصص کاربلد است. اگر بتوانید از این مرحله سربلند بیرون آیید، بدون شک نیمی از راه را پیموده‌اید. دلیل ماندگاری بالای یک لیفت به کارگیری ظرافت در هنگام انجام آن است که اگر پزشک متخصص این مورد را رعایت کند به نفع افراد خواهد بود.

 

برای اینکه بتوانید ماندگاری و کیفیت این نوع لیفت را افزایش دهید بهتر است از وجود یک جراح پوست، یک جراح پلاستیک که دانش کافی در این زمینه دارد و یک جراح اکولوپلاستیک بهره مند شوید. تمام این جراحان و متخصصان باید تاییدیه‌های معتبر در زمینه زیبایی را داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه بوتاکس به لینک زیر مراجعه کنید.

 

هزینه بوتاکس

نقش پوست افراد در ارتباط با ماندگاری لیفت با نخ

مورد بعدی در خصوص ماندگاری لیفت صورت با نخ، پوست صورت افراد است. الاستیسیته پوست نقش مهمی در ماندگاری بالای لیفت دارد. الاستیسیته و خاصیت ارتجاعی پوست به پروتئین‌هایی گفته می‌شود که در زیر پوست قرار دارند و وظیفه مهمی انجام می‌دهند.

 

این نوع پروتئین‌ها موجب کشسانی شدن پوست شده و جذابیت و درخشش آن را حفظ می‌کنند. البته بهتر است بدانید که با افزایش سن، خاصیت ارتجاعی و تولید پروتئین در زیر پوست کاهش می‌یابد. در اینجا متوجه می‌شویم که ماندگاری لیفت با نخ به سن افراد نیز، وابستگی مستقیم دارد.

 

به بیان ساده‌تر، هر چقدر افراد سن پایین‌تری داشته باشند، این ماندگاری افزایش می‌یابد. اگر پوست افراد کاندید مناسبی برای انجام لیفت صورت با نخ باشد ماندگاری این روش تا حدود دو سال هم خواهد رسید. به نظر می‌رسد افراد بالای 50 سال تمایل بیشتری به انجام لیفت صورت با این روش داشته باشند.

 

دلیل این علاقه هم به خاطر عدم تهاجمی بودن روش مذکور است. این افراد با مشاهده شرایط مطلوب و کم خطر لیفت با نخ آن را انتخاب می‌کنند. پس با این حساب، عوارض کمتر به همراه ماندگاری کمتر بهترین گزینه برای این افراد است.

 

به بیان ساده‌تر، جراحی برای لیفت‌های دائمی و پرهزینه با نقاهت‌های طولانی نمی‌تواند جایگزین یک روش ایمن ولی با مدت زمان ماندگاری کم برای آنها باشد. آنها ماندگاری کم را به روش‌های پر خطر ترجیح می‌دهند.

 

پس با توضیحات کلی که در این مورد داده شد، به نظر برسد جوانان به خاطر پوست مستعد و مسن‌ترها با توجه به ترسی که از جراحی دارند لیفت صورت با نخ را انتخاب می‌کنند.

 

نخ‌های مورد استفاده در لیفت صورت با نخ در ماندگاری آن تاثیر دارند؟

 

پاسخ این سوال مثبت است. تعداد نخ‌های مورد استفاده در لیفت صورت با نخ، رابطه مستقیمی با ماندگاری آن دارد. به نظر می‌رسد، اگر میزان نخ‌هایی که برای لیفت مورد توجه قرار می‌گیرند، بیشتر باشد، دوام و ماندگاری این نوع لیفت نیز بیشتر خواهد بود.

 

دلیل این امر استفاده از نخ‌های جذبی است که به سرعت در پوست جذب شده و ممکن است کاربردی بودن آن کاهش یابد. به همین دلیل توصیه می‌شود از تعداد نخ‌های بیشتر استفاده کنید تا مدت زمان ماندگاری لیفت افزایش پیدا کند. علاوه بر این‌ها، نوع و نحوه قرارگیری نخ‌ها نیز زمان ماندگاری این لیفت را کم یا زیاد می‌کند.

 

استفاده از نخ PDO در این روش، رایج است که به تدریج جذب پوست شده و باعث کلاژن سازی می‌شود. همین مورد افزایش خاصیت ارتجاعی را به همراه دارد. این نخ‌ها ظرافت بالایی دارند و ماندگاری آنها حدود یک سال است.

 

نخ PDO یا پلی دی اکسانون یکی از بهترین نخ‌های جذبی است که علاوه بر لیفت در عمل‌هایی مانند عمل قلب و چشم نیز، از آن استفاده می‌شود. ترمیم پوست و محرک فیبروبلاست از قابلیت‌های مهم نخ لیفت است. البته غیر از نخ PDO یک نخ دیگر هم برای این روش وجود دارد که با عنوان PLLA شناخته می‌شود.

 

این نخ در مقایسه با نخ پلی دی اکسانون بزرگتر و دو طرفه است. نخ‌های PDO در انواع متفاوت وجود دارند و کوچک هستند. نخ PLLA ماندگاری 18 ماهه دارد که به تدریج کاهش می‌یابد. در حالی که این مدت برای نخ‌های PDO حداکثر 6 ماه است. البته زمان یک ساله هم برای این نوع لیفت‌ها در نظر گرفته می‌شود. تحریک کلاژن در نخ‌های PLLA بیشتر از PDO است.

 

ماندگاری لیفت صورت با نخ به همراه فیلر

 

گاهی اوقات پزشکان متخصص این عقیده را دارند که اگر لیفت صورت با نخ به همراه فیلر و توکسین انجام شود، ماندگاری آن بیشتر خواهد شد. علاوه بر این، چهره پر خط و چروک افراد نیز، بهبود بیشتری می‌یابد. مسلما اگر چند روش مختلف و موثر که هدف هر کدام از آنها یک چیز است با هم به کار برده شوند تاثیرات فراوانی خواهند داشت.

 

فیلر و توکسین با ترکیب نخ نیز، می‌توانند چنین نتیجه موفقی داشته باشند. اما برای اینکه ریسک کار کاهش یابد و از کار نهایی راضی باشید مشورت با متخصصان مختلف در این زمینه کمک کننده خواهد بود.

 

با این حساب، برای اینکه به صحت این موضوع پی ببرید بهتر است از متخصصان جراحی زیبایی مختلف در این باره سوال کنید. پرسیدن و تحقیق درباره کاری که انجام می‌دهید باعث می‌شود تا با اطمینان و اطلاعات بیشتری وارد کار شده و از نتیجه نهایی رضایت کامل داشته باشید.

 

برای افزایش ماندگاری لیفت با نخ چه کارهایی می‌توان انجام داد؟

در حقیقت می‌توان به این نکته اشاره کرد که لیفت صورت با نخ یک روش کاملا موقتی است که تاثیر آن مادم العمر نمی‌باشد. گاهی اوقات افراد می‌توانند برای اینکه تاثیر و ماندگاری آن را بیشتر کنند به محض مشاهده کاهش اثرات، آن را تجدید کنند.

 

در این شرایط بهتر است مجددا از روش لیفت با نخ استفاده شود. متخصصان پوست بر این نکته تاکید دارند که اگر تمایل دارید تا تاثیرات ماندگار لیفت صورت با نخ را مشاهده کنید بهتر است تکرار لیفت به صورت سالانه را مورد توجه قرار دهید.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیزر به لینک زیر مراجعه کنید.

 

هزینه لیزر