پارس ناز پورتال

معروف‌ترین هتل‌های فرانسه و برزیل

معروف‌ترین هتل‌های فرانسه و برزیل

یکی از نکات مهم برای هر کشور توریستی، کیفیت هتل‌های آن است. برخی از بهترین هتل‌های جهان، شبیه بهشت هستند و افراد گاهی ترجیح می‌دهند یک روز کامل را به ماندن و سیاحت کردن در هتلشان اختصاص دهند.

 

در این میان دو کشور فرانسه و برزیل از جمله کشورهای توریستی دنیا هستند، که صاحب زیباترین هتل‌ها هم می‌باشند. در ادامه می‌خواهیم به معرفی چند نمونه از این هتل‌ها بپردازیم:

 

برای خرید تور فرانسه و تور برزیل با کمترین قیمت ممکن همین حالا و قبل از پرشدن ظرفیت اقدام کنید. شما می‌توانید با کارشناسان ما در آژانس مسافرتی سفیران گشت مشورت کنید و باکیفیت‌ترین تور را متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارید، خریداری نمایید!

 

معروف‌ترین هتل‌های فرانسه

 

فرانسه مسلماً رمانتیک‌ترین شهرهای جهان و درخشان‌ترین رودخانه‌های اروپا را دارد. آب و هوای متفاوت این کشور برای همه نوع مسافر مناسب است. از شمال خنک تا جنوب آفتابی، مناطق مطبوع مرکزی و مناطق برفی آلپ.

 

غذاهای لذیذ تحسین‌شده بین‌المللی، پنیرهای بومی و شراب‌های فرانسه بسیار معروف است. به قدری که غذای فرانسوی حتی به عنوان میراث جهانی یونسکو انتخاب شده است و حتی بسیاری از افراد تور فرانسه را به دلیل امتحان کردن این غذاها انتخاب می‌کنند.تعدادی از برترین هتل‌های فرانسه که از شهرت جهانی برخوردارند شامل موارد زیر است:

معروف‌ترین هتل‌های فرانسه و برزیل

شهر پاریس:

Hotel Raphael

سنت ارتباط زیادی با پاریس دارد و هیچ مکانی بهتر از هتل 5 ستاره رافائل برای غرق شدن در سنت وجود ندارد. این هتل که توسط یک خانواده به مدت چهار نسل اداره می‌شود، بالاترین استانداردهای قدیمی و سنتی را دارد.

 

هتل رافائل واقع در مرکز تجاری شهر، نزدیک به طاق پیروزی است. هر اتاق این هتل به اندازه خود هتل منحصر به فرد است. با مجموعه‌ی بزرگی از عتیقه‌جات، دکورها و اثاثیه سنتی، هتل رافائل مکان ایده‌آلی برای اقامت پاریسی است.

 

Le Bristol

بریستول که در مرکز پاریس قدیمی، در خیابان دو فاوبورگ سنت اونوره قرار دارد، اولین هتلی بود که برچسب «کاخ» (اصطلاحات فرانسوی برای هتلی با امتیاز بالاتر از پنج ستاره) به آن داده شد. این هتل در سال 1925 افتتاح شد. این هتل دارای سرسراهای مرمری، لوسترهای کریستالی، ملیله‌های قرن هفدهمی و اثاثیه به سبک لویی پانزدهم و شانزدهم است.

 

 بریستول دارای یک آب گرم، یک استخر شنا در طبقه ششم با چشم‌اندازهای پانوراما از سراسر پاریس و دو رستوران ستاره‌دار میشلین است. این هتل رویایی فقط 14 مایل از فرودگاه اورلی و 18.5 مایل از فرودگاه شارل دوگل فاصله دارد.

 

Le Roch Hotel & Spa

برای کسانی که طراحی شیک و معاصر را با محیطی معمولی و خانگی ترجیح می‌دهند، بوتیک پنج ستاره هتل و اسپا Le Roch با 37 اتاق، تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند. این هتل که در قسمتی آرام از پاریس قدیمی، بین اپرا، لوور و میدان واندوم واقع شده است، فضای پاریسی منحصر به‌ فردی را ارائه می‌کند که با نیازهای تکنولوژیکی زندگی مدرن ترکیب شده است.

 

اتاق‌ها و سوئیت‌ها اندازه مناسبی دارند، با طراحی مدرن و دلپذیر توسط سارا لاوون، اهل پاریس. در کنار رستوران نوآورانه‌اش، این هتل همچنین دارای یک بار عالی و مجهز، استخر، امکانات اسپا، و تراس آفتاب‌گیر دلپذیر برای لذت بردن از یک صبحانه است.

 

شهر پروانس:

Hotel Crillon le Brave

درست خارج از آوینیون، این مجموعه هتل دهکده مانند جذاب قرار دارد. هشت خانه سنگی مرمت‌شده با مجموعه‌ای از کوچه‌ها و حیاط‌ها، از جمله یک رستوران تراس‌دار طاق‌دار، رستوران اغذیه فروشی با مناظر زیبا و یک استخر روباز با سکوی آفتاب‌گیر به هم متصل می‌شوند. اتاق‌ها دارای تیرهای نورانی، کف‌های سفالی و مبلمان آنتیک هستند. در اسپا یا مرکز خدمات سلامتی این هتل، درمان‌های ترمیمی را ارائه می‌دهند.

 

La Villa Gallici – Relais & Châteaux

اگر دوست دارید هتلی مجلل داشته باشید، اینجا بهترین مکان است و یک تجربه‌ی پر زرق و برق است. طراحی داخلی آن توسط طراح بریتانیایی، ایوت تیلور انجام شده و به سبک پرووانسالی و ایتالیایی است و نمای بیرونی آن هم به قرن هجدهم بازمی‌گردد.

 

درختان سرو سایه‌ای عالی برای محوطه استخر آن به ارمغان می‌آورند. شما می‌توانید در انبار شراب آن که در یک آلاچیق زیبا قرار دارد بگردید و در تراس رمانتیک رستوران از غذاهای خوشمزه‌ی آن لذت ببرید.

 

شهر مارسی:

Sofitel Marseille Vieux Port

این هتل بر بالای تپه‌ای قرار دارد و مناظر خیره‌کننده از مدیترانه ارائه می دهد. هتل سافیتل در یکی از خیره‌کننده‌ترین نقاط در کل مارسی قرار دارد. مهمانان آن از امکانات رفاهی درجه یک برخوردار می‌شوند که مطمئناً در بالاترین سطح جهان احساس است. اتاق‌های رو به دریای مدیترانه با بالکن‌های بزرگی همراه هستند که مهمانان می‌توانند با استفاده از خدمات اتاق و تماشای مناظر، به راحتی در آن‌ها استراحت کنند.

 

InterContinental Marseille – Hotel Dieu

این بیمارستان قرن هجدهم که در یکی از نمادین‌ترین مکان‌های شهر مارسی قرار دارد، به طور گسترده بازسازی شده است تا یک هتل پنج ستاره مجلل ایجاد کند.بار و براسری هتل، یکی از بهترین‌ها در کل مارسی است و در میان مردم محلی که ذائقه چیزهای ظریف را دارند، مکان محبوبی است.

 

در حالی که سوئیت‌هایی که دارای منظره بندر قدیمی هستند، عالی هستند، اما کسانی که می‌خواهند از آن لذت بیشتری ببرند، بهتر است یکی از 33 اتاقی را انتخاب کنند که به یک ایوان خصوصی مشرف به نتردام د لا گارد مجهز است.

معروف‌ترین هتل‌های فرانسه و برزیل

معروف‌ترین هتل‌های برزیل

 

بزرگ‌ترین کشور آمریکای جنوبی و لاتین، برزیل، جایی است که می‌توانید برای شاد بودن به آنجا بروید. پایتخت این کشور، ریودوژانیرو، معمولاً اولین ایستگاه برای گردشگران تور برزیل است. در این شهر می‌توانید مکان‌های دیدنی مانند کوه شوگرلوف و مجسمه سر به فلک کشیده مسیح رستگار را ببینید،

 

در کارناوال ریو به جشن و شادی بپردازید و در ساحل معروف جهانی کوپاکابانا آفتاب بگیرید. اما شما باید به مناطق دورتر هم سفر کنید و جنگل بارانی سرسبز و آبشار خیره‌کننده ایگواسو را هم تجربه کنید. همچنین می‌توانید در آمازون سفری دریایی داشته باشید.اما چه بخواهید در یک استراحتگاه با همه امکانات زندگی کنید یا از زندگی محلی برزیلی لذت ببرید، در اینجا بهترین هتل‌ها برای انتخاب وجود دارند:

 

شهر ریودوژانیرو:

Copacabana Palace, A Belmond Hotel

این هتل نئوکلاسیک که نمونه‌ای درخشان از زرق‌وبرق ریویی است، رو به ساحل و جایی‌ست که مهمانان می توانند خدمات نوشیدنی را دریافت کنند. در طبقه سوم آن، یک زمین تنیس روی پشت‌بام و یک استخر بزرگ وجود دارد.

 

مهمانانی که در این هتل دیدنی اقامت داشته‌اند عبارتند از: پرنس چارلز، میک جگر، مدونا، کامرون دیاز، تام کروز، پل مک کارتنی و لنی کراویتز. عکس سیاه و سفید مشتریان گذشته دیوارهای هتل را تزئین می‌کند، در حالی که لوسترها، صفحات چوبی و سنگ مرمر به احساس کاخ می‌افزایند.

 

Hotel Fasano Rio De Janeiro

یک استخر بی‌نهایت با دیوارهای شیشه‌ای مشرف به کوه و اقیانوس، مظهر ظرافت در هتل فاسانو ریودوژانیرو است. فیلیپ استارک، طراح فرانسوی، در ایجاد این ملک 91 خوابه دست داشت، که نتیجه‌ی آن نمای شیک صنعتی مدرنیستی است.

 

در  فاسانو، شامتان را غذاهای دریایی رویایی بخورید و آخر شبتان را با گوش دادن به گروه‌های موسیقی زنده و دی‌جی بگذرانید و کوکتل‌های عجیب‌وغریب بنوشید. این هتل موردعلاقه‌ی افرادی مانند مدونا، بیانسه، خانواده بکهام، لیدی گاگا و وان دایرکشن است.

 

Hotel Emiliano

نمونه دیگری از معماری مدرنیستی، هتل امیلیانو، اثر طراح بومی آرتور کاساس است. دکور با رنگ‌های خنثی و رویکردی مینیمال، ادای احترام به دوران شکوفایی ریو در اواسط قرن حاضر است. رستورانی به نام Emilie، غذاهای تلفیقی برزیلی فرانسوی  سرو می‌کند و دارای یک دیوار بزرگ استوایی است.

 

در پشت‌بام این هتل نیز یک استخر باریک و طولانی مشرف به ساحل کوپاکابانا وجود دارد. درمان‌های آبگرم هتل، تماماً در مورد تعادل مجدد بدن هستند و بر سه رکن آرامش، احیا و سم‌زدایی بنا شده‌اند. یکی از نکات جذاب دیگر هتل امیلیانو، ملحفه‌های سفید شفاف و صندلی‌های چرم براق در اتاق‌خواب‌ها به همراه لوازم بهداشتی باکیفیت می‌باشد.

 

اگر تمایل دارید به برزیل سفر کنید، نکته‌ی اولی که باید به آن دقت نمایید، انتخاب نوع سفرتان است. چنانچه تمایل دارید یک سفر بدون دغدغه و به‌صرفه داشته باشید پیشنهاد ما به شما تهیه‌ی تور برزیل از یکی از آژانس های گردشگری معتبر و باسابقه می‌باشد.

 

آژانس مسافرتی سفیران گشت به فراهم آوردن مجموعه‌ای از آفرهای ویژه‌ی تور برزیل، با تنوع قیمت و کیفیت برای هر نوع تمکن مالی و سلیقه، آماده است که شما را در داشتن یک مسافرت لذت‌بخش همراهی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی خرید انواع تورهای خارجی قیمت مناسب، مانند تور فرانسه و تور برزیل، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.