پارس ناز پورتال

توصیه های متخصصین پوست درباره زیبایی خانم ها

توصیه های متخصصین پوست درباره زیبایی خانم ها

توصیه های متخصصین پوست درباره زیبایی خانم ها 

نرمی و لطافت پوست خانمها منجر به زیبایی آنان خواهد شد و متخصصین تغذیه دراین باره نکات مهم و مفیدی را ذکر کرده اند. اگر تمایل به داشتن پوست سالم دارید باید 5 توصیه مهم را رعایت کنید؛ نکاتی که به سهولت میتواند شادابی و جوانی پوست شما را تضمین کند.

 

– اولین مضمون برای داشتن پوست سالم پرهیز از قرار گرفتن در دسترس نور مستقیم است، به عبارت دیگر اشعه ماوراء بنفش که در نور خورشید و لامپ‌هاي کم‌مصرف وجوددارد که برای پوست زیان آور است.

 

وی در ادامه گفت: نور اشعه ماوراء بنفش باعث شکستن الیافت پوست انسان میشود؛ بطور مثال اگر به مادربزرگ خود بنگریم، ناحیه گردن وی از صورتش جوان‌تر است و این مورد به علت اشعه ماوراءبنفش است که بطور مستقیم با ناحیه صورت برخورد داشته، همینطور نواحی گردن به علت مخفی بودن از نور، جوان مانده است.

 

– رضوانی گفت: دومین مضمون مهم در مراقبت از پوست، پرهیز از قرار گرفتن در دسترس دود است؛ به عبارت دیگر حالت‌هایکاهش اکسیژن برای خون می تواند بر پوست که بزرگ‌ترین عضو بدن است، تاثیر گذارد. در نتیجه افرادی که در دسترس آلودگی هوا، سیگار ودر کل مواد دخانی هستند، پوست‌شان زود تر از دیگران پیر میشود.

 

– وی سومین راه برای حفظ سلامتی پوست را استفاده از میوه و سبزیجات تازه به علت وجود ویتامین آن ها دانست و افزود: مصرف ویتامین‌ها بعلت وجود املاح مناسب و آنتی‌اکسیدانی، از ساخت عناصر ضدسلولی پیشگیری کرده و به شادابی پوست کمک میکند.

 

– وی نوشیدن آب به میزان کافی را چهارمین راه برای داشتن پوستی مناسب عنوان کرد و افزود: افرادی که در طول شبانه روز آب به‌اندازه کافی می نوشند، پوست سالم‌تری دارند.

 

– رضوانی در پایان گفت: ورزش عاملی مهم در سلامت بدن است که علاوه بر تنظیم حالات گردش خون، حفاظت از پوست را نیز انجام میدهد.