پارس ناز پورتال

معرفی بهترین مواد خوراکی برای افزایش نیروی جنسی

معرفی بهترین مواد خوراکی برای افزایش نیروی جنسی

معرفی بهترین مواد خوراکی برای افزایش نیروی جنسی 

اگر میخواهید قوای جنسی شما حسابی تقویت شود ودر رابطه جنسی به هیچ عنوان کم نیاورید می توانید خوراکی هاي زیر را بخورید. راز شما تنها با دریافت مواد غذایی حیاتی میتواند به وظایف خود به خوبی عمل کند ودر خدمت شما و خواسته هایتان باشد. اشتباه نکنید، منظور من تنها خوردن نیست.

 

هیچ رژیم غذایی اي نمی‌تواند تمام مواد مغذی موردنیازتان رابه شما برساند. اگر رژیم غذایی فقیر و کم ارزشی داشته باشید، بعنوان مثال اگر هرروز غذا هاي چرب، شیرین، پرنمک و فاقد مواد غذایی پرارزش چون سبزیجات می‌خورید، نمی‌توانید از جسمتان انتظار چندانی داشته باشید.

 

فعالیت جنسی سالم نیز در گرو داشتن جسم و روح سالم است. در این جا 9 ماده غذایی رابه شما معرفی میکنیم که علاوه بر این که مصرف آن ها تضمین کننده سلامتی شماست، برای داشتن یک فعالیت جنسی سالم نیز مفید خواهد بود.

معرفی بهترین مواد خوراکی برای افزایش نیروی جنسی

1. کرفس

شاید باورتان نشود اما این سبزی یکی از بهترین خوردنی ها جهت تقویت قوای جنسی است. زیرا مملو از آندروژن می‌باشد. آندروژن هورمونی است که در بدن ترشح می شود ودر فعالیت جنسی نقش دارد. بهتر است کرفس را خام میل کنید

 

2. موز

موز حاوی آنزیم بروملین «Bromelain» است. دانشمندان معتقدند این آنزیم میتواند ناتوانی جنسی را در مردان درمان کند. علاوه بر این موز مقدار زیادی پتاسیم و انواع ویتامین B چون ریبوفلاوین در خود دارد که به بالارفتن میزان انرژی در بدن کمک میکند.

 

3. بادام

بادام منبعی غنی از اسیدهای چرب ضروری است. درواقع اسیدهای چرب ضروری، ماده اصلی برای ساخته شدن هورمونهای مردانه اند. علاوه بر این بوی بادام، یک رایحه آرامش بخش است که میتواند در کاهش استرس موثر باشد. بهتر است بادام را بونداده و بدون نمک و شکر میل کنید.

 

4. انبه، هلو و توت فرنگی

منابعی غنی از ویتامین C می باشند و به بالارفتن میزان انرژی کمک می‌کند.

 

5. تخم مرغ

سرشار از ویتامین B6 و B5 است. این دو نوع ویتامین به تعادل هورمونی در بدن کمک می‌کنند و با اثرات مضر استرس مقابله می‌کنند. در طب سنتی توصیه شده است برای بالارفتن توانایی جنسی، تخم مرغ را درست قبل از فعالیت جنسی میل کنید.

 

6. سیر

اگرچه بدلیل بوی ناخوشایند سیر، ناچارید پس از خوردن آن برای مدت ها برگ نعنا در دهان بجوید اما فواید سیر به زحمتش می ارزد. این ماده غذایی یکی از بهترین و مفیدترین مواد غذایی برای بالابردن قوای جنسی است.

 

7. جگر

یک منبع فوق العاده از گلوتامین «نوعی سوخت سلولی» است که می‌تواند کارایی دستگاه ایمنی بدن را التیام بخشد. اگر تنها مقدار کمی جگر به رژیم غذایی خود بیفزایید، از انرژی بالایی برخوردار خواهید بود.

 

8. انجیر

مملو از اسیدهای آمینه است. در طب سنتی از این ماده بعنوان تقویت کننده قوای جنسی نام برده شده است.

 

9. شکلات

شکلات حاوی تئوبرومین «Theobromine»، نوعی آلکالوئید است که بسیار شبیه به کافئین می‌باشد و اثری نشاط آور دارد. علاوه بر این، فنیل اتیلامین «Phenylethylamin» دارد که گمان میرود در انسان حس خوشایندی به وجود می آورد. شکلات سیاه و بدون افزودنی، مقدار زیادی آنتی اکسیدان در خود دارد که علاوه بر این که برای سلامتی کلی بدن بسیار مفید است، نیروی جنسی زیادی را نیز در افراد به وجود می آورد.

 

نعنا: محرک و تقویت کننده میل جنسی

نعنا یکی از گیاهان موثر در تقویت قوای جنسی می باشدصبح و ظهر و شب هر دفعه یک قاشق چای خوری پودر نعنای خشک را دریک استکان آب جوش دم کنید و با شکر میل نمایید این گیاه یکی از گیاهان موثر در تقویت قوای جنسی می‌باشد.

 

گیاه الوتروکوکوس: تولید هورمون‌هاي جنسی بیشتر و همچنین تقویت قوای جنسیخستگی، استرس و فشارهای روحی همه ی و همه ی روی میل و قوای جنسی تأثیر منفی دارند. برای مقابله با این عوامل ویرانگر و همچنین افزایش میل و لذت جنسی گیاه الوتروکوکوس مفید است. ریشه‌ي این گیاه باعث تحریک غدد «آندوکرین» به خصوص غدد جنسی می شود.

 

الوتروکوکوس همچنین باعث ترشح بیشتر هورمون‌هاي جنسی شده و به این ترتیب باعث تقویت قوای جنسی می شود. این گیاه از طرف سازمان جهانی سلامت بعنوان محرک و تونیک موثر برای بدن معرفی شده است.

 

روش استفاده از گیاه الوتروکوکوس برای تقویت قوای جنسی

می توانید از این گیاه جوشانده تهیه کنید. برای اینکار 50 گرم ریشه‌ي خشک را دریک لیتر آب و به مدت 20 دقیقه بجوشانید. محلول را صاف کرده و صبح‌ها به صورت ناشتا یک فنجان، ظهر یک فنجان و عصر نیز یک فنجان دیگر میل کنید.

 

توجه داشته باشید که مصرف این گیاه برای خانم‌هاي باردار، شیرده، افراد مبتلا به فشارخون بالا، افرادی که تحت درمان داروهای ضد انعقاد خون هستند و افراد مبتلا به سرطان سینه مورد منع مصرف دارد. فراموش نکنید که گیاهان بی‌ضرر نیستند و اگر شما مشکل خاصی دارید قبل از مصرف هر نوع گیاه دارویی باید با پزشکتان مشورت کنید.

 

سیاه­دانه: برگشت میل جنسی افراد مسن یا جوان، تقویت قوای جنسی و تحریک نعوظ

 

استفاده از سیاهدانه یکی از راه هاي تقویت قوای جنسی می باشدیک قاشق چای­خوری روغن سیاه­دانه، چهار قاشق چای­خوری روغن زیتون را چند روز پی در پی میل نمایند استفاده از این گیاه یکی از راه هاي تقویت قوای جنسی می باشد.

 

گیاه گزنه: افزایش و تقویت قوای جنسی

گزنه باعث افزایش و تقویت قوای جنسی می شوداگر مدتی است به این نتیجه رسیده‌اید که میل جنسی‌تان کاهش یافته و خدای نکرده زندگیتان را تحت تأثیر قرار داده به برگ‌هاي گیاه گزنه اعتماد کنید. احتمالاً از گزنه چیزی جز خارش و سوزش پوست در ذهن ندارید؛ اما باید بدانید که همین گیاه ماشین و معمولی باعث افزایش تستوسترون می شود.

 

هر چه میزان تستوسترون در حال گردش بدن بالا باشد میل شما به برقراری رابطه‌ي جنسی با شریک زندگیتان نیز افزایش خواهد یافت. البته این را ما نمی گوییم بلکه نتایج پژوهش‌هاي محققان آلمانی میگوید که درسال 1997 به چاپ رسیده است پس این گیاه میتواند باعث تقویت قوای جنسی شود.

 

روش مصرف گیاه گزنه برای افزایش و تقویت قوای جنسی

5 گرم برگ و گل‌هاي خشک گزنه را دریک فنجان آب در حال جوش ریخته و به مدت 15 دقیقه دم کنید. محلول را صاف کرده و میل کنید. البته لازم است که به مدت یک ماه، صبح، ظهر و شب قبل از غذا یک فنجان از این دمنوش را میل کنید.

 

همچنین می توانید به مدت یک ماه از کپسول‌هاي گزنه استفاده کنید. 1 شماره کپسول 500 میلی‌گرمی صبح و 1 شماره شب «بین غذا» میل کنید. اگر اهل خوردن گیاهان پخته هستید می توانید از برگ‌هاي پخته‌شده‌ي آن نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که مصرف گزنه برای خانم‌هاي باردار توصیه نمیشود.

 

گشنیز: رفع نعوظ دائم و دردناک،‌ کاستن میل شهوت

گشنیز برای رفع نعوذ دردناک موثر است

– چند روز پی در پی هرروز 30 گرم آب گشنیز خام میل نمایید تا بهبودی حاصل شود.

– علاوه بر این باید مقداری گشنیز تمیز را کوبیده روی آلت تناسلی قرار دهید.

– برای پیشگیري از بروز بیماری بهتر است تا مدتی در غذای روزانه خود گشنیز به صورت خوراک میل نمایید.