پارس ناز پورتال

مگر برچسب های روی گوشی معجزه می کنند؟

مگر برچسب های روی گوشی معجزه می کنند؟

مگر برچسب های روی گوشی معجزه می کنند؟ 

به داخل مغازه موبایل فروشی می روم,قصد خرید گوشی دارم و وی قیمت پایینی را به من میگوید اما در انتها میگوید باید پک نرم افزاری و یک برچسب و یک قاب محافظ هم تهیه کنم!بعلاوه یک کارت حافظه که سرعت بالایی هم دارد!

 

فکر میکنم در انتها قیمت پایینی که فروشنده پیشنهاد داد را با این لوازم جبران کرد و جالب بود که در هنگام تبلیغ لوازم جانبی گوشی آنچنان حرف میزد انگار این لوازم جانبی معجزه می کنند و اگر آنها را نخرم انگار گوشی ام ناقص است. 

 

حتما شما هم اگر به عنوان خریدار گوشی یا تبلت به فروشگاه های موبایل مراجعه کرده باشید با پیشنهاد خرید برچسب های ضد خش و ضد ضربه مواجه شده اید. حتی دیده شده است برخی فروشنده ها در ازای فروش گوشی یا تبلت با قیمت مناسب تر، الزام خرید برچسب یا کیف را دارند. و اگر این لوازم را نخواهید قیمت گوشی را به قیمت اصلی یا حتی بالاتر به شما می فروشند.

 

کاملا مشخص است که سود زیادی از فروش این محصولات به جیب فروشندگان و البته وارد کنندگان این محصولات می رود.

 

رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی در این باره می گوید: از یک برچسب موبایل نمی‌توان انتظار معجزه داشت و باید از پرداختن بهای بالایی که به بهانه‌های مختلف برای آن تعیین می‌شود خودداری کرد.

 

وی گفت برچسب‌های محافظ گوشی تلفن همراه که از قیمتهایی حدود 2000 تومان گرفته و گاهی تا بالای صد هزار تومان هم به فروش می‌رسند. این برچسب‌ها جزو لوازم جانبی گوشی تلفن همراه محسوب می‌شوند و ممکن است عده‌ای برای سودجویی اسم‌های مختلفی روی آن گذاشته و تبلیغات مختلفی برای آنها انجام دهند.

 

گاهی به عنوان مثال گفته می‌شود که برخی برچسب ها ضربه‌هایی در اندازه‌های مختلف را دفع کرده و گوشی تلفن همراه را در برابر آن محافظت می کنند که طبیعتا قبول چنین مواردی به دور از منطق است.هرچند خرید این برچسب ها برای محافظت ساده از گوشی یا تبلت خوب است اما نباید برای خرید این لوازم هزینه ی بالایی بپردازیم و انتظار معجزه داشته باشیم.

 

لازم است به این نکته نیز توجه داشته باشیم که تکنولوژی ساخت صفحه نمایش موبایل و تبلت ها روز به روز در حال پیشرفت است و در اکثر قطعاتی که با کیفیت بهتر ارائه می شوند خاصیت ضد خش بودن را نیز دارند. بر همین اساس حتما قبل از خرید کاتالوگ مشخصات را بررسی کنید و به مشخصات صفحه نمایش با دقت بیشتری توجه کنید.