پارس ناز پورتال

رابطه ماه تولد و پول خرج کردن در افراد

رابطه ماه تولد و پول خرج کردن در افراد

رابطه ماه تولد و پول خرج کردن در افراد 

به ما بگویید ماه تولدتان چیست تا ما نیز به شما بگوییم که چه نوع شخصیتی از نظر پول خرج کردن و پس انداز و ولخرجی دارید. هر کدام از ماه هاي تولد، ویژگی هاي منحصر به فرد خود را دارند. شما میتوانید با مطالعه خصوصیت هاي عمومی متولدین ماه هاي گوناگون، تا حدی به اخلاق و علاقه مندی هاي انها پی ببرید.

 

اما فارغ از خصلت هاي شخصی و تناسبات عاطفی افراد، از این علم ستاره شناسی برای ارائه راهکارهای اقتصادی و چگونگی پس انداز کردن یا خرج کردن پول هم میتوان بهره گرفت؛ به این صورت که با دقت به خصلت بارز متولد هر ماه، میتوان گفت که در مورد مسایل مالی چه واکنش هایي دارد و آیا انسان ولخرج یا صرفه جوئی هست.برای آگاهی از ویژگی هاي رفتاری افراد در مور مسایل مالی با دقت به ماه تولد آنها در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

متولدین ماه فروردین
گفته می‌شود که متولدین ماه فروردین بسیار معتمد به نفس میباشند و از خطر کردن نمی ترسند. در برنامه ریزی هاي مالی این مساله در عین حال که می‌تواند موجب پیروزی بشود، احتمال دارد آنها را به شکست هم محکوم نماید.بدون فکر رفتار کردن ها و عجول بودن فروردینی ها میتواند انها را در مشکلات مالی گرفتار کند.

 

بعنوان یک متولد فروردین، عادت ندارید که دوراندیشی کرده و با احتیاط گام بردارید و از این رو در حوزه پس انداز مالی، عمده پیروز نخواهید بود.گرچه شما توانائی هاي دیگری دارید که در مسایل مالی میتوانند به کمکتان بشتابند. به طور مثال، انسان منظمی هستید و قادرید برای خود سقف بودجه تعیین کرده و با برنامه ریزی دقیق و تلاش مستمر، اهداف مالی خود را محقق نمایید.

 

اما در این مسیر هم باید حواستان باشد که پول هاي خود را برای مسایل بیهوده یا گزینش هایي که به انها نیاز ندارید، خرج نکنید.ریسک پذیری ذاتی شما هنگام سرمایه گذاری می‌تواند برایتان موفقیت آمیز باشد، اما این را در نظر داشته باشید که ریسک زیادی در حوزه سرمایه گذاری نیز میتواند موجب به هم خوردن تعادل روشهای پس انداز برای آینده بشود.

 

فروردینی ها اصولا عادت دارند به خود و عقاید خودشان در انجام تعداد زیادی از امور تکیه کنند و از دیگران کمک نمی‌گیرند، اما اگر کارشناس امور مالی نیستند و با مسایل اقتصادی آشنایی چندانی ندارید، توصیه می‌کنیم برای حفظ سرمایه خود حتما با یک کارشناس این حوزه مشورت کنید.

 

متولدین ماه اردیبهشت
متولدین ماه اردیبهشت، به علت داشتن شخصیت اثبات و قابل اعتماد، در مسایل مالی پیروز میباشند. این افراد در برنامه ریزی در ارتباط با مسایل مالی و پس انداز پول انسان هاي اثبات قدمی محسوب می‌شوند. همین اثبات قدم بودن که گاهی بعنوان لجاجت و سرسختی هم از آن یاد می‌شود به شما کمک میکند تا دوراندیشی داشته باشید و برای آینده، پول پس انداز کنید.

 

گرچه باید گفت پول یکی از نقاط ضعف متولدین اردیبهشت هست. آنها دست به خرج کردنشان مفید هست زیرا زندگی لوکس و شیک پوشی را دوست دارند. بنابراین، لازم هست برای خود هزینه هاي غیر ضروری نتراشید و برای خرید آیتم هایي که به وجودشان نیازی نیست، پول هزینه نکنید.

 

متولدین ماه خرداد
خردادی ها به جذابیت و باهوشی سرشناس میباشند، اما وجهه دیگر شخصیت آنها دمدمی بودن هست که می‌تواند در تصمیمات مالی و سرمایه گذاری هایشان تاثیرگذار باشد. خردادی ها ذاتا پول دوست نبوده و خواستار زندگی لوکس نیستند، اما طبیعت متغیرشان می‌تواند آنها را به خرید انتخاب هاي غیرضروری تحریک و ترغیب نماید.

 

اگر خرداد ماهی هستید ممکن هست برای پس انداز مالی برنامه ریزی کنید اما نتوانید به درستی آن را به انجام برسانید. برای این منظور باید مراقب باشید که پس انداز آینده خود را برای خرید کالایی که به طور ناگهانی به آن علاقه مند شده اید، هدر ندهید.برای این منظور، بهتر هست بخشی از درآمد خود را برای هزینه هاي ناخواسته در نظر بگیرید که در صورت نیاز، از آن پول بهره گیری کرده و به سرمایه آینده خود دست نزنید و اهداف مالی خود را خدشه دار نکنید.

 

متولدین ماه تیر
اولویت اول زندگی تیرماهی ها خانواده و مسایل منزل هست و همه ي تلاششان را به کار می‌گیرند تا از فرد موردعلاقه شان حمایت نمایند. همین افکار و اعتقادات باعث میشود تا در پس انداز پول و سرمایه هم بسیار پیروز ظاهر شوند.

 

آنها با برنامه ریزی هاي اقتصادی، میتوانند برای خانواده و عزیزانشان، منزل خریده و بدین واسطه حمایت همه ي جانبه خود را به آنها نشان دهند. وقتی بحث پول خرج کردن به میان می‌آید باید گفت که متولدین این ماه ترجیح می‌دهند پول هاي خود را در اساس هایي همانند مسافرت هاي دسته جمعی، ملاقات با دوستان یا رفتن به رویدادهای اجتماعی هزینه کنند.

 

متولدین ماه مرداد
متولدین مرداد ذاتا انسان هاي زیبا و کاریزماتیکی میباشند که قابلیت رهبری بالایی دارند. از این رو میتوانند کارآفرین هاي موفقی باشند. همین روحیه با این که باعث می‌شود تا درآمدهای خوبی کسب نمایند اما از آن جا که خودشان را خیلی برتر و بالا میدانند، تمایل دارند زندگی پرتجملی هم داشته باشند و از این رو ممکن هست همۀ پس انداز و درآمد خود را از دست بدهند.

 

متولدین مرداد به شدت به دوستان و اعضای خانواده خود وفادار میباشند و در برابر این افراد بسیار دست و دل باز ظاهر می‌شوند. این مساله فی ذاته مشکلی ندارد اما مردادی ها باید مراقب باشند که به واسطه این ولخرجی ها، امنیت مالی خود را به خطر نیندازند.

 

متولدین ماه شهریور
متولد ماه شهریور بسیار سخت کوش، واقع بین و خوش فکر هست، از این رو به طور ذاتی انسان صرفه جوئی هست و روحیه پس انداز کردن پول برای خرید منزل، خودرو یا پس انداز برای دوران پیری دارد. متولدین شهریور در خریدهای خود گزینشی رفتار می‌کنند و به همین دلیل، هزینه هاي غیرضروری انها بسیار کم هست.

 

با این که این خصلت ها در اساس سرمایه مالی بسیار مفید و پسندیده هست، اما شهریوری ها گاهی از تفریح و خوش گذرانی دور می مثل. از این رو، بد نیست گاهی به سفر رفته یا لباس مورد علاقه خود را خریداری کنید.

 

متولدین ماه مهر
مهرماهی ها انسان هاي متعادل و آرامی میباشند و همین امر موجب میشود تا تقسیم بندی درست و دقیقی در اساس پس انداز مالی برای آینده و لذت بردن از آن در زمان حال داشته باشند. بعنوان یک متولد ماه مهر، پیش از خرید هر کالایی، به جنبه هاي گوناگون آن فکر میکنید و میتوانید تشخیص دهید که آیا خرید آن ضروری هست یا خیر.

 

در اساس خریدهای بزرگ همانند منزل یا اتومبیل هم بسیار محتاط عمل می‌کنید اما گاهی چنان درگیر حساب و کتاب و بررسی جزئیات میشوید که دست آخر نمی‌توانید تصمیم قاطعی اتخاذ نمایید.از آنجا که پیش از هر هزینه مالی، بسیار مردد شده و ذهنتان را درگیر حواشی میکنید، برای این که بتوانید تصمیم گیری درستی داشته باشد، بهتر هست از فردی که به وی اعتماد کامل دارید در این اساس کمک بگیرید.

 

متولدین ماه آبان
آبان ماهی ها تمرکز بالا و هیجان شدیدی برای انجام امور دارند. آنها کارآگاه هاي ذاتی میباشند و از این کنجکاوی درونی خود می‌توانند برای حل مسائل مالی و داشتن برنامه هاي دقیق اقتصادی کمک بگیرند. بنابراین در پس انداز و سرمایه گذاری، انسان هاي موفقی خواهند بود.

 

همین طور این افراد حس رقابتی شدیدی هم دارند که کمک می‌کند در شغل خود پیروز بوده و برای رسیدن به پیروزی هاي اکثر، برنامه ریزی دقیق تری داشته باشند. متولدین آبان روی رفتار خود بازرسی زیادی دارند ازاین رو بی گدار به آب نمی‌زنند و از روی هیجان تصمیمات بزرگ اتخاذ نمی‌کنند. گرچه این امکان هم وجود دارد که گاهی در این مسیر زیاده روی کنند. به همین دلیل توصیه میشود که تا حدی هم از زندگی و دارایی هاي خود لذت ببرید.

 

متولدین ماه آذر
بعنوان یک آذر ماهی، بیشترین پولی که هزینه می‌کنید در اساس سفر کردن هست. خیلی چیزها حتی اگر لوکس باشند نمی‌توانند شما را برای خرید وسوسه کنند اما وقتی صحبت از بازدید از یک مکان اخیر به میان می‌آید، سریعا کارت اعتباری خود را از کیفتان بیرون می آورید.

 

آذرماهی ها به شدت برای آزادی خود ارزش قائل میباشند و هر انچه که آزادی شان را بگیرد را کنار می گذارند. این طرز فکر در مورد مسایل مالی هم مصداق دارد و از این رو هرگز زیر بار قسط و قرض و وام نمیروند. متولدین ماه آذر در برابر کمبودهای مالی و تغییرات مثبت اندیش بوده و با این که عمده به پس انداز کردن اعتقادی ندارند، اما همه ي تلاش خود را به کار میگیرند تا اهدافشان محقق گردد.

 

متولدین ماه دی
دی ماهی ها با نظم، واقع بینی، خوش فکری و توانایی به انجام رساندن امور، در مسایل مالی بسیار پیروز میباشند. انها بسیار حساب شده و با برنامه ریزی کارهای خود را به انجام می‌رسانند و به همین دلیل همه ي وقت با نتایج بسیار خوبی همراه میباشند.

 

نظم ذاتی متولدین این ماه به آنها کمک میکند تا در صرف هزینه ها و پس اندازهای مالی بسیار پیروز بوده و برنامه ریزی دقیقی برای سرمایه گذاری هاي آتی خود داشته باشند. این افراد هرگز از روی هیجان خرید نمی‌کنند. اما متاسفانه به شدت کم خرج و صرفه جو میباشند به طوری که گاهی نمیتوانند از داشته هاي خود بهره گیری کرده و از زندگی شان لذت ببرند.
بهتر هست بین پس انداز کردن و صرفه جوییِ افراطی، تعادل ایجاد بکنید تا زندگی تان شادتر شود.

 

متولدین ماه بهمن
متولدین بهمن یکی از خلاق ترین و غیر قابل پیش بینی ترین ماه هاي سال میباشند. بهمنی ها خیال پردازهای بسیار خوبی به شمار میروند گرچه سر به هوا نیستند و می‌توانند از قوه تصور خود برای پیروزی در کارهایشان بهره بگیرند.این افراد حتی در اساس پس انداز و سرمایه گذاری نیز میتوانند ابتکار به خرج دهند که مستقیما آنها را به موفقیت می‌رساند.

 

خوبی متولدین بهمن در این هست که به خوبی میتوانند بین پس انداز و ولخرجی تعادل برقرار کرده و در حین لذت بردن از زندگی کنونی خود، برای آینده شان نیز سرمایه گذاری کنند.از آنجا که بهمن ماهی ها به کمک به مردم علاقه شدیدی دارند، ممکن هست بخشی از درآمد و سرمایه خود را در امور خیریه و دفاع از حقوق دیگران خرج کنند.

 

متولدین اسفند ماه
متولدین اسفند ماه بسیار احساساتی بوده و در عالم خیال زندگی میکنند. گرچه با این توصیفات، همچنان میتوانند یک کارمند کاملا خلاق و سخت کوش باشند که وظایفشان را به برترین نحو به انجام میرساند.

 

اسفندی ها عموما ترجیح میدهند با جریان زندگی پیش بروند و خیلی به مسایل مالی کاری ندارند. این خصلت در مورد مسایل مالی زندگی عمده خوشایند نیست زیرا اگر خودتان نمی‌توانید برنامه اقتصادی داشته باشید، بهتر هست از یک متخصص در این اساس کمک بگیرید.