پارس ناز پورتال

معرفی ۵ عطر زنانه خوشبو

معرفی ۵ عطر زنانه خوشبو

مسلماً یکی از مواردی که باید بر روی میز آرایش هر خانمی وجود داشته باشد یک عطر خوشبو زنانه است. فرآیند آماده شدن برای رفتن به بیرون، تنها با زدن یک عطر خوشبو زنانه تکمیل می‌شود. بوی خوش همیشه و همیشه یک ویژگی مطلقاً خوب است.

 

همه تمایل دارند که از دیگران بوی خوب استشمام کنند و کسی را نمی‌توان یافت که از دادن بوی خوش بدش بیاید.طبق همین قانون نانوشته است که سال‌هاست کمپانی‌ها و برندهای بسیاری وارد صنعت عطرسازی شده‌اند و با ارائه محصولات باارزش، بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند و محصولات آنها گاهاً شهرتی جهانی پیدا می‌کنند.

 

در کنار ویژگی‌های مهمی نظیر ماندگاری بالا و پخش بوی قوی، قطعاً آنچه سبب می‌شود یک عطر هنگام خرید عطر زنانه انتخاب شود، بوی خوش و دلنشین آن است چرا که خریدار در وهله اول تمایل خود و سپس اطرافیانش از استشمام آن لذت ببرند. اگر در آستانه خرید عطر و ادکلن زنانه هستید اما نمی‌دانید کدام عطر خوشبوی لازم را داراست با ما در این مطلب همراه باشید تا ۵ عطر زنانه خوشبو را به شما معرفی کنیم.

معرفی ۵ عطر زنانه خوشبو

Versace Crystal Noir (عطر کریستال نویر از برند ورساچه)

وقتی نام ورساچه به میان می‌آید غالباً افراد به یاد شرکت پوشاک و خانه مد این برند ایتالیایی محبوب می‌افتند که دلیل آن نفوذ بالای ورساچه در صنعت مد است. اما خوب است بدانید که ورساچه یک تولید کننده مشهور عطر نیز می‌باشد که با تولید عطرهای خوشبو و با کیفیت، جایگاه بسیار خوبی در صنعت عطر سازی نیز پیدا کرده است.

 

یکی از محصولات پرطرفدار ورساچه در این حوزه، عطر خوشبو زنانه آن یعنی عطر کریستال نویر است. این عطر با رایحه میوه‌ای جذابی که دارد انتخاب بسیاری ار بانوانی‌ست که به قصد خرید عطر زنانه خوشبو به بازار می‌روند. نت‌های دلچسب میوه‌ای این عطر شامل رایحه انجیر، انگور سیاه و نارگیل است که ترکیب طلایی آنها سبب شده کریستال نویر در دسته عطرهای گرم و شیرین قرار بگیرد.

 

گرم بودن این عطر باعث می‌شود برای فصول سرد سال نظیر پاییز و زمستان یک انتخاب عالی و متناسب باشد. در کنار همه ویژگی‌های خوب این عطر، نباید از ماندگاری بالای آن غافل شویم. ماندگاری بالای کریستال نویر سبب می‌شود برای مدت زمان طولانی خوشبو بمانید و علاوه بر آن از لحاظ اقتصادی نیز یک ویژگی فوق العاده است چرا که زود به زود با شیشه عطر خالی مواجه نخواهید شد.

 

Gucci Bamboo EDP (بامبو ادوپرفیوم از برند گوچی)

گوچی نیز همانند ورساچه یکی از برندهای فعال و شناخته شده در حوزه مد است که از حزوه عطر نیز بسیار موفق و شناخته شده است. تولید عطر زنانه خوشبو نیز از ویژگی‌های گوچی است که باعث شده طرفداران بسیاری پیدا کند. عطر گوچی مدل بابمو، از آن دسته عطرهایی است که مخصوص دوستداران و طرفداران روایح مرکباتی و گلی ساخته شده است.

 

رایحه گل و میوه جات همیشه از رایحه‌های پرطرفدار بوده و هستند چرا که یادآور طبیعت و تازگی هستند و برای روح پیوند خورده انسان با طبیعت، انتخابی بسیار دلچسب و دوست داشتنی هستند. نت‌های گلی و میوه‌ای عطر بامبو، شامل سوسن، یلانگ یلانگ  شکوفه پرتقال و ترنج هستند که به همراه یکدیگر رایحه‌ ای خنک، شیرین و لطیف می‌سازند که برای فصول گرم، به خصوص تابستان، یک عطر زنانه خوشبو و مناسب محسوب می‌شوند.

 

Lancome Poeme (لانکوم پوئم)

معرفی ۵ عطر زنانه خوشبو

لانکوم نام یک برند برجسته فرانسوی در حوزه‌‌ی تولید محصولات آرایشی و البته عطر و ادکلن است. گفته می‌شود عطر لانکوم مدل پوئم، همان طور که از نام آن بر می‌آید بر اساس زندگینامه یکی از شاعران فرانسوی است. احتمالاً تا به حال از عطرهایی که بر اساس زندگینامه افراد تولید می‌شوند شنیده‌اید.

 

چنین عطرهایی با رایحه‌های متنوع خود نشان دهنده فراز و نشیب‌هایی هستند که آن فرد در زندگی از آنها گذر کرده است. پوئم یک شیشه عطر خوشبو زنانه متشکل از تلخی و شیرینی است. همان طور که زندگی نیز دارای تلخی و شیرینی، پستی و بلندی است و این مسئله هیچ از ارزش نه عطر پوئم و نه زندگی کم نمی‌کند.

 

نت‌های این عطر نوبتی به مشام می‌رسند و این یکی از شاخصه‌های مهم عطرهای ساخته شده بر اساس زندگینامه هستند. اگر بخواهیم در مورد نت‌های آن صحبت کنیم باید گفت که نت‌های پوئم ترکیبی بی‌نظیر از شقایق آبی، کهربا، شکوفه پرتقال، هلو و وانیل هستند که گرمی آن، باعث می‌شود یک انتخاب عالی هنگام خرید عطر خوشبو زنانه برای پاییز و زمستان باشد.

 

Tom Ford Tobacco Vanille (توباکو وانیل از برند تام فورد)

تام فورد، طراح و فیلمساز آمریکایی پس از تجربه و همکاری با برندهای معروفی نظیر Chloé و Gucci، سال‌هاست که برند عطر سازی خود را به راه انداخته و با ارائه عطرهایی جذاب و بی‌نظیر به یک برند موفق و امروزه شناخته شده تبدیل شده است.

 

یکی از محصولات پرطرفدار این برند نام آشنا، عطر توباکو وانیل آن است که در حقیقت یک عطر خوشبو زنانه کلاسیک و شرقی است که برای بانوان ایرانی، یک انتخاب متناسب و جذاب است. از مشخصه‌های دوست داشتنی این عطر، خط بو آن است. خط بو همان ویژگی است که سبب می‌شود یک عطر امضای یک فرد محسوب شود و حضور فعلی و یا گذشته افراد در مکانی قابل تشخیص باشد.

 

همان ویژگی که سبب می‌شود هنگام راه رفتن، مسیری که از آن گذر کرده‌اید، برای مدتی بوی شما را به خود بگیرد. خط بو همان چیزی‌ست که سبب می‌شود خواننده‌‌ها جملاتی مشابه “نیستی ولی هنوز بوی عطرت اینجاست” را بخوانند.

 

برای بسیاری از افراد، عطر دارای خط بو یک انتخاب خوب است چرا که به ماندگار بودن و ایجاد خاطره در ذهن دیگران را دوست دارند و اگر از این دسته افراد هستید عطر توباکو (تنباکو) وانیلِ تام فورد یک انتخاب به یادماندنی برای شماست و همان طور که از نام آن پیداست این عطر حاوی نت‌‌های برگ توتون و وانیل است. ماندگاری بالا و پخش بوی قدرتمند نیز از دیگر ویژگی‌های این عطر زنانه خوشبو و پرطرفدار هستند.

 

Amouage Sunshine For Women (سان شاین از برند آمواج)

معرفی ۵ عطر زنانه خوشبو

بیش از سه دهه است که نام آمواج برای علاقمندان به صنعت عطر سازی، یک نام آشنا است. آمواج از گذشته تا به حال ارائه دهنده انواع عطرهای با کیفیت تجملاتی در سراسر جهان بوده است و امروزه نیز به عنوان یک برند عمانی فعال  و موفق در حوزه عطر شناخته می‌شود.

 

عطر آمواج مدل سان شاین یکی از عطرهای زنانه خوشبو و دوست داشتنی موجود در بازار است که با دارا بودن ویژگی‌هایی نظیر ملایمت، جذاب و اغواگر بودن از انتخاب‌های همیشگی بسیاری از بانوان سخت پسند به شمار می‌رود. از دیگر ویژگی‌های جالب توجه این عطر این است که با رایحه ملایم و متعادلی که دارد می‌تواند برای تمامی فصول مورد استفاده قرار بگیرد و از این رو، همراه و امضای همیشگی شما باشد.

 

ماندگاری بالا و پخش بوی سنگین این عطر نیز از مشخصه‌های بارز این عطر هستند که آن را به انتخابی اقتصاد‌ی‌تر نیز تبدیل می‌کنند. از نت‌های غالب سان شاین می‌توان به گل اوسمانتوس، وانیل، گل تنباکوی سفید و بادام اشاره کرد که به همراه یکدیگر ترکیبی بسیار جذاب و خواستنی ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند سان شاین یک عطر خوشبو زنانه پرطرفدار محسوب شود.

 

مناسب ترین عطر های زنانه برای هر فصل را چگونه انتخاب کنیم؟

این موضوع در حالت کلی کاملا بسته به سلیقه و نوع خواست شما از عطر دارد اما قانون کلی استفاده از عطر برای خانم ها و آقایان به این صورت است که در فصل های سرد سال همانند زمستان بهتر است از عطرهایی با رایحه گرم و تند مانند رایحه‌های ادویه‌ای، چوب، وانیل، شکلات و … استفاده شود.

 

در سوی دیگر نیز در فصول گرم سال همانند تابستان و… بهتر است از عطرهایی استفاده کنیم که رایحه خنک و تازه مانند لیمو، نارنج، گل رز و … دارند.

 

مارسلا، یک گالری عطر و ادکلن جذاب

اگر قصد خرید هر کدام از عطرهای گفته شده را دارید؛ باید بدانید که هر چیزی به اندازه خرید عطر از یک فروشگاه معتبر مهم نیست چرا که در خصوص محصولاتی نظیر عطر و ادکلن، نمونه‌های فیک بسیارند که می‌توانند سرمایه شما را به هدر داده و ذوق شما را در مورد خرید عطر و ادکلن، کور کنند.

 

محصولات مورد فروش این فروشگاه معتبر اینترنتی علاوه بر داشتن ضمانت نامه کتبی اصالت محصول، غالبا دارای سمپل نیز هستند که با خرید آنها با قیمتی بسیار کم‌تر از عطر اصلی، می‌توانید از تصمیم خود و همچنین کیفیت عطر مطمئن شوید.

 

برای مشاهده عطرهای موجود در این فروشگاه اینترنتی و همچنین خرید ادکلن زنانه و مردانه از مارسلا، این گالری عطر و ادکلن جذاب و معتبر به نشانی اینترنتی http://www.marcella.ir  مراجعه نمایید.