پارس ناز پورتال

مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)

مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)

مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران «248»

آخرین تصاویر بازیگران و ستاره هاي سرشناس ایرانی در اینستاگرام را می‌توانید در آلبوم زیر مشاهده نمایید که در آن بهره گیری از face app جنجال به پا کرده هست.

 

 چه شروعی بهتر با عکسی از ستاره هاي دوست داشتنی سینما؟ سحر و ترانه و باران در یک جشن خیریه دور هم جمع شده بودند که این قاب پر طرفدار شکل بگیرد.

مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)همان طور که پیش بینی کرده بودیم لوس بازی هاي عزیزان با اپلیکیشن فیس آپ حالا حالا ها ادامه دارد! احسان خواجه امیری هم چیز خوبی شده هست.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)

این هم حامد بهداد که ورژن مؤنث اش با سوفیا لورن مو نمی‌زند!
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)نیما کرمی باید خدا را شکر کند که دختر نشده هست! وگرنه یک یاور همیشگی برای پدر و مادرش میشد!
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)چهره هاي ریسک پذیر و ریسک ناپذیر در این روز ها قابل تشخیص میباشند. کسانی که خود را تبدیل به زن می‌کنند و کسانی که اینکار را نمی کنند و بجایش نیششان را باز می کنند! مانند فرشاد احمد زاده.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)رامین جان شما اي کاش ریسک نمی کردی!
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)فوق العاده بینظیر بینظیر! گرچه جناب جدیدی خودش اینکار را نکرده و شیطنت بچه هاي تحریریه هست ولی خب دلمان نیامد شما آن را نبینید. در ادامه باز هم تصویر فیس آپی داریم. با ما همراه باشید «مانند این مجری هاي شبکه چهار سعی در حفظ مخاطب دارم!»مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)امیدواریم هدیه تهرانی ادمین صفحه اش را بخاطر اینکار اخراج نکند!
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)شیلا خداداد و بچه هاي نازنین اش که ما هنوز اسم دخترکش را نمی‌دانیم. فعلا علی الحساب گندم صدایش می‌زنیم تا ببینیم اسم حقیقی اش چیست! گندم در میان اسامی فرزندان چهره ها نقش New Folder را برای پوشه هاي کامپیوتر ایفا می کند و نام دیفالت این عزیزان هست. 

مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)یک سلفی پر از پورناظری یکی از آنیکی مفید تر و دوست داشتنی تر.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)مهرداد صدیقیان و هندوانه ي سنگینی که به زیر بغل بهرام رادان هدایت کرد.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)شاهکار اخیر خاطره حاتمی. هر چه که هست امیدواریم بخاطر شهادت دردناک مرزبان هاي عزیزمان نباشد که شو آف آن هم به این جِلفی با چنین موضوع دردناک و تلخی، اصلا مورد قبول نیست!
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)هانیه توسلی هم دست به فیس آپ زد. هانیه جان اي کاش یکی از تصاویر مربوط به گذشته از عمل هاي زیبایی ات را میگذاشتی تا ببینیم نسخه پسرِ آن هم انقدر خوشگل می‌شود!
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)متین ستوده، در راه بهنوش طباطبایی شدن!
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)گرچه خیلی کار دارد.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248):»»»»» فقط نسخه ي کودک امیر که شبیه نوجوان هاي فال فروش برزیلی شده هست!
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)ویدا جوان با یک طرح تلخ و شعری تلخ تر از مرزبان هاي شهیدمان یاد کرد. این اتفاق تلخ را به همۀ مردم ایران علی الخصوص خانواده هاي داغدار این عزیزان تسلیت عرض می کنم.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)سلفی سان روف محور الناز شاکردوست الناز جان بخدا چنین چیزی در مورد شما عادی هست خودرو شما اگر سان روف نداشته باشد ما را متعجب و شگفت زده می کند!
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)وقتی اخمویی و تنها برای لایک اینستاگرام سلفی می گیری که بازم لایک و دایرکتت بباره!
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)خیلی هم مفید هست. دوستانتان این تصویر ها را در حالت عادی شان می‌گذارند و کلی هم حال می کنند!
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)ترلان پروانه در پخش خصوصی فیلم «تیک آف» به کارگردانی احسان عبدی‌پور.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)از خانم تهرانی دو بار تصویر میذارم، علی الخصوص وقتی دومی آن در کنار یاس باشد. دو هنرمند دوست داشتنی و کاربلد.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)شقایق فراهانی – خاطره اسدی – نیکی مظفری و همکار عزیزشان در مراسم پخش خصوصی فیلم «نقطه کور»
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)پیمان قاسمخانی هم در آن جشن گلریزان خیریه اي که برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد برگزار شده بود حضور داشت و کلی هم دست به جیب شد.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)آنا نعمتی در روزهای واپسین جشنواره بین المللی فیلم فجر.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)به نظر می‌آید واکسن واجب تر از آقا زیتون هم وجود دارد!
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)شهرزاد کمالزاده در مقابل حرم زیبای حضرت شاه چراغ. زیارت قبول شهرزاد خانم.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)بیژن بیرنگ در کنار کجسمه دو کاراکتر کارتونی چاق و لاغر که یکی از محبوب ترین شخصیت هاي کارتونی دهه شصت بودند. جناب بیرنگ از خاطرات آن روز ها می‌گوید.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)سحر قریشی بدون فیس آپ بلکه صرفا بات میک آپ خودش را به دوران کودکی برده هست و بیبی فیس کرده هست.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)کاملا مشخص هست که فریدون اصلا انتظار نداشته که این عزیزان برایش تولد بگیرند و حسابی معذب شده هست.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)زهیر یاری اگر دختر بود میتوانست در هالیوود هم بدرخشد‍
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)شهرام شکوهی نهایتا میتوانست منشی یک مرکز خدمات درمانی در قیطریه شود.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)حامد جان زیادی جدی نگیر!
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)سلفی خودشیفته نوری بازیگر دوست داشتنی سینما و تلویزیون.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)امیدواریم خانم چرخنده این همۀ بزک دوزک را صرفا برای اینستاگرام، آن هم به صورت متکلم الوحده، تدارک ندیده باشد و مربوط به گریم یک فیلمی نمایشی چیزی باشد.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)سلفی خیلی کلوز آپ نیما رئیسی که گویا از چیزی دلخور هست. ناراحت نباش نیما جان، به جای آن از بلک ماسک مخصوصی که تلویزیون همسایه مان تبلیغ می‌کرد بهره گیری کن تا جوش هاي بینی ات همه ي شان از بین بروند!
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)جشن تولدی که در کافه ي روزبه نعمت اللهی برای مجتبی محرمی بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس گرفته بودند. با حضور مهرداد میناوند و سایر دوستان. روزبه چه خیزی برای تبلیغات کافه اش برداشته هست!
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)سپیده خداوردی با این تصویر که اکثر مناسب تحویل سال نو هست، تولد خودش را تبریک گفته هست.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)خواهران محمدی در یک رووووووووووووز بیاد ماندنی. عکسی که تنها نکته آن این هست که علی اوجی آن را گرفته هست. گویا حال علی کمی رو به بهبود هست!
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)سامان احتشامی در نسخه مؤنث هیچ نیازی به تغییر مدل مو ندارد و این یک ویژگی برای او محسوب میشود!
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)امروز تولد بارانا کوچولو هم هست. امیدواریم بارانای عزیز در کنار تمامی کوچولوهای سرزمینمان همۀ وقت} سلامت و پیروز باشند.مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)سولماز غنی در عینک فروشی که گویا عینک را به صورت زیاد و کیلویی عرضه می کند‍.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)مصطفی زمانی در فصل دوم سریال شهرزاد یک معلم دغدغه مند خواهد بود که سعی در روشنگری و آگاه ساختن بچه ها و دانش آموزانش دارد.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)آرزوی سلامتی علی دایی برای ابراهیم آشتیانی، پیشکسوت نامی پرسپولیس که متاسفانه این روزها حال خوبی ندارد و گرفتار تخت بیمارستان هست. قطعا آقای آشتیانی محتاج دعاهای همۀ ما میباشند.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)افتخاری که نصیب امیر عباس گلاب شده هست. یعنی تماشای کنسرت کیهان کلهر و گرفتن تصویر یادگاری با این اعجوبه ي ساز.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)با این جدیتی که پسر کریم جام قهرمانی پرسپولیس را گرفته بعید هست بتوان به این سادگی ها آن را از منزل ي آقای باقری بیرون آورد‍!
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)سلفی زیبای مستانه مهاجر و دخترش نفس خانم، به رنگِ بهار.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)سید علی صالحی با این تصویر قدیمی یاد استاد سمندریان پدر تئاتر مدرن ایران را زنده کرد و تولد ایشان را تبریک گفت. تبریک این روز به همۀ عاشقان تئاتر.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)تصویر جالبی که مهناز افشار از پدر بزرگ عزیزش در کنار دخترش لیانا گرفته هست.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)احسان علیخانی طی یک سلفی رفیق بازی را به بحبوحه خود رساند و بستنی فروشی دوست اش را حسابی تبلیغ کرد.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)در این که «یاشاسین آذربایجان» هیچ شکی نیست، ولی خب مناسبت این خود شیرینی چه بوده هست جناب همایون؟
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)تفریحات پدر و دختری شاهرخ استخری و پناه خانم در یکی از پارک هاي شهر تهران.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)لیلا بلوکات رقیب جدی حمید معصومی نژاد و فرانچسکو توتی از نطر مدت زمان اقامت در رُم!
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)ذوق زدگی حمید گودرزی از مشاهده عکسش روی دیوار یک رستوران در شهر تهران.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)با این سلفی پر شیطنت امیر کاظمی در کنار هوتن شکیبا و امیرحسین رستمی که هر دو از فرط خستگی به حالت شات داون درآمده اند، این مقاله را هم به اتمام می بریم. تا روزی دیگر خداوند یار و نگهدارتان.
مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران (248)

 

مطالب مرتبط :

سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان «247»

مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی «246»

مجله خبری داغ از بازیگران و هنرمندان مشهور «245»

اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی «244»

عکس بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام «243»

اخبار داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام «242»