پارس ناز پورتال

معتبرترین برندهای کاندوم در بازار

معتبرترین برندهای کاندوم در بازار

کاندوم یک روش موثر برای جلوگیری از بارداری و عفونت‌ها و بیماری‌های مقاربتی است. اکثر برندها را می‌توان در دسته بندی کاندوم‌های ایمن قرار داد، اما برخی از آنها ایمنی کمتری نسبت به باقی کاندوم‌ها در بازار دارند و خب این می‌تواند هم خطر ابتلا به بیماری‌های مقاربتی را بالا ببرد و هم می‌تواند پیشگیری از بارداری را با مشکل مواجه کند.

 

در حال حاضر، کاندوم به عنوان یکی از محبوب‌ترین و همچنین متداول‌ترین روش‌های پیشگیری از بارداری به شمار می‌آید. کاندوم‌های ساخته شده از لاتکس، پلی ایزوپرن یا پلی اورتان به طور موثری از بارداری و انتقال برخی از عفونت‌های مقاربتی (STI) جلوگیری می‌کنند.

 

اکثر برندهای تولید کننده کاندوم بسیار مطمئن و مورد سازمان‌های بهداشت و سلامت دنیا هستند. با این حال، مصرف کننده همیشه باید به دنبال کاندومی باشد که هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم از مواد ضد حساسیت ساخته شده باشد؛ چرا که هنگام خرید کاندوم به عنوان مثال، خرید کاندوم خاردار میزان حساسیت به این محصول می‌تواند مشکلات بسیاری برای مصرف کنندگان آن به وجود آورد.

 

در این مقاله، قصد داریم تا ابتدا توصیه‌هایی برای خرید کاندوم ایمن و معتبر را عنوان کنیم، بعد سراغ معرفی معتبرترین برندهای بازار برویم و در نهایت از مزایای خرید اینترنتی کاندوم از فروشگاه لوکس ایرانا برای شما بگوییم.

 

توصیه‌هایی برای خرید کاندوم

اکثر کاندوم‌ها ایمن هستند. همچنین تمام برندهای موجود در بازار آزمایشات بررسی کیفیت را پشت سر گذاشته‌اند و مصرف کننده با بررسی این موارد می‌تواند خرید خود را با اطمینان بیشتر انجام دهد.افراد می‌توانند برای اطمینان از استفاده درست از کاندوم به مطمئن‌ترین روش ممکن، از توصیه‌های زیر برای خرید کاندوم استفاده کنند:

 

1. از خرید کاندوم‌های جدید خودداری کنید

بسیاری از تولیدکنندگان، به گونه‌ای کاندوم را طراحی می‌کنند که اثر تحریک کنندگی آنها بیشتر از اثر محافظتی آنها است. از خرید برندهایی که در توضیحات خود به بیماری‌های مقاربتی یا محافظت در برابر بارداری اشاره نمی‌کنند، خودداری کنید. اگر کاندوم کل آلت تناسلی مرد را نپوشاند، محافظت کاملی در برابر بیماری‌ها و بارداری نخواهد داشت.

 

2. بسته بندی را بخوانید

معتبرترین برندهای کاندوم در بازار

به دنبال عبارتی بر روی برچسب باشید که نشان دهد کاندوم از بیماری‌های مقاربتی جلوگیری می‌کند. برندهای مختلفی از جمله کاندوم ضد حساسیت kodex در انواع کاندومی که در بازار دارد به جلوگیری از بیماری‌های مقاربتی کمک می‌کند.

 

با این حال، همان‌طور که در بالا ذکر شد، تمام کاندوم‌ها نمی‌توانند به طور 100 درصد این مشکل را پیشگیری کنند. هنوز هم ممکن است افراد مبتلا به این بیماری‌ها باشند و آن را از طریق تماس پوست به پوست منتقل کند.

 

به عنوان یک مصرف کننده همیشه باید برچسب کالا را با دقت بخوانید و به دنبال برندهایی باشید که مورد تأیید هستند و تمام استانداردهای ایمنی را در کاندوم‌های خود دارند.

 

3. از خرید کاندوم طبیعی خودداری کنید

کاندوم‌های طبیعی یک جایگزین برای کاندوم‌های لاتکس هستند. آنها برای جلوگیری از بارداری مؤثر هستند، اما اغلب از بیماری‌های مقاربتی محافظت نمی‌کنند.افرادی که به لاتکس آلرژی دارند یا کسانی که به دنبال گزینه‌ی جایگزین برای لاتکس هستند، باید کاندوم‌های پلی اورتان را امتحان کنند. این نوع کاندوم‌ها کمی گران‌تر هستند، اما ایجاد حساسیت کمتری دارند و همان محافظتی را دارند که کاندوم‌های لاتکس در برابر بیماری‌های مقاربتی و بارداری دارند.

 

4- سراغ کاندوم‌هایی بروید که با مصرف روان کننده‌ها مشکلی برای آنها پیش نمی‌آید

همه افراد نیاز ندارند که از روان کننده‌ها و روغن‌ها برای رابطه جنسی استفاده کنند. واژن به طور طبیعی هنگام رابطه جنسی مایعی تولید می‌کند که کار همان روان کننده‌ها را انجام می‌دهد. اما با این حال، گاهی اوقات به روان کننده برای لذت بیشتر نیاز است.

 

در این موارد، افراد باید از روان کننده‌های بر پایه آب یا سیلیکون استفاده کنند. استفاده از این روان کننده‌ها به جلوگیری از لیز خوردن یا پاره شدن کاندوم در هنگام رابطه جنسی کمک می‌کند. هنگام خرید باید دقت داشته باشید که کاندوم هنگام استفاده از روان کننده دچار مشکل نشود.

 

5. کاندوم تاریخ انقضا گذشته نخرید

تاریخ انقضا روی بسته بندی کاندوم‌ها نوشته شده است. اگر از تاریخ انقضای کاندوم گذشته است، فرد باید آن را دور بیندازد و خریداری نکند، زیرا احتمال پاره شدن آن بیشتر از کاندوم‌های جدید است.اما نوبت به معرفی معتبرترین برندهای کاندوم در بازار رسیده است که در ادامه با آنها آشنا می‌شویم.

 

معتبرترین برندهای کاندوم

اینکه چه کاندومی بخریم و کدام کاندوم بهتر است، سؤالی است که برای همه پیش ممکن است پیش بیاید و این سؤالات برای هر خریدی طبیعی به نظر می‌آید. در ادامه به شما خواهیم گفت که کدام برندها را می‌توانید برای خرید انتخاب کنید.

 

کاندوم کدکس

معتبرترین برندهای کاندوم در بازار

کاندوم کدکس یکی از شناخته شده‌ترین محصولات این برند است که با استفاده از بهترین تجهیزات و مواد ساخته می‌شود و برای مصرف عرضه می‌شود. کاندوم‌های کدکس انواع مختلف دارد که هر کدام را می‌توانید برای کاربردی خاص انتخاب و استفاده کنید. در این میان کاندوم‌های خاردار کدکس بیشترین محبوبیت را در میان مصرف کنندگان دارند و از آنها برای افزایش لذت رابطه جنسی استفاده می‌شود.

 

تولید محصولات جنسی کدکس همگی به روش ژاپنی و تکنولوژی ژاپن در تولید کاندوم ساخته می‌شوند. کاندوم‌های کدکس از لاتکس طبیعی ساخته می‌شوند و به دلیل نبود پلاستیک در مواد داخل آن، میزان حساسیت در استفاده از کاندوم را به پایین حد و حتی صفر رسانده است.

 

کاندوم Durex

زمان استفاده از کاندوم ممکن است میزان حساسیت در افراد زیاد باشد و در واقعی استفاده از آن را بسیار دردناک کند، اما گزینه‌های بسیار زیادی برای انتخاب وجود دارد که یکی از آنها کاندوم دورکس است. کاندوم‌های دورکس از پلی ایزوپرن ساخته می‌شوند و حساسیت را بسیار کم می‌کنند.

 

این ماده هنوز هم از بارداری و هم از بیماری‌های مقاربتی محافظت می‌کند. به یاد داشته باشید: استفاده از کاندوم پوست بره بدون لاتکس نمی‌تواند از بیماری‌های مقاربتی محافظت کند. این نوع کاندوم‌ها فقط می‌توانند از بارداری محافظت کنند.

 

کاندوم Trojan

برای افرادی که به دنبال این هستند که وجود کاندوم را حس نکنند و نوع آن نازک باشد، کاندوم تروجان می‌تواند بهترین انتخاب باشد. Trojan ادعا می‌کند که کاندوم‌های آنها 40 درصد نازک‌تر از کاندوم‌های استاندارد در بازار است.

 

کاندوم‌های این برند دارای مخزن در نوک آن هستند و در هنگام استفاده به راحتی می‌توان از روان کننده نیز استفاده کرد. این کاندوم‌ها نه تنها در جلوگیری از بارداری و بیماری‌های مقاربتی مؤثر هستند، بلکه احساس شگفت انگیزی نیز در رابطه جنسی برای دو طرف به وجود می‌آورند.

 

خرید آنلاین کاندوم از لوکس ایرانا

یکی از مشکلاتی که بیشتر مردم در مورد خرید کاندوم دارند این است که در داروخانه‌ها و فروشگاه‌ها هنگام آوردن نام کاندوم خجالت می‌کشند و خب به طبع نمی‌توانند خرید راحتی داشته باشند. خرید اینترنتی کاندوم از برندهای معتبر بازار از لوکس ایرانا راهی بسیار عالی برای آن دسته افراد خجالتی است که نمی‌توانند به صورت حضوری این کار را انجام دهند. همچنین اطمینان خواهید داشت که بهترین کیفیت و معتبرترین برند را خریداری می‌کنید.

 

منبع: وب سایت لوکس ایرانا