پارس ناز پورتال

لوکس ترین میز شام جهان برای ایوانکا ترامپ +عکس

لوکس ترین میز شام جهان برای ایوانکا ترامپ +عکس

لوکس ترین میز شام جهان برای ایوانکا ترامپ +عکس 

ایوانکا ترامپ در هر مکانی که باشد تمام جهان باید برایش به صورت لوکس و پرشکوه درآیند، مثل میز شام طولانی و پرشکوه که دراین پست به آن می‌پردازیم.ایوانکا ترامپ دختر و مشاور ارشد رئیس جمهور ایالات امریکا، این روز‌ها برای حضور در اجلاس جهانی کارآفرینی در حیدرآباد هند به سر میبرد.

 

«نارندرا مودی»، نخست وزیر هند، شخصا ایوانکا را همراهی می کند و انتها تلاش خودرا به کار بسته تا به برترین شکل مقدور از دختر رئیس جمهور کشور آمریکا میزبانی کند.

لوکس ترین میز شام جهان برای ایوانکا ترامپ +عکسهندی‌ها برای مشایعت ایوانکا از یک ربات هوشمند با اسم «میترا» بهرهگیری کردند و مودی نیز طولانی‌ترین میز شام را برای او تدارک دید. ضیافت شام ایوانکا ترامپ در کاخ «فلکنوما»، متعلق به سلسله نظام حیدرآباد از سلاطین آصفیه، برگزار شد.
لوکس ترین میز شام جهان برای ایوانکا ترامپ +عکسمیز شامی که برای ایوانکا چیده شد به اندازه‌اي طویل بود که ۱۰۱ صندلی گرداگرد آن قرار داشت، این میز پر از غذا‌هاي گوناگون بود. کباب شکم پر گوشت، کوفته، خورش مرغ همراه با پسته و دیگر غذا‌هاي سنتی هند در فهرست غذا‌ها به چشم میخورد. سرآشپز‌هاي هندی طبق روند پذیرایی از مهمانان مخصوصاً، از مقادیر زیادی زعفران و انجیر در تهیه غذا‌ها بهرهگیری کرده بودند.

لوکس ترین میز شام جهان برای ایوانکا ترامپ +عکس

لوکس ترین میز شام جهان برای ایوانکا ترامپ +عکسدهلی به تقویت هرچه بیشتر روابط با واشنگتن در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ، امید زیادی بسته هست. برگزاری اجلاس جهانی کارآفرینی در حیدرآباد با محوریت حمایت از زنان کارآفرین، برترین مهلت را در اختیار هندی‌ها قرار داد تا با استقبال مخصوصاً از هیئت آمریکایی، روابط میان دو کشور را تقویت کنند.ایوانکا ترامپ همراه با هیئتی ۳۶۰ نفره از فعالان اقتصادی و بازرگانان آمریکایی راهی هند شده هست.

لوکس ترین میز شام جهان برای ایوانکا ترامپ +عکس

لوکس ترین میز شام جهان برای ایوانکا ترامپ تصویر ،سفر ایوانکا ترامپ به هندوستان،میز شام طولانی برای ایوانکا ترامپ،زندگی پرشکوه ایوانکا ترامپ